04133376266-7 09144903143

تعمیرات گوشی های آب خورده یا آب دیده

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


برخلاف تصور بسیاری افراد که فکر می کنند گوشی آب خورده تعمیر نمی شود لازم است بدانید این موضوع صحت ندارد. اگر با این مشکل مواجه شدید و قصد دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید با شرکت در دوره های آموزشی را مطالعه کنید.Kaf-ac.comآموزشگاه کارآفرینان فناور به عیب یابی و تعمیرات گوشی خود بپردازید


آیا گوشی آب خورده درست می شود؟


آب خوردن گوشی موبایل یک امر کاملا طبیعی است و در بسیاری از موارد گوشی شما درست خواهد شد. ممکن است برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده باشد گوشی تان در آب افتاده باشد یا آب روی آن ریخته باشد یا اتفاقاتی از این دست.

کاهی مشاهده شده است که وقتی گوشی شما در آب افتاده بلافاصله با انواع وسیله های خشک کننده مانند سشوار آن را خشک کرده اید و در مدت کوتاهی ثمره آن را دیده اید ولی در بلند مدت در عملکرد گوشی اختلال ایجاد شده است. در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه به یک تعمیرگاه مجاز و معتبر با تعمیرکاران ماهر است

مرکز تعمیرات و آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به شما این اطمینان را می دهد که با حضور متخصصان کارآزموده و لوازم و تجهیزات پیشرفته و سابقه درخشان در امر تعمیرات و آموزش به شما کاربران گرامی در این زمینه و در کوتاه ترین زمان ممکن با اطمینان کامل کمک خواهند کرد.

از دیگر خدمات آموزشی می توان به آموز تعمیرات نرم افزار و سخت افزار بر روی تمامی گوشی ها اشاره کرد که در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به شما آموزش داده خواهد شد.

اقدامات مقدماتی جهت تعمیر گوشی آب خورده کدامند؟

تعمیر گوشی موبایل آب خورده سامسونگ، هواوی و یا اپل و برندهای مختلف دیگر علاوه بر اینکه میبایست توسط یک تعمیرکار ماهر انجام شود نیازمند یک سری اقدامات ابتدایی است تا روند تعمیر تسهیل و سریع شود. در ادامه مجموعه ای از اقدامات ضروری جهت افزایش شانس احیا و تعمیرات گوشی آب خورده شرح داده می شود.

گام اول/درآوردن باتری/خاموش کردن گوشی

هنگام آب خوردن گوشی موبایل تان در نخستین و مهم ترین گام باید گوشی را خاموش کنید. در صورتی که تلاش کنید گوشی را روشن کنید و به نحوی آن را تست کنید، اشتباه بسیار بزرگی کرده اید. این کار می تواند مساوی با از دست رفتن گوشی شما باشد. ابتدا برای درآوردن باتری اقدام کنید در صورتی که باتری غیر قابل جدا شدن بود سریعا دکمه پاور را را را خارج کنید.SDفشار داده و نگه دارید تا گوشی خاموش شود. سپس سیم کارت و حافظه

گام دوم/ خشک کردن گوشی موبایل


گام دوم و مهم در تعمیرات موبایل آب خورده خشک کردن آن است. جهت انجام اینکار با یک دستمال مناسب بدنه گوشی را خشک کنید و آن را داخل یک کیسه ی برنج قرار دهید. سرعت عمل در این مرحله بسیار حائز اهمیت است. پس از انجام اینکار بلافاصله باید گوشی را به یک تعمیرکار ماهر برسانید. پیشنهاد ما مرکز تعمیرات موبایل است. برای سرعت بخشیدن به اینکار کافیست با مراجعه به آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز مشکل گوشی خود را توسط اساتید مجرب آموزشگاه حل کنید.