04133376266-7 09144903143

تعویض ال سی دی گوشی

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


شکستن ال سی دی یکی از مرسوم ترین علتهای مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل محسوب می شود. یکی از حائز اهمیت ترین قطعات گوشی تاچ و ال سی دی آن دستگاه موبایل به حساب می آید که در واقع میبایست از آن بسیار ویژه نگهداری نمود تا دچار هیچ گونه مشکلی نگردد.

مرکز آموزشی تعمیرات موبایل کارآفرینان فناور علاوه آموزش در راستای اشتغال؛ با هزینه بسیار کم و با کیفیت در مرکز خود به تعمیر تمامی گوشی های بازار می پردازد از جمله تعویض ال سی دی گوشی ، تعمیرات هارد گوشی ، تعمیر گوشی ها یآب خورده و .....

شما با تماس با همین شماره 04133376266-09144903143 می تونید در اسرع وقت موبایل خود را تعمیر کنید. 

تعمیر در حضور مشتری و در کمترین زمان ممکن با آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز کارآفرینان فناور

استفاده از گارانتی:


توصیه ما خرید گوشی با گارانتی های رسمی و معتبر است و چنانچه گوشی شما در هنگام خرابی شامل گارانتی می باشد و برآورد شما خرابی به غیر از دلایل افتادن و ضربه که معمولا موجب شکستگی تاچ و ال سی دی می شود و رطوبت و آب خوردگی که باعث عدم روشن شدن ،‌مشکلات شارژ دهی و ایراد در تصویر ال سی دی می شود می باشد. بهتر است از گارانتی دستگاه خود استفاده کنید.

مشکلات رایج ال سی دی گوشی


ال سی دی گوشی های هوشمند یکی از قطعات حساس و آسیب پذیر گوشی است و بنا به علت های گوناگونی دچار شکستگی و خرابی خواهد شد. می توان این طور بیان کرد که اصلی ترین علت خرابی ال سی دی گوشی، آب خوردگی و ضربه خوردن شدید به ال سی دی یا براثر افتادن می باشد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هزینه تعمیر ال سی دی ، همیشه یکی از گران ترین بخش های تعمیرات موبای به حساب می آید و شما دچار هزینه نسبتا سنگینی در قبال تعمیر گوشی تلفن همراه خود خواهید شد.

اجزا و قطعات تشکیل دهنده تاچ ال سی دی شامل مواردی همچون: گلس نگهداری ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، ال سی دی و بک لایت و فریم ال سی دی می باشد.

به خاطر داشته باشید که ال سی دی و تاچ گوشی موبایل پس از خراب شدن با استفاده از راه های متفاوتی باید تعمیر شوند.  به صورت آنلاین مشکلات خرابی های رایجی که ممکن است درKaf-ac.comبرای تعویض گلس خود می توانید در صفحه

ال سی دی کوشی های هوشمند به وجود بیایند را به ما بگویید و از کارشناسان ما کمک بخواهید.

گوشی سیاه شده و روشن نمی شودLCD

در رابطه با این موضوع باید بدانید که در حقیقت سیاه شدن تمام صفحه نمایش نشان دهنده سوختگی ال سی دی خواهد بود که اغلب بر اثر ضربه یا فشار زیاد  به دستگاه موبایل رخ می دهد و این را نیز از یاد نبرید که در بعضی از مواقع هم نفوذ آب به داخل گوشی منجر به سوختن ال سی دی خواهد شد. می توان گفت که تنها راه تعمیری که در هنگام سوختن ال سی دی می توان اتخاذ کرد، تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی به حساب می آید که هزینه نسبتا زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

مواردی چون:

ال سی دی روشن می شود ولی تاچ کار نمی کند

بخشی از ال سی دی گوشی سیاه شده

نور ال سی دی گوشی سوسو می زند

روی صفحه نمایش ترک و شکستگی وجود دارد اما تاچ ال سی کار می کند

 به آن پرداخته ایم.Kaf-ac.comو مواردی از این قبل که در سایت