04133376266-7 09144903143

با رایج ترین مشکلات موبایل و روش های تعمیر آن آشنا شوید.

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


گوشی هوشمند، به جزوی از زندگی همه مردم تبدیل شده است، در این میان بسیاری از افراد هنگام استفاده از گوشی ها، با مشکلاتی رویه روی میشوند.

این مشکلات از مسائل سخت افزاری همچون شکستن ال سی دی تا مشکلات نرم افزاری همچون پر شدن زود هنگام حافظه گوشی را در بر می گیرند.

طبق تحقیقات،‌نکته ای باید به آن توجه شود، این است که همه متخصص تعمیرات موبایل نیستند و بسیاری از این مشکلات به تخصص نیاز دارد. حتی ممکن است با دستکاری و تعمیرات خانگی، دستگاه برای مدتی به کارش ادامه دهد اما زود از کار خواهد افتاد. از این رو است که علاوه بر تعمیر آنلاین تلفن همراه، آموزش تعمیرات موبایل هم به میدان آمده است تا افرادی که به این کار علاقه دارند،‌آن را در کنار افراد خبره آموزش ببینند و برای خود فرصت شغلی ایجاد کنند.

کاف با برگزاری دوره تخصصی تعمیرات موبایل در این زمینه به شما عزیزان در این راستا کمک میکند.


باتری گوشی زود خالی می شود


از دست دادن شارژدهی اولیه با گذر زمان، در گوشی های هوشمند امری اجتناب ناپذیر و تنها کاری که می توان برای آن انجام داد،‌پیشگیری است. در واقع، میزان و نوع استفاده از گوشی تعیین کننده هستند.

بهتر است گوشی خنک نگه داشته شود، اپلیکیشن های فعال در زمینه محدود شوند، از ویجت های زیادی استفاده نشود و ...

همچنین به روز نگه داشتن سیستم عامل گوشی، به بهینه سازی باتری آن کمک می کند. اما اگر با وجود همه این کارها، باتری گوشی همچنان زود شارژ خالی می کند، باید به تعویض آن فکر کرد. البته با توجه به رواج محصولات فیک و تعمیرکارات تقلبی، بهتر است برای این کار به مراکز قابل اعتماد مراجعه شود.


حافظه گوشی همیشه پر است


این مشکل، عموما در گوشی های هوشمندی که میان رده و پایین رده اند، رخ می دهد، اما می توان با حذف اپلیکیشن های غیر ضروری، انتقال عکس ها از موبایل به هارد دیگر، حذف اطلاعات اپلیکیشن ها و... آن را تا حدودی برطرف کرد.


گوشی موبایل اندرویدی هنگ میکند


در این باره صحبت شده است.Kaf-edu.com هنگ کردن، بیشتر در گوشی های اندرویدی دیده میشود که در سایت بیشتر این مشکل را می توان به سخت افزار ضعیف و توانایی پایین پردازنده و رم ربط داد.

خالی کردن حافظه گوشی و به حداقل رساندن تعداد اپلیکیشن های نصب شده روی آن و همچنین دوری از اجرای تسک های سنگین در موبایل می تواند تا حد زیادی مشکل هنگ کردن را برطرف کند. علاوه بر آن در کلاس های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز طریقه روت کردن گوشی ، کاستوم رم و راهکارهای دیگر که یک راه حل به شمار می رود به شما آموزش داده می شود.

تعمیرکاران متخصص و اساتید آموزشگاه کارآفرینان فناور این کار را به راحتی به شما آموزش میدهند. اگر هیچکدام از این ها جواب ندا پیشنهاد می شود گوشی ریست فکتوری شود و به تنظیمات کارخانه برگردد. ریست فکتوری کار ساده ای است، اما از آنجا که ممکن است هنگام آن، اطلاعات زیادی از دست برود، پیشنهاد میشود آن را به یک متخصص بسپارید.