04133376266-7 09144903143

تعمیر سخت افزار موبایل

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


زندگی امروزه بدون گوشی هوشمند مطمئنا غیر ممکن شده است پس به همین دلیل هنگام استفاده از تلفن همراه ممکن است ایراداتی در آن ایجاد شود که یکی از مشکلات شایع سخت‌ افزار موبایل و نحوه تعمیر آنهاست. پس بهتر است که برای رفع این مشکلات از مباحث پیشرفته ی تعمیر موبایل در تبریز آگاهی به دست آورد. این اطلاعات را میتوان با ثبت نام در آموزشگاه کاف کسب کرد.

تعمیر سخت افزار موبایل را میتوان با شرکت در کلاس های تعمیر موبایل در آموزشگاه های معتبر بدست آورد.آموزشگاه کاف با ارائه دوره های تعمیر سخت افزار موبایل که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و با کمک مجرب ترین کارشناسان و اساتید به آموزش افراد علاقمند به این حوزه میپردازد.

کار آموزان با سپری کردن دوره ی مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز میتوانند به تعمیر سخت افزار و نرم افزار موبایل اقدام کنند و تخصصی ترین خدمات را از خود ارائه دهند و به عنوان تعمیر کار مشغول کار شوند و در آمدی را کسب کنند. خدمات مربوط به تعمیر سخت افزار موبایل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده شروع میشود و تا درست کردن کامل دستگاه ادامه می یابد.

آموزشگاه کاف با آموزش پیشرفته ترین روش های عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال ،کارآموزان را آماده ارائه خدمات تعمیر موبایل میکند.


سخت افزار موبایل چیست؟

به قسمت های فیزیکی موبایل که شامل، صفحه گوشی موبایل، کارت حافظه، باتری، دکمه روشن / خاموش، اسپیکر گوشی موبایل، جای شارژ و شارژر گوشی موبایل و غیره است سخت افزار موبایل گفته می شود . به عبارت دیگر بخش فیزیکی از موبایل که قابل دیدن، لمس، حس و بو کردن باشد، بخش سخت افزاری گوشی موبایل محسوب میشود.

بخش سخت افزار موبایل از قسمت های زیر تشکیل شده اند:

  1. صفحه نمایش
  2. باتری
  3. سیستم روی تراشه
  4. حافظه سخت افزار موبایل
  5. دوربین
  6. سنسورهای سخت افزار موبایل

در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

شما عزیزان میتوانید با شرکت در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز تخصص کافی در زمینه سخت افزار را به شکل حرفه ای یدست اورید.

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل در کنار سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه از دیگر خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل است. علاقمندان به این حوزه می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان بخش پشتیبانی ما در مرکز آموزش تعمیرات موبایل تماس گرفته و با روند ثبت نام در این دوره ها آشنا شوند.

برپایی این دوره ها به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در تعمیرگاه های مجاز موبایل صورت پذیرفته است. به شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از اتمام موفقت آمیز دوره، گواهینامه معتبر – از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می شود.

فرق سخت افزار و نرم افزار چیست؟

برای آموزش تعمیر سخت افزار موبایل ابتدا لازم است تا فرق بین سخت افزار و نرم افزار دانست. اصطلاح نرم افزار به مجموعه ای از برنامه ها و دستورالعمل ها گفته میشود که وظایفی را روی سیستم گوشی موبایل انجام می دهند. در حقیقت کار نرم افزار سوق دادن سخت افزار موبایل به یک مسیر خاص است و به محض اینکه نرم افزار روی گوشی موبایل نصب شود، سخت افزار شروع به کار می کند. پس برای اینکه بتوان به عنوان تعمیرکار موبایل مشغول به کار شد باید علاوه بر یادگیری نرم افزار ، تعمیر سخت افزار موبایل را هم فرا گرفت .

آموزشگاه کاف با برگزاری دوره های آموزشی تعمیر سخت افزار موبایل و نرم افزار آن امکان این را به کارآموزان فراهم میکند که بتوانند بعد از این دوره ها گوشی ها را تعمیر کرده و مشکلات آن را برطرف کنند.

باز کردن گوشی جهت تعمیر مشکلات سخت افزاری موبایل

تعمیر موبایل و تعمیر سخت افزار موبایل کار حساسی است ولی در صورت داشتن اطلاعات لازم و آموزش خوب میتوان به تعمیر مشکلات سخت افزاری گوشی پرداخت. آموزش خوب نیازمند آموزشگاه معتبر و خوب است .آموزشگاه کاف با داشتن دوره ی تخصصی و پیشرفته در تعمیرات موبایل در تبریز به کارآموزان امکان یادگیری سریع و کامل را مهیا میکند.

با توجه به این موضوع که سخت ترین بخش تعمیر گوشی باز کردن آن است. اگر روش کار و نحوه باز کردن گوشی را فرا بگیرید انجام مابقی آسان خواهد شد. آموزشگاه کاف توسط اساتید متخصص در دوره های تعمیر سخت افزار به کار آموزان یاد میدهد که به راحتی بتوانند هنگام بوجود آمدن مشکلات موبایل، آن را باز کرده و اشکالات ایجاد شده را تعمیر و درست کنند . به این وسیله کارآموزان میتوانند هم گوشی های خود را تعمیر کنند و هم بتوانند به عنوان تعمیر کار وارد بازار کار شوند و از این طریق کسب درآمد کنند.