04133376266-7 09144903143

روش نصب برنامه اپل

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


کارآفرینان فناور به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در شمالغرب کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید.

آموزشگاه کاف زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با ارائه خدمات نوین با تجهیزات و اساتید مجرب در زمینه آموزش تعمیرات موبایل تبریز در خدمت هم شهریان و کارآموزان خود توانسته در سال جارس جزو تخصصی ترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل از سوی سازمان مربوطه انتخاب گردد.

کارآفرینان فناور توانسته است از لحظه تاسیس آموزشگاه به مدت 6 ماه 200 نفر مهارت آموز حرفه ای تحویل بازارکار دهد و در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای با 80 در صد قبولی جزو اولین آموزشگاه پربازده شود.

کارآفرینان فناور با شعار کاف برایتان کافیست در شهر اولین ها ثابت کرد هر مهارت آموزی با ورودبه مجموعه کارآفرینان فناور باید موفق شود و این فقط یک حرف نیست.

که به طور پیش فرض روی App Store نصب برنامه در آیفون کار سختی نیست. برای این کار، تنها کافی است تا به اپ گوشی تان نصب شده است، بروید تا بتوانید به دنیایی از اپ های کاربردی و مختلف دسترسی داشته باش. برای نصب برنامه با اپ استور، باید اپا آی دی داشته باشید.

را مطالعهKaf-edu.comاگر هنوز اپل آی دی ندارید، برای آشنایی با نحوهی ساخت آن، مقاله آموزش ساخت اپل آیدی کنید. اکثر برنامه ها در آیفون فقط از طریق اپ استور می توان نصب کرد. اپل هنوز رسما روشی را برای نصب برنامه خارج از اپ استور معرفی نکرده است.

  • روش نصب برنامه از طریق اپ استور
  • نصب مجدد اپلیکیشن ای حذف شده
  • نصب برنامه روی آیفون از طریق کامپیوتر
  • نصب برنامه خارج از اپ استور در آیفون

را باز کنیدApp Stpre برنامه را مرور کنید یا روی تب Arcade یا Today / Games / Apps برای یافتن برنامه های دلخواهتان می توانید تب های جست و جو ضربه بزنید تا برنامه ای خاص را پیدا کنید.


ضربه بزنید. Getروی دگمه را می بینید،‌قبلا آن برنامه را دانلود کرده اید. Open دکمه Get اگر به جای دگمه داشته باشد،‌برنامه رایگان نیست و برای دریافت آن هزینه Purchase دکمه Get اگر برنامه ای در اپ استور به جایدکمه پرداخت کنید.

با ضربه روی دکمه گت با توجه به تنظیمات امنیتی دستگاه ممکن است از شما خواسته شود تا به کمک فیس آیدی یا وارد کردن رمز اپل آی دی احراز هویت کنید تا پس از آن برنامه شروع به دانلود کند.


جای آیکون دایره ای فرایند دانلود را می گیرد. openزمانی که دانلود و نصب برنامه کامل شود. کلید App Library شما می توانید با کلیلک روی این کلید، برنامه را اجرا کنید. همچنین، می توایند برنامه را در صفحه ی هم یا پیدا یا آن را در آیفونتان جست و جو و سپس اجرا کنید.

مراجعه نمایید.Kaf-edu.com جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای در آموزشگاه کارآفرینان فناور

04133376266 | 04133376267 | 09144903143