04133376266-7 09144903143

آموزش برنامه نویسی در تبریز
116 جلسه در 10 فصل
از مقدماتی تا پیشرفته

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

slid-banner
slid-banner

04133376266 09144903143


پکیج جامع آموزش برنامه نویسی در تبریز


تخصصی ترین مرکز آموزشی در شمالغرب کشور با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای

همراه ارائه مدرک فنی وحرفه ای

116 جلسه

انواع پروژه های عملی واقعی در بازار کار

از مقدماتی تا پیشرفته

در 10 فصل مجزا


برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

سرفصل های آموزشی


آموزش Html

آموزش CSS

آموزش Bootstrap

پروژه بوت استرپ

آموزش Sql Server

آموزش سی شارپ

آموزش Asp.CoreMvc

پروژه خبری

آموزش Blazor

پروژه حرفه ای فروشگاه و وبلاگ

"آموزش برنامه‌نویسی برای ورود به بازار کار"


آیا به دنبال شروع یک مسیر موفق در دنیای برنامه‌نویسی هستید؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را به دست آورید؟ پکیج آموزشی "برنامه‌نویسی برای ورود به بازار کار" آماده است تا شما را در این مسیر هدایت کند و تبدیل به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و خلاق کند.

در این پکیج جذاب، ما به شما تمامی مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس ماهر و مطرح در صنعت برنامه‌نویسی را آموزش می‌دهیم. شما با آموزش مباحث اساسی مانند HTML و CSS، که اساس وب سایت‌ها را تشکیل می‌دهند، آشنا خواهید شد. سپس با استفاده از فریم‌ورک Bootstrap، که توسعه وب را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، به سطح بعدی خواهید رفت.

از طریق درس‌هایی که به شما SQL Server می‌آموزیم، قدرتی قابل اندازه‌گیری در مدیریت و پرس و جوی دیتابیس‌ها را خواهید داشت. با زبان برنامه‌نویسی C# آشنا شده و اصول و تکنیک‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا را فرا خواهید گرفت.

با استفاده از فریم‌ورک ASP.NET Core MVC، قدرتی را در دست خواهید داشت تا برنامه‌های وب پیچیده را طراحی و پیاده‌سازی کنید. سپس با استفاده از Blazor Server، که یک فریم‌ورک برنامه‌نویسی وب مبتنی بر C# است، تجربه برنامه‌نویسی تعاملی و بدون نیاز به JavaScript را خواهید داشت.

اما آموزش ما تا اینجا ختم نشده است! به شما فرصت خواهیم داد تا با انجام دو پروژه عملی، تجربه عملی واقعی را به دست آورید. ابتدا با پروژه خبری، مهارت‌های خود را در توسعه یک وبسایت خبری تثبیت خواهید کرد. سپس با پروژه حرفه‌ای فروشگاه، مهارت‌های مدیریتی و تجاری خود را به چالش بکشید و یک فروشگاه آنلاین کامل را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

با استفاده از روش آموزشی ما، شما به روزترین تکنولوژی‌ها و روش‌های برنامه‌نویسی را فرا خواهید گرفت و آماده ورود به بازار کار خواهید بود. بگذارید همین امروز با شروع این پکیج جذاب، رویاهای برنامه‌نویسی خود را به حقیقت بپیوندانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پکیج جامع آموزش برنامه‌نویسی برای ورود به بازار کار، با ما تماس بگیرید. همیشه آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم و در این مسیر همراهیتان کنیم!"