04133376266-7 09144903143

هزینه تعمیرات موبایل

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


شاید اولین موضوع بعد از خرابی تلفن همرا یا تبلت شما که به ذهن تان می رسد نرخ و اجرت تعمیر و هزینه تعویض و قیمت  بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.Kaf-ac.comقطعات آن است که در سایت

خرابی گوشی ممکن است بر اثر سهل انگاری خدمان شامل ضربه ، آب خوردگی و یا ایرادی دیگر که خیلی هم ما در ایجاد آن نقش نداشته باشیم روی دهد.

استفاده از گارانتی:


توصیه ما خرید گوشی با گارانتی های رسمی و معتبر است و چنانچه گوشی شما در هنگام خرابی شامل گارانتی می باشد و برآورد شما خرابی به غیر از دلایل افتادن و ضربه که معمولا موجب شکستگی تاچ و ال سی دی می شود و رطوبت و آب خوردگی که باعث عدم روشن شدن ،‌مشکلات شارژ دهی و ایراد در تصویر ال سی دی می شود می باشد. بهتر است از گارانتی دستگاه خود استفاده کنید.

هزینه تعمیرات موبایل:


هزینه های تعمیرات موبایل هر ساله و طبق نرخ نامه ای که اتحادیه منتشر می کند در اختیار واحد های مجاز قرار می گیرد. با بررسی اولیه این جدول ما با چندین متغییر در تعیین قیمت تعمیر گوشی و تبلت مواجه می شویم.

و نکته مهم دیگر این نرخ نامه این است که اگر گوشی شما برای مثال درچار شکستگی ال سی دی باشد و همزمان اگر تصمیم به تعویض باتری هم داشته باشید دیگر هزینه ای بابت تعویض باتری نخواهید پرداخت.

اگرچه در نرخنامه اتحادیه صنف تعمیرکاران تلفن های همراه در شهر تبریز ، قیمت ها تا حدودی بالاتر از نرخ بازار است. و شما با کمی تحقیق و بررسی می توانید قیمت های پایین تری هم در بازار پیدا کنید.

مهارت تعمیرکار موبایل موضوعی مهم تر از قیمت

همیشه توصیه ما انجام کار در محلی است که تعمیرکار آن دارای بیشترین تجربه و مهارت در تعمیر باشد. چرا که کوچک ترین سهل انگاری در نصب و تعویض قطعات، به خصوص در ال سی دی و نمایشگر ها می تواند در آینده بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

نحوه چسب کاری و اهمیت در تمیزکاری قبل از نصب بسیار مهم و قابل توجه است.

اگر تعمیرکاری در این زمینه سهل انگاری کند و چسب ال سی دی موبایل را به صورت یکنواخت و به اندازه لازم در دور فریم انجام ندهد و یا قبل از نصب از تمیزکاری دقیق زیر لوپ اطمینان حاصل نکند و کوچک ترین برادی های از قطعات قبلی در آن بماند همین عوامل ممکن است باعث شود تا با کوچک ترین فشاری دوباره ال سی دی شما دچار شکستگی گردد.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کارآفرینان فناور زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کننده دوره های آموزشی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه با ارائه مدرک بین المللی علاوه بر اینکه به شما نحوه باز و بست و تعمیر و تعویض گوشی تلفن همراه را آموزش خواهد داد با پشتیبانی بلند مدت در کنارتان خواهد بود.

آموزش تعمیرات موبایل امروزه برای همه ی افرادی که با گوشی سر و کار دارند لازم است زیرا شما با پرداخت شهریه ناچیز می توانید با آموزش تعمیرات موبایل در تبریز موارد پیش آمده در گوشی خود یا اقوامتان را بدون پرداخت هزینه تعمیرات موبایل درست کنید.