04133376266-7 09144903143

نکات طلایی نگهداری از پکیج

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner


نگهداری از پکیج دیوای به شیوه اصولی و صحیح،‌از بهترین راهکارها برای افزایش طول عمر و بازده راندمان مطلوب این سیستم گرمایشی محسوب می شود. با توجه به افزایش قیمت پککیج ها دیور همچنین اهمیت این وسیله در ساختمان، لازم است که در نگهداری پکیج دیواری نهایت مراقبت و دقت انجام شود تا بتوان آنها را برای سال های طولانی تری استفاده کرد.

با توجه به اهمیت این موضوع شیوه مراقبت از پکیج موضوعی است که ما در این مقاله ببه آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

چگونه از پکیج دیواری نگهداری کنیم؟


تتجهیزات گرمایشی به علت برخورداری از قطعات و متعلقات متنوع، به مراقبت و نگهداری اصولی نیاز دارند.

نگهداری از پکیج دیواری از پیش شرط های اصلی برای افزایش کارکرد  و بهره وری دستگاه تلقی می گردد.

 در این زمینه باید خاطر نشان کرد که غفلت و کوتاهی در انجام فرایند سرویس و نگهداری، مشکلات گونا گونی از قبیل: خاموش شدن پکیج دیواری ، خراب شدن برد، نشتی آب ،‌داغ نشدن آب و غیره را به همراه داشته و می تواند هزینه های گزافی را به مصرف کننده تحمیل نماید.

در ادامه به بررسی مهم ترین نکات در زمینه حفظ و مراقبت از پکیج شوفاژ دیواری و آموزش تعمیرات پکیج در تبریز می پردازیم.

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف مجری دوره ای تعمیرات پکیج در تبریز به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزشی در شمالغرب کشور.

دوره آموزش تعمیرات پکیج جزو رشته ها و مهارتهای پر درآمد می باشد که می توان به آن اشاره نمود. امروزه  استفاده از پکیج دیواری برای تمامی منازل و آپارتمان ها باعث شده است که بازار کار این رشته به شدت داغ شود. شما باآموزش در مرکز ما می توانید با پرداخت شهریه خیلی کم از آموزش ها و پشتیبانی اساتید بهره برده و وارد بازار کار پرسود این حرفه شوید و از درآمد آن در کنار شغل اصلی تان به صورت نیمه وقت بهره مند شوید.

این رشته را می توانید با سرمایه گذاری خیلی کم و به عنوان شغل اصلی تان قرار دهید و یا با  نمایندگی های سطح شهر  همکاری کنید.

کنترل فشار پکیج:

کنترل فشار پکیج دیواری باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. فشار استاندارد پکیج های دیواری یک الی یک و نیم بار می باشد.

نوسان داشتن فشار دستگاه، پایین رفتن یا افزایش فشار تا حدود 3 بار ، حکایت از عدم تنظیم فشار دستگاه دارد.

در صورت پایین بودن فشار پکیج می توان با بازنمودن شیرر پرکن،  فشار دستگاه را به حالت طبیعی و نرمال بازگرداند. چنانچه فشار دستگاه پس از مدتی دوباره کاهش پیدا نمود ، به احتمال فراوان در قسمتی از سیستم نشتی وجود دارد.

همچنین نوسان داشتن فشار پکیج ، موید بروز مشکل در منبع انبساط دستگاه می باشد. در هنگام باالا بودن فشار پکیج، می توان با باز نمودن شیر هواگیری نسبت به کاهش فشار کاری دستگاه اقدام نمود.

بررسی دودکش پکیج از نکات نگهداری پکیج به منظور افزایش سطح ایمنی و نگهداری از پکیج دیواری، اطمینان حاصل کردن از سلامت دودکش ، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

استفاده از کلاهک های ایمنی و استاندارد ، از جمع شدن مواد آلاینده و سمی در فضا جلوگیری می کند.

همچنین مطمئن شدن از باز بودن و عدم گرفتگی مسیر دودکش، از دیگر اصول مهم و حائز اهمیت در این زمینه قلمداد می گردد.

این امر سلامت و امنیت مصرف کننده را به بهترین نحو تامین می سازد.

انجام فرآیند رسوب گیری بدون تردید ، رسوب گیری از مهم ترین و بهینه ترین اقدامات جهت مراقبت و نگهداری از پکیج دیواری به حساب می آید. یکی از عامل های مهم و اساسی خرابی و مشکلات انواع پکیج ها ، نفوذ رسوب در ساختار و اجرای دستگاه می باشد.

در آب بسیاری از املاح،  آلاینده ها و ذرات ریز وجود دارد.

در طی گذشت زمان ، وجود این املاح سبب ایجاد رسوب در قطعات و متعلقات پکیج مانند پمپ و مبدل می شود.

این موضوع علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد سیستم گرمایشی ، راندمان و بازدهی گرمایشی و سطح انتقال حرارتی بهینه پکیج را به میزان چشم گیری گاهش دهد.

برای حفظ و نگهداری از پکیج استفاده از رسوب گیر ، به ویژه پیش از ورود به آب به محفظه داخلی دستگاه بسیار تاثیر گذار و موثر است.

سرویس اصلی و منظم پکیج

از دیگر اصول مهم برای افزایش طول عمر و نگهداری از پکیج دیواری ، انجام سرویس های فصلی دستگاه به صورت منظم می باشد.

انجام فرآیند سرویس پکیج قبل از آغاز فصل سرما ،‌در افزایش بهره وری و کارکرد دستگاه تاثیر بسزایی برجای می گذارد.

در ساختار پکیج های دیواری قطعات حساس و در عین حال حائز اهمیتی تعبیه شده است. قرار گرفتن این قطعات در معرض رطوبت و آب ، می تواند به تدریج زمینه مناسب برای خرابی و نقص فنی دستگاه را فراهم سازد.

به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرا و قطعات دستگاه، به ویژه در فصول سرد سال، انجام سرویس دوره ای پکیج دیواری کمک شایانی می نماید.

علاوه بر این بسیاری از سرویس کاران و تعمیرکاران، سرویس اصولی دستگاه را از مهم ترین روش ها برای نگهداری از پکیج دیواری قلمداد می کنند.

لازم به ذکر است که انجام سرویس دوره ای و فصلی ضمن کاهش خرابی و مشکلات ، کارکرد سالم و مطلوب قطعات پکیج دیواری را در پی دارد.

یکی از دیگر موضوعاتی که با تغییر هر فصل باید مورد توجه قرار گیرد، تغییر حالت زمستانه به تابستانه یا برعکس می باشد.

این موضوع نقش موثری در عمر مفید پکیج و دیر خراب شدن قطعات آن دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم  مطالعه نمایید.Kaf-edu.comمقاله های انجام این کارهای گفته شده را در سایت

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف در شمالغرب کشور ، به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه در سال جاری از سوی سازمان فنی و حرفه ای مورد انتخاب قرار گرفته است. کیفیت آموزشی و استفاده از اساتید کارآزموده و استفاده از تجههیزات به روز و مدرن از اهداف ما برای تامین نیازهای کارآموز و آموزش صحیح می باشد.

کاف  با افتخار تنها آموزشگاه برگزار کننده دوره های تاسیسات و الکترونیک به صورت تخصصی در شمالغرب کشور هستیم.