04133376266-7 09144903143

بررسی میزان مصرف انترنت در گوشی

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


مصرف و اتمام سریع بسته های اینترنتی، یکی از مشکلاتی است که اکثر ما با این مشکل روبرو هستیم و گاها ممکن است به این موضوع مشکوک شویم و از خودمان بپرسیم که چرا و چگونه با این سرعت اینترنت ما به اتمام رسید؟! آیا فایل بخصوصی را دانلود و نصب کرده ایم؟ و هزار گونه سوال مشابه این سوال به ذهن هر یک از ما خواهد رسید. اما آیا ابزاری وجود دارد که ما با استفاده از آن بتوانیم میزان مصرف اینترنت را مشاهده کنیم؟ بله. روش های مختلفی وجود دارند که در ادامه این گزارش ازآموزشگاه کارآفرینان فناور قصد داریم شما را با روش های کاربردی آشنا سازیم


GlassWire نرم افزار

اولین نرم افزاری که ما تصمیم به معرفی آن داریم این است که هم بر روی گوشی اندروید و هم ویندوز قابل استفاده می باشد. از مهم ترین قابلیت های اصلی این برنامه می توان به مانیتور کردن میزان مصرف اینترنت در لحظه اشاره کرد که بدون شک بسیار کاربردی است و با استفاده از آن می توانید میزان مصرف اینترنت در لحظه را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که این برنامه می تواند به تفکیک برنامه به شما نشان دهد که چقدر اینترنت مصرف کرده ان


My Data Manager برنامه اندرویدی

یکی دیگر از برنامه هایی که در سیستم عامل اندروید کارایی دارد و شما با استفاده از آن می توانید از میزان مصرف اینترنت دستگاه مطلع شوید، برنامه دیتا منیجر می باشد که در میان اکثر کاربران سیستم عامل اندروید، شناخته شده است. با این وجود از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

مانیتور کردن اینترنت مصرفی سیم کارت، وای فای و رومینگ تفکیک برنامه های پر مصرف اینترنت گوشی تنظیم محدودیت استفاده در طول روز با آلارم مدیریت بسته های اینترنتی خریداری شده


Check Data Usage‌برنامه اندرویدی

اما اگر تصمیم به نصب برنامه دیگر برای بررسی میزان مصرف اینترنت در اندروید دارید، برنامه چک دیتا می تواند در این زمینه به شما کمک موثری کند.

خوشبختانه برای سیستم عامل اندروید برنامه های متعددی در این زمینه وجود دارند که ما در این گزارش صرفا 3 برنامه را برای سیستم عامل اندروید معرفی کردیم که می توانید از آنها بصورت خیلی ساده استفاده کنید.

با این وجود از مهم ترین قابلیت های برنامه ی فوق می توان به موارد زیل اشاره کرد

  • بررسی میزان مصرف اینترنت در لحظه
  • تنظیم الارم استفاده زیادی اینترنت
  • محاسبه جداگانه اینترنت سیم کارت و وای فای
  • محیط کاربری ساده
  • محدود کردن اینترنت مصرف روزانه

ما در مقاله های پیش در مورد علت روشن نشدن گوشی، علت شاژ نشدن گوشی ، آموزش نصب برنامه در آیفون و رفع ایرادات خاموشی و شارژ پرداختیم. اما در این مقاله میخواهیم به موضوع مهمی که خیلی از افراد با آن درگیر هستند بپردازیم.کارآفرینان فناور به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در شمالغرب کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید.

کارآفرینان فناور با شعار کاف برایتان کافیست در شهر اولین ها ثابت کرد هر مهارت آموزی با ورودبه مجموعه کارآفرینان فناور باید موفق شود و این فقط یک حرف نیست.

کارآفرینان فناور با شعار کاف برایتان کافیست در شهر اولین ها ثابت کرد هر مهارت آموزی با ورودبه مجموعه کارآفرینان فناور باید موفق شود و این فقط یک حرف نیست.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز