04133376266-7 09144903143

آموزش تعمیرات کولر گازی در تبریز
شروع دوره جدید 21 فروردین 1403

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

slid-banner
slid-banner

04133376266 09144903143


آموزشگاه تعمیرات کولرگازی کــــــاف


تخصصی ترین مرکز آموزشی در شمالغرب کشور با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای

پس از اتمام دوره 20روز کارورزی رایگان خواهم داشت


برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

پس از اتمام دوره 20روز کارورزی رایگان خواهم داشت


برای آنکه در شغل تعمیرات کولرگازی موفق شده و به تعمیرکاری حرفه ای بدل شوید می بایست کلیه مهارت های لازم برای عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات کولر را کسب نمایید.


تعمیرکار حرفه ای کولرگازی می بایست توانایی تعمیر برد کولرهای اسپلیت و دیگر قطعات آن را داشته باشد، و بتواند مشکلاتی را که در کولرگازی به وجود می آید رفع نماید در دوره آموزش تعمیرات کولرگازی در تبریز به صورت تخصصی و کاملا عملی این مباحث پرداخته می شود و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی با دریافت کلیه مهارت های لازم این شغل به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شوید.

آموزشگاه تعمیرات کولرگازی کاف به عنوان برترین آموزشگاه سال جاری از سوی سازمان فنی و حرفه ای انتخاب شده و حضور جناب آقای دکتر علی مشایخی مدیر کل فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در سال جاری در تقویم کاف ثبت گردید.

دوره تعمیرات کولرگازی در تبریز مناسب چه کسانی است؟


این دوره مناسب کلیه افراد علاقه مندبه بازار کار تعمیرات کولرگازی و اسپلیت. افرادی که در این شغل فعالیت داشته و می خواهند کار خود را گسترده و حرفه ای نمایند. افراد علاقه مند به مشاغل تاسیساتی.

افرادی که قصد دارند به صورت شخصی در زمینه نصب و تعمیرات کولرگازی فعالیت کنند. افرادی که به یک بازارکار با درآمد مناسب و پولساز علاقه دارند. صاحبین مغازه های فروش کولرگازی و قطعات مربوط به آن.



آموزش مفاهیم برنامه های پردازش متن ازجمله ایجاد متن،‌ویرایش، قالب بندی، جدول بندی، کار با تصاویر و ...

  • >آموزش مرحله به مرحله نصب و راه اندازی کولرگازی در برند های گوناگون
  • آموزش صفرتا صد
  • نصب انواع مختلف کولرهای گازی
  • عیب یابی تمام قطعات
  • تعمیر آشنایی با اصول کلی عملکرد کولرهای گازی
  • محاسبه ظرفیت و انتخاب دقیق دستگاه
  • آشنایی با اجزای دقیق داخلی و توانایی باز و بست
  • توانایی شارژ کردن انواع کولرهای گازی برای انواع مبردها
  • نشت یابی
  • تست لوله ها
  • شستشوی یکل با ازت
  • جوشکاری لوله ها
  • تعویض کمپرسور
  • آشنایی کارآموز با نحوه کار در بازارکار و بازاریابی
  • معرفی به مراکز فروش تجهیزات و لوازم مربوطه

پس از اتمام دوره 20روز کارورزی رایگان خواهم داشت


ما در این دوره در باره مزیت های تعمیرات کولرگازی در تبریز و بازارکار و درآمد این شغل نیز با شما به گفتگو می پردازیم آموزشگاه تعمیرات کولرگازی کـــاف شما در این دوره با نحوه نصب و ریزه کاری های تعمیر انواع مدل ها و برند های کولرگازی آشنا شده و با کسب مدرک معتبر از سازمان فنی وحرفه ای، به سرعت وارد بازارکار می شوید.

بازارکار دوره آموزش تعمیرات کولرگازی در تبریز



کولرهای گازی پنجره ای و اسپلیت امروزه با توجه به رشد روز افزون استفاده از این تجهیزات در ساختمانها و عدم وجود نیروی متخصص کافی در این حوزه بسیار پردرآمد و سرویس این دستگاه ها بستر مناسبی جهت کار و فعالیت در این زمینه را فراهم نموده است. مجتمع آموزشی کاف در تبریز در حوزه تاسیسات پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیر و نصب کولرهای گازی در صورت تمایل شما را به شرکت های مربوطه معرفی می نماید تا بتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید. ناگفته نماند که این رشته جزو رشته های پولساز میباشد.

با توجه به رشد ساخت و ساز در سالهای اخیر و افزایش تقاضا برای خرید کولرگازی می توان آینده شغلی بازار کار کولر را بسیار عالی و درآمد زا دید. شما تنها با پرداخت هزینه اندک دوره آموزشی و در مدت زمان کوتاهی می تواید با این مهارت به درآمد خوبی برسید.

واقع در تبریز چهارراه آبرسان روبه روی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت نام با تخفیف ویژه

04133376266

04133376267

09144903143

آموزش به صورت جامع و با محوریت ورودبه بازار کار درآموزشگاه کاف(کاف) قوی ترین پایگاه آموزشی در شمالغرب کشور زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کشور

درآمد شغل تعمیرات کولرگازی در تبریز


درآمد تعمیر کولرگازی (اسپلیت) وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. میزان دانش و مهارت یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر درآمد شغل تعمیرات کولرگازی می باشد. هرچه دانش و تخصص تعمیرکار کولر افزایش یابد به دنبال آن درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. سابقه کاری و تجربه، میزان تبلیغات، قیمت رقابتی، سرعت عمل و خوش قولی، کیفیت کار برخی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر درآمد این شغل هستند. به طور متوسط تعمیرکاران کولر درآمد متوسط 10 الی 20میلیون تومان در ماه( البته در ماه های غیر فصل کاری )را کسب می کنند که با بالابردن موارد ذکر شده این درآمد افزایش خواهد یافت.

افزایش تقاضای روز افزون خریدکولرگازی و جایگزینی آن به جای سیستم سرمایشی قدیمی باعث شده تا شغل تعمیرکار کولرگازی به یکی از مشاغل فنی بازارکار و آینده شغلی عالی تبدیل شود. بنابراین فکر نکنید که تعمیر کولرگازی کار آسانی است تعمیر و عیب یابی کولرگازی نیاز به رعایت اصول و نکاتی دارد و تنها راه برای تعمیر اصولی این دستگاه است که آموزش صفرتاصد تعمیرات کولرگازی را ببینید و از این طریق یاد بگیرید که چگونه یک کولر را عیب یابی و تعمیر کنید . دوره آموزش تعمیرات کولرگازی آموزشگاه تعمیرات کولر گازی کاف به خوبی شمارا با این اصول آشنا می کند و در یک فضای آموزشی کارگاهی و عملی صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی انواع مدل های کولرگازی را به شما آموزش می دهد.

اما آیا می توان به هر دوره ای برای آموزش تعمیرات کولر گازی اطمینان کرد؟ آیا تمامی آموزشگاه های تعمیرات کولرگازی برای یادگیری این رشته مناسب هستند؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. متاسفانه به دلیل بازارکار عالی تعمیرات کولرگازی مراکز بسیاری دوره تعمیرات کولرگازی را برگزار میکنند. اما یک مرکز مطمئن، برای ثبت نام این رشته آموزشگاه است که از سازمان فنی و حرفه ای کشور مجوز لازم را اخذ کرده باشد. بنابراین اگر می خواهید دروه آموزش کولرگازی فنی وحرفه ای را سپری کنید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که آموزشگاه انتخابی مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اتخاذ کرده باشد. پیشنهاد ما به شما جهت فراگیری تعمیرات کولرگازی و شرکت در دوره آموزشگاه معتبر کــــاف می باشد که به صورت کاملا عملی برگزار می شود.