04133376266-7 09144903143

فاکتور های مهم در انتخاب تعمیر گوشی هوشمند در تبریز

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

ویژگی های یک تعمیرگاه موبایل خوب


تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری موبایل ،امروزه یکی از پر درآمد ترین شغل های حوزه ی تکنولوژی و الکترونیک محسوب میشود. از جمله مهم ترین عوامل موفقیت در تعمیرات موبایل مانند هر شغل دیگری تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است

تعمیر موبایل ممکن است باعث بوجود آمدن دردسرهای زیادی شود .زیرا با اعتماد کردن به هر تعمیرگاهی، ممکن اسن با این خطر روبرو شوید که اطلاعات گوشی را از دست دهید و حتی ممکن است از اطلاعات شخصی گوشی سوء استفاده شود و یا ممکن است از قطعات تقلبی و نامرغوب در هنگام تعمیر استفاده کرد پس برای اینکه از بوجود آمدن این خطرات جلوگیری شود بهتر است در انتخاب تعمیر موبایل دقت زیادی کرد و به مراکز مجرب و قابل اعتماد مراجعه شود.

بنابراین بهترین راه برای تعمیر گوشی هوشمند، مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل است که افراد متخصص قابل اعتمادی در آن مشغول به کار هستند این افراد کسانی هستند که در آموزشگاه های معتبر آموزش دیده و تخصص کسب کرده اند که این را میتوان از فاکتور های مهم در انتخاب تعمیر موبایل شمرد.

آموزشگاه کاف با بهره گیری از اساتید متخصص به آموزش کلی در زمینه موبایل میپردازد از جمله آموزش ها میتوان به آموزش برطرف کردن مشکلات سخت افزاری گوشی مانند تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض لنز دوربین، سیم کشی برد، رفع مشکلات میکروفون و …و اموزش برطرف کردن مشکلات نرم افزاری اشاره کرد.


مشکلات احتمالی مراجعه به تعمیرگاه غیر تخصصی

با توجه به موارد گفته شده در قسمت بالا میتوانیم بگوییم که هنگام انتخاب تعمیر موبایل مهمترین فاکتور انتخاب تعمیر کار متخصص است .در صورتی که این انتخاب درست انجام نشود باعث به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد در زیر به شرح تعدادی از این مشکلات پرداخته ایم:

هزینه بالای تعمیر

هزینه تعمیر در کنار کیفیت خدمات، یکی از فاکتور های مهم در انتخاب تعمیر موبایل است. گاهی اوقات ممکن است بعضی افراد برای تعمیر موبایل هزینه زیادی نسبت به کار خود دریافت میکنند که این کار اشتباهی است زیرا باعث از دست دادن مشتری میشود.پس بهترین راه اینست که در انتخاب تعمیر موبایل دقت کرد.

حرفه ای نبودن تعمیرکار

مورد بعدی به روز نبودن اطلاعات تعمیرکاران است. یک تعمیرکار غیر حرفه ای همواره تلاش میکند تا همه چیز را به صورت تجربی یاد گرفته و انجام دهد؛ با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن گوشی های هوشمند، نیاز است که تعمیرکاران به صورت متوالی اطلاعات خود را به روز کنند.

پس برای به روز کردن اطلاعات از راه های ثبت نام در آموزشگاه های معتبر از جمله آموزشگاه کاف میتوان استفاده کرد.

عدم استفاده از قطعات با کیفیت

بعضی از تعمیرکاران سودجو با استفاده کردن از قطعات نامرغوب در تعمیر موبایل ،بدون اطلاع مشتریان از کیفیت قطعات به کار رفته در گوشی باعث بوجود آمدن مشکلاتی در گوشی میشوند .یا اینکه تعمیرکاران ممکن است توانایی شناسایی قطعات درست و با کیفیت را از قطعات نامرغوب نداشته باشند . برای این که بتوالن تعمیر کار خوبی شد و قطعات را به درستی تشخیص داد بهترین راه آموزش تعمیر موبایل در مراکز معتبر است آموزشگاه کاف یکی از این مراکز هست که به کارآموزان توانایی شناخت قطعات را آموزش میدهد.

بی دقتی در کار

ممکن است خیلی از تعمیرکاران در کار خود دقت و ظرافت لازم را نداشته باشند که باعث بوجود آمدن مشکلات بعد از تعمیر می شود و به همین جهت است که غالبا افراد بعد از تعمیر گوشی ظرف مدت کوتاهی برای تعمیر مجدد اقدام می کنند که این امر باعث میشود تا مشتری دیگر به این تعمیرکار اعتماد نکند و بار دیگر در انتخاب تعمیر موبایل به افراد و مراکز دیگر تعمیرات موبایل مراجعه کند.

آموزشگاه کاف با در نظر گرفتن دوره های آموزش تعمیرات به صورت عملی کمک میکند تا علاقمندان بتوانند هر چه بیشتر با کار عملی دقت خود را بالا ببرند و در انتجام کار تعمیر موبایل بی دقتی نکنند.

تعمیرگاه مناسب و متخصص چه ویژگی هایی دارد؟

بعد از اینکه کارآموزان آموزش تعمیرات موبایل در تبریز را در آموزشگاه کاف سپری کردند و گواهی کسب کردند به عنوان تعمیرکار می توانندوارد بازار کار شوند و برای خود مرکز تعمیر موبایل راه اندازی کنند این مرکز به عنوان تعمیرگاه موبایل شناخته میشود باید دارای ویژگی های از جمله میز کار1. مناسب و مرتب 2. شفافیت و ایجاد حس امنیت برای مشتری 3. نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه 4. گواهینامه کسب ،باشند.

با رعایت این موارد میتوان تا جای ممکن کار خود را حرفه ای تر و با دقت بیشتر انجام دهند. و باعث اعتماد مشتری شد.علاوه بر این موارد به روز بودن اطلاعات و دانش کافی، داشتن تجربه و مهارت لازم در تعمیر گوشی و… هم از مهمترین فاکتور در انتخاب تعمیر موبایل به شمار میرود.