04133376266-7 09144903143

علت شارژ نشدن گوشی

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی آموزشگاه کاف

slid-banner

مقدمه


کارآفرینان فناور به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در شمالغرب کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید.

آموزشگاه کاف زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با ارائه خدمات نوین با تجهیزات و اساتید مجرب در زمینه آموزش تعمیرات موبایل تبریز در خدمت هم شهریان و کارآموزان خود توانسته در سال جارس جزو تخصصی ترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل از سوی سازمان مربوطه انتخاب گردد.

کارآفرینان فناور توانسته است از لحظه تاسیس آموزشگاه به مدت 6 ماه 200 نفر مهارت آموز حرفه ای تحویل بازارکار دهد و در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای با 80 در صد قبولی جزو اولین آموزشگاه پربازده شود.

کارآفرینان فناور با شعار کاف برایتان کافیست در شهر اولین ها ثابت کرد هر مهارت آموزی با ورودبه مجموعه کارآفرینان فناور باید موفق شود و این فقط یک حرف نیست.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به شما کمک میکند که بدانید علت شارژ نشدن گوشی علت شارژ نشدن گوشی چیست و چطور باید این مشکل را حل کنیم. البته تیم تعمیرات موبایل کاف زود کمک می کند برای عیب یایب یو تعمیرگوشی که شارژ نمی شود در کنار شما هستند.

اما اگر در این زمینه اطلاعات داشته باشید،‌نگرانی شما کمتر می شود. شارژ نشدن موبایل یک مشکل عامیانه است: یعنی محدود به برند خاصی نیست و افراد زیادی ممکن است با آن مواجه شوند.

شارژ نشدن گوشی دلایل زیادی دارد: ممکن است پای یک مشکل نرم افزاری در میان باشد و مشکل به راحتی برطرف شود. اما گاهی هم مسئله سخت افزاری بوده و نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی موبایل است.

در هر صورت ، کـــاف در کنار شماست تا مشکل کاملا حل شده و بتوانید به صورت عادی و بدون هیچ ایرادی از گوشی خود استفاده کنید.


دلایل شارژ نشدن گوشی


وقتی گوشی شارژ نمی شود، باید علت را در باتری، شارژر ، کابل شارژ ، درگاه شارژ و حتی تنظیمات موبایل جستجو کرد. ممکن است باتری آسیب دیده باشد یا به درستی در جایگاهش قرار نگرفته باشد. خرابی سوکت ها و اتصالات باتری هم متهم دوم محسوب می شود.

ایرادات نرم افزاری همچون ویروسی شدن ، قدیمی بودن سیستم عامل و حتی گاهی پر بودن حافظه هم دلایل دیگر شارژ نشدن گوشی هستند.

از خرابی برد،سوکت شارژ ، مدار شارژ ، آی سی شارژ و پارگی کابل شارژ یا خرابی آداپتور هم نباید غافل شد.

البته همچنان نشانگر اصل ی به سمت باتری است.

  • تعویض شارژر
  • شارژ کردن گوشی خاموش
  • کالیبره کردن باتری
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ
  • ریستارت کردن گوشی
  • تعمیر مدار شارژ
  • تعمیر و تعویض باتری

تعویض شارژر:

تکنسین های آموزشگاه تعمیرات موبایل کارآفرینان فناور به کاربران توصیه می کند که وقتی گوشی شارژ نمی شود، اول شارژر گوشی را تعویض کنند.

یعنی گوشی را با یک شارژر دیگر شارژ کنند. به این ترتیب می توان مطوئن شد که شارژر سالم است و با اطمینان کامل، سراغ روش های بعدی رفت.

شارژ کردن گوشی خاموش:

گوشی را در حالت خاموش شارژ کنید. به ویژه اگر سیستم ویروسی شده باشد یا یک ایراد نرم افزاری وجود داشته باشد، این روش بسیار موثر خواهد بود.

اگر موبایل در حالت خاموش هم شارژ نشود، یعنی یک ایراد سخت افزاری وجود دارد.

مراجعه فرمایید.Kaf-edu.comجهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت

مزیت تعمیرات تخصصی هارد گوشی چیست؟

با تشخیص و سناسایی مشکل هارد گوشی میتوان از خسارات بیشتر جلوگیری کرد که این کار منافع زیادی برای صاحب گوشی دارد. مطمئنا تعویض هارد گوشی در مقایسه با تعمیر آن هزینه‌ی بیشتری در پی دارد. پس در صورتی که بلافاصله بعد از ایجاد مشکل گوشی ، به یک کارشناس آگاه و متخصص و مجرب در زمینه‌ی تعمیر هارد گوشی مراجعه کنید؛ تا حد زیادی میتوان از ایجاد ضرر های بیشتر جلوگیری کرد .

در غیر اینصورت بایستی از راه حل تعویض هارد گوشی استفاده کرد . شناسایی و تشخیص این موارد در تعمیرات گوشی به عهده افرادی است که در زمینه تعمیرات موبایل تخصص و تجربه دارند. اگر علاقمند به این حرفه هستید میتوانید با شرکت در کلاس های آموزشگاه کاف،در زمینه تعمیرات موبایل مهارت کسب کنید و به عنوان تعمیر کار وارد بازار کار شوید .

تعمیر هارد سوخته گوشی

هر وقت از سوختن دستگاهی صحبت میشود؛ افراد غیر متخصص معمولا گمان می‌کنند که دیگر از آن دستگاه نمیتوان استفاده کرد و باید آن را به کلی کنار گذاشت. اما واقعیت غیر از این است، سوختن هارد گوشی هم به این معنی نیست که باید کلا گوشی را کنار گذاشت و گوشی جدیدی خرید.

در هر حال امکان دارد هارد در اثر استفاده نادرست از گوشی یا وارد شدن ضربه‌های سنگین دچار اختلال شود ولی این پایان کار موبایل شما نیست. و میتوان از متخصصان با تجربه که آموزش صحیحی را پشت سر گذاشته اند کمک گرفت. این افراد متخصص با انجام اقداماتی فنی بر روی گوشی آن را تعمیر میکنند و عملکرد آن را به حالت اولیه برمی گردانند. اگر چه ممکن است در بعضی موارد نمی‌توان هارد گوشی را تعمیر کرد و باید هارد آسیب دیده را با یک هارد جدید تعویض کرد تا مجددا بتوان از گوشی استفاده کرد.

مهم ترین مسئله تشخیص درست عیب ها در هنگام تعمیر هارد گوشی است که نیاز به دقت و توجه بسیار دارد و باید توسط افراد باتجربه انجام شود. این افراد مطمئنا در مراکز تعمیرات موبایل معتبر از جمله آموزشگاه کاف به روشی استاندارد آموزش دیده اند و تبدیل به افراد متخصص شده اند که تعمیرات در بخش‌های جداگانه و تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز را انجام می‌دهند. تخصص و تجربه چیزی است که در حوزه‌ی تعمیرات موبایل و مخصوصا تعمیرات هارد گوشی حرف اول را می‌زند بنابراین با گذراندن دوره های تخصصی در آموزشگاه کاف میتوانید توانایی های لازم را در این زمینه بدست آورید.

آموزشگاه کاف با استفاده از تعمیرکاران و اساتید حرفه ای و کاربلد در زمینه تعمیر هارد گوشی آموزش های لازم را به علاقمندان ارائه میکند.پس اگر علاقمند به این حرفه هستید میتوانید با شرکت در کلاس های آموزش تعمیر موبایل در این آموزشگاه به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید و به این طریق وارد بازار کار شوید.