04133376266-7 09144903143

اولین گام در تعمیر پکیج

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


دوره تعمیرات پکیج در تبریز از دوره های پرطرفدار تاسیسات است و از بازار خوبی برخوردار می باشد. با توجه به مزایای پکیج دیواری و محبوبیت روز افزون آموزشگاه کاف دوره آموزش تعمیرات پکیج را در تبریز به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند. با شرکت در این دوره آموزش تعمیرات پکیج از صفر تاصد و به صورت عملی در مدت زمانی کوتاه یاد می گیرید.

آموزش سرویس پکیج، تعمیر پکیج های تک مبدل و دو مبدل،‌آموزش رسوب گیری پکیج ، هواگیری و غیره برخی از سرفصل های آموزشی درآموزشگاه تعمیرات پکیج کارآفرینان فناور است. با شرکت در دوره تعمیر پکیج ضمن یادگیری تعمیرات پکیج،‌ یک مدرک معتبر فنی و حرفه ای به شما ارائه داده می شود.


همچنین می توانید از پشتیبانی این مرکز و بازآموزیی رایگان نیز بهره ببرید.

مزایای دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری کــــاف زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کشور

آموزشگاه تعمیر پکیج کاف یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری در شمالغرب کشور است که به صورت تخصصی و کاملا عملی به آموزش سرویس پکیج دیواری و تعمیر انواع مشکلات پکیج می پردازد.

برخی از مزایای دوره تعمیرات پکیج دیواری که آن را از سایر آموزشگاههای پکیج متمایز می کند عبارتند از: استفاده از اساتیدی که در پروژه های عملی شرکت کرده اند و تجربه کافی دارند


  • تمامی مراحل تعمیرات پکیج دیواری به صورت عملی میباشد
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف متناسب با شرایط کارآموزان
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره
  • تجدید دوره در صورت عدم یادگیری به صورت رایگان
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره و موارد دیگر

اولین و مهم ترین نکته حائز اهمیت این است که سعی کنید مدام به دنبال یک تعمیرکار جدید نباشید و برای یکبار هم که شده با تحقیق و انجام کارهای زیر سعی کنید یک فرد حرفه ای برای تعمیر پکیج خود پیدا کنید و از این به بعد دفقط با آن کار کنید.

نکته مهم دوم این است که هیچ وقت به دنبال سرویسکار ارزان قیمت نباشید البته این به معنای توجیه دستمزد بالای برخی افراد نیست ولی این را هم بدانید هیچ تعمیرکار حرفه ای وقت خود را ارزان در اختیار شما قرار نمی دهد.

مشخصات یک فرد حرفه ای در زمینه تعمیرات پکیج


  • تعمیرکار هست نه تعویض کار
  • خوش قول و خوش برخورد است
  • مسئولیت پذیر است به همین خاطر تمام سعی خود را می کند که همون بار اول همه مشکلات را برطرف سازد.
  • در صورتی که به هر دلیلی پس از مدتی دچار مشکل شد سریعا برای حل مشکل مراجعه می کند.
  • کارهایی که در فاصله دور هستند را نمی پذیرد چون نمی خواهد وقت خود را در مسیر رفت و آمد تلف کند.
  • قیمت های منصفانه دریافت می کند.
  • از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کند به جای قطعات چینی و بی کیفیت.

دوره آموزش تعمیرات پکیج و دوره آموزشی نصب پکیج به صورت عملی در کارگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای کاف برگزار می گردد.

دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز شامل نصب و تعمیرات پکیج های ایرانی و خارجی به صورت صفر تا صد می باشد و در پایان کلاس مدرک فنی و حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می گردد.

شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید ، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار به خارج از کشور اعزام شوید.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه کاف در تبریز شامل سرویسکارس و تعمیرات و نگهداری انواع پکیج ها می باشد.

در دوره تعمیر پکیج کارآموزان به صورت عملی در کارگاه مراحل تعمیرات را انجام می دهند و با اصول عیب یابی نیز آشنا می شوند.

این دوره توسط اساتید مجرب و با تجربه تدریس می شود و پس از دوره اگر مشکل یا سوالی برای شما ایجاد شود می توانید از این اساتید پشتیبانی دریافت نمایید.

ارائه گواهینامه ملی مهارت و قابل ترجمه از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور قابلیت ترجمه برای کلیه کشورهای خارجی جهت اخذ ویزای کار امکان دریافت جواز کسب با مدرک اخذ شده از آموزشگاه کاف امکان اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر با مدرک اخذ شده معرفی به کار کارآموزان پس از پایان دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز تعمیرات کامل و عملی پکیج های ایران رادیاتور و بوتان و انواع پکیج های خارجی و ایرانی جایگزین شدن به عنوان واحد درسی در رشته های کاردانش جهت کسب وام مشاغل خانگی

اگر به دنبال یک شغل خوب با درآمد مناسب می گردین و یا می خواهید زمان های آزاد خود را به پول تبدیل کنید و به کار فنی هم علاقه دارید بهتون پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی در کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی و حرفه ای کاف برگزار می شود. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ها به صورت صفر تا صد بوده و در پایان بعد از قبولی از آزمون، مدرک رسمی فنی و حرفه ای قابل ترجمه به شما ارائه می شود.

کلیات دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

خوشبختانه مشاغل فنی جز دسته مشاغلی است که ورود به آنها نیاز به سرمایه بالایی ندارد. ورود به این حرفه نیز همانند بسیاری از دیگر مشاغل فنی نیاز به سرمایه بالایی نداشته و می توان گفت دانش و مهارت مهم ترین سرمایه برای یک تعمیرکار پکیج است که می تواند با شرکت در یک دوره آموزش پکیج شوفاژ دیواری معتبر به آن دست یابد

دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری ضمن آموزش اصول نصب و راه اندازی این تجهیزات توانایی تعمیرات و kaf-edu.comعیب یابی از این تجهیزات را به داوطلبان آموزش میدهد ادامه کلیات دوره آموزش پکیج در سایت

پشتیبانی بلند مدت واقعی توسط اساتید یکی از مزایای آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف می باشد. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر لطفا باکارشناسان آموزش ما در ارتباط باشید. آدرس: تبریز چهارراه آبرسان روبه روی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت نام آنلان با تخفیف ویژه

04133376266 04133376267 09144903143 دوره آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز برای کلیه افراد جویای کار مناسب می باشد و به طور کلی افراد زیر می توانند از خدمات و امکانات و مزایای دوه بهره مند شوند.