04133376266-7 09144903143

عوامل مخرب در تلفن های همراه

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

عوامل مخرب در تلفن های همراه


با تمام پیشرفت هایی که در تلفن‌های هوشمند در چند سال اخیر ایجاد شده ولی با این وجود این محصولات محصولاتی شکننده و آسیب‌پذیر هستند که در صورتی که از این وسیله به درستی استفاده نشود باعث میشود تا از عمر مفیدشان کمتر شود.

با توجه با این موضوع تلفن‌های هوشمند بعد از مدتی که از آن استفاده شد ممکن است در روند کارش مشکلی ایجاد شود این مشکلات ممکن است در اثر استفاده نادرست از تلفن هوشمند باشد زیرا بسیاری از افراد به خوبی از این وسیله نگهداری نمیکنند .

بنابراین اگر در نگهداری تلفن های هوشمند دقت نشود باعث بروز عوامل مخرب در تلفن های همراه میشود . در ادامه با عوامل مخرب تلفن همراه که تلفن هوشمند را آهسته آهسته نابود می‌کند، آشنا می‌شوید.

پس در هر صورت با ایجاد عوامل مخرب بهتر است از چگونگی رفع آن آگاه بود برای این کار بهترین راه ثبت نام در آموزشگاه تعمیر موبایل و شرکت در دوره های تعمیر عوامل مخرب تلفن همراه میباشد.

آموزشگاه کاف با برگزاری آموزش تعمیرات موبایل در تبریز ، کارآموزان را با عوامل مخرب در تلفن همراه آشنا کرده و روش های رفع آنها را آموزش میدهد.


نرم افزارهای بی‌فایده یا بدافزار را نصب نکنید

یکی از بزرگترین عوامل مخرب تلفن همراه ، نصب نرم افزارهایی است که نه تنها هیچ کاربردی ندارند بلکه اندکی شبیه به بدافزارهایی شمرده میشوند که در نهایت عملکرد تلفن هوشمند را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در دوره تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف کارآموزان با این نرم افزار ها آشنا خواهند شد و توانایی این را به دست میآورند که اگر چنین مشکلی پیش آمد چگونه آن را رفع کنند.

تلفن هوشمند را نباید از صبح تا شب درون شارژ رها کرد

بعضی از افراد عادت دارند تا تلفن هوشمند خود را به شارژر متصل کنند و ساعات زیادی در شارژ رها کنند. انجام چنین کاری به معنای واقعی کلمه باطری تلفن هوشمند را نابود می‌کند.

بنابراین متصل‌بودن طولانی‌مدت تلفن هوشمند به شارژر باعث جریان بیش از حد الکتریسیته در تلفن هوشمند می‌شود و عملکرد سخت افزار آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در صورتی که انرژی بیش از حد مورد نیاز به تلفن هوشمند وارد شود باعث گرم‌شدن بیش از حد آن می‌شود و فشار شدیدی به قطعات وارد می‌کند.در دوره ی تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف تمامی موارد و مشکلاتی که به قطعات وارد میشود گفته میشود و تعمیرات آنها را آموزش میدهند.

مانع گرم‌شدن بیش از حد تلفن هوشمند شوید

اگر از تلفن هوشمند برای بازی زیاد استفاده شود یا همزمان از چند نرم افزار با هم استفاده کرد باعث میشود که دمای گوشی افزایش پیدا کند. ولی گرم‌شدن تلفن هوشمند حین استفاده از نرم افزارهای گوناگون و بازی‌های سنگین کاملا طبیعی است.

اما نگرانی اصلی وقتی است که تلفن هوشمند در برابر گرما قرار گیرد. استفاده از تلفن هوشمند زیر مستقیم نور خورشید، قراردادن آن در کنار محصولات گرم‌کننده (بخاری، اجاق گاز، مایکرویوو) و رهاکردن آن در محیط‌های گرم می‌تواند آسیب‌های جدی به باطری تلفن هوشمند وارد کرده و باعث شود تا قطعات آن دچار مشکلات جدی شود.

در آموزشگاه کاف چگونگی برخورد هنگام روبرو شدن با این عوامل مخرب در تلفن های همراه به کارآموزان آموزش داده میشود.

از پرت کردن تلفن هوشمند حتی همراه با محافظ و روی سطح نرم باید خودداری کرد

یکی از عوامل مخربی که برای تلفن های همراه بیشتر پیش میآید در صورتی است که گوشی های هوشمند به زمین بیفتند . هرچند پرتاب‌کردن تلفن هوشمند روی تخت، مبل یا وسایل نرم مشابه ممکن است تجربه بی‌دردسری به نظر برسد ولی چندان هم بدون خطر نیست.

با وجود فشار در ظاهر اندکی به تلفن هوشمند وارد می‌شود، قطعات درونی یک تلفن هوشمند پس از برخورد با سطح نرم شدیدا تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در آموزشگاه کاف کارآموزان فرا میگیرند که چگونه هنگام وارد شدن فشار بر روی قطعات تلفن های همراه آن را تعمیر کنند.

تلفن هوشمند را نباید در برابر محیط‌های خیس قرار داد

نفوذ آب و رطوبت به درون تلفن هوشمند باعث آسیب‌رساندن تدریجی به قطعات آن میشود که یکی از بزرگترین مشکلاتی است که می‌تواند در یک تلفن هوشمند بوجود آید. با آموزش تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف کارآموزان توانایی لازم در هنگام برخورد با چنین مشکلاتی را کسب خواهند کرد.

از هر شارژری برای شارژکردن تلفن هوشمند نباید استفاده کرد

امروزه شارژرهایی زیادی وجود دارند که واقعا کاربردی و جذاب به نظر می‌رسند ولی بهتر است که از آن‌ها استفاده نشود چون ایمن نیستند.با استفاده از شارژرهایی که برای خود گوشی نباشد ممکن است مشکلاتی بر روی این گوشی ها ایجاد شود و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد. که این مورد هم از عوامل مخرب در تلفن های همراه محسوب میشود.

با توجه به موارد ذکر شده با تعدادی از عوامل مخرب تلفن های همراه آشنا شدید ولی عوامل مخرب گوشی ها به این ها محدود نمیشود برای اینکه بتوانید بیشتر در مورد مشکلات کوشی های همراه آگاهی کسب کنید پیشنهاد میکنیم در کلاس های تعمیر موبایل در تبریز در آموزشگاه کاف شرکت کنید و علاوه بر شناخت مشکلات بتوانید در جهت رفع آنها اقدام کنید.