04133376266-7 09144903143

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز
شروع دوره جدید 25 فروردین 1403

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

slid-banner
slid-banner

04133376266 09144903143


title-logo

آموزشگاه کاف


stay-connected

نرم افزار + سخت افزار

stay-connected

شروع دوره جدید 25 فروردین1403

stay-connected

تبریزچهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

آشنایی با آموزشگاه


آموزشگاه کاف ،با برگزاری دوره آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز که فعالیت های خود را با استانداردهای بازار کار و اشتغال انجام میدهد شما را برای یک آینده شغلی پر در آمد سوق میدهد.

شما میتوانید با شرکت در دوره تعمیرات و یادگیری آن آینده شغلی خود را تضمین کنید. این دوره آموزشی شامل آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل در تبریز است که به شکل عملی در کارگاههای مجهز آموزشگاه برگزار میشود .وبعد از سپری کردن این دوره تعمیرات به کار آموزانی که موفق به یادگیری شوند مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای ارائه میشود.

آموزشگاه کاف یکی از بهترین مراکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز است زیرا روش کار ما به صورت کار عملی و تمرین زیاد و نیز استفاده کردن از گوشی و برد های مختلف است که با ایجاد این شراط در کارگاه های عملی تضمین میکنیم که کار آموز بعد از پایان دوره آموزشی بتواند در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت خود را شروع کند . تمامی قوانین و مقررات آموزشکاه براساس سازمان فنی حرفه ای میباشد.

یکی دیگر از رشته ای مهم که در آموزشگاه کاف برگزار می شود آموزش تعمیرات پکیج در تبریزمی باشد که میتوان به جرات یکی از بهترین دوره های شهر تبریز می باشد.

همانطور که قبلا هم گفتیم دوره آموزش تعمیرات موبایل در دو قسمت آموزش نرم افزارموبایل و آموزش سخت افزار موبایل است که با استفاده از تجهیزات جدید و بروز و همچنین اساتید با تجربه و ماهر برگزار می شود، بطوری که کارآموزان بعد از اتمام دوره از لحاظ نرم افزار و سخت افزار موبایل، علم و مهارت لازم بازار کار را به دست می آورد .

ولی به دلیل توسعه و پیشرفت بازار امروز ،لازم است تا علم نرم افزار و سخت افزار موبایل بروز شود .بنابراین کارآموز بعداز اتمام دوره هیچ دغدغه ای جهت رفع اشکالات و ارتقاء سطح آگاهی خود نخواهد داشت.و میتواند از طریق آموزشگاه مربوطه اطلاعات خود را بروز رسانی کند.


برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

از کجا باید شروع کنیم ؟

آموزش دوره تعمیرات موبایل در تبریز را در کجا شروع کنیم ؟ امروزه به دلیل افزایش استفاده از موبایل های هوشمند و بیشتر شدن آسیب های موبایل هنگام استفاده در سراسر جهان و همچنین ایران نیاز به تعمیر کاران موبایل هم در زمینه سخت افزاری و هم در زمینه نرم افزاری بیشتر شده است؛

از این جهت تعمیرات موبایل به خصوص به یکی از شغل های پر درآمد و لازم تبدیل شده است.بنابراین کسانی که قصد دارند با تبدیل شدن به تعمیرکار حرفه ای به یک شغل پر درآمد و مناسب دست پیدا کنند باید دوره آموزشی تعمیرات موبایل را فرا بگیرند.

پس اگر به این حرفه علاقه دارید اولین کار انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل تخصصی و حرفه ای است که باید دقت کنید. آموزشگاه‌ ها ی معتبر زیادی در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز وجود دارند که افراد بسیاری برای آموزش به این مراکز در سطح شهر می‌ روند؛ که هر یک ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی دارند.

آموزشگاه کاف از مجهزترین و تخصصی‌ ترین مراکز تعمیرات موبایل در غرب کشور به شمار میرود که این موسسه آموزشی در برگزاری دوره‌ های آموزشی و تخصصی تعمیر تلفن همراه در تبریز یکی از بهترین ها استو میتوانید با اطمینان خاطر در این آموزشگاه دوره تعمیرات را کامل کنید و شغلی برای خود رقم بزنید.

پیشنیاز های دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

در طول دوره آموزش تعمیرات موبایل تلاش بر این است تا تمامی آموزشهای لازم ارائه داده شود تا بعد از پایان دوره افراد بتوانند به عنوان تعمیرکار وارد بازار کسب و کار شوند .البته شرایط کلاسها و دوره های خصوصی با دوره عمومی متفاوت است .

افرادی که میخواهند در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شرکت کنندلازم است ابتدا باید از توانایی جسمی کافی برای انجام فعالیت های تعمیر کاررا داشته باشد و کمترین سنی که میتوانند شروع به این کار کنند سن ۱۲ سال است املا اگر کار آموز بعد از پایان دوره تعمیر بخواهد مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای بگیرد لازم است تا حداقل مدرک سوم راهنمایی را داشته باشد.

افرادی که علاقمند به آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز هستند باید این را در نظر بگیرند که لازمه آموزش حرفه ای تجهیزات حرفه ای در آموزشگاه است یعنی بهترین راه آموزش ثبت نام در آموزشگاه های معتبر است.

آموزشگاه کاف تنها مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز هست که با محور قرار دادن کار عملی و تمرین زیاد و استفاده کردن از گوشی و برد های مختلف و ایجاد کارگاه تمرین به کار آموز این ضمانت را میدهد که بعد از پایان دوره آموزشی بتوانند در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت وشغل خود را آغاز کند.که تمامی این فعالیت ها زیر نظر رسمی سازمان فنی و حرفه ای است.

در حال حاضر یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم دیجیتال موبایل است و به همین دلیل میزان درخواست و تقاضا برای موبایل و گوشیهای هوشمند نیز زیاد شده است؛ ولی به سبب استفاده زیاد از گوشی ها ، ممکن است بعد از مدتها ایراد پیدا کند و درست کار نکند در این مواقع به دلیل بالا بودن قیمت گوشی بهتر است تا گوشی تعمیر شود و گوشی جدیدی گرفته نشود. بنابراین شغل تعمیرات موبایل جوابگوی این مشکلات برای کاربران میباشد و یکی از شغل های پر درآمد و پرطرفدار به شمار میرود.

تعمیرات موبایل شغلی است که در صورتی که تمام مهارتهای آن را یاد بگیرید میتوانید به سرعت به درآمد بالایی برسید؛ پس اگر قصد ورود به این شغل را دارید در ادامه شما را با فرصتهای شغلی این حرفه، درآمد، دوره های تعمیر موبایل، هزینه آموزش تعمیر موبایل و آموزشگاه های معتبر در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز آشنا خواهیم کرد.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز


سطوح تعمیرات موبایل چیست ؟

تعمیرات موبایل به دو سطح تقسیم می شود : 1 – سطح تعمیرات موبایل مقدماتی 2 – سطح تعمیرات موبایل پیشرفته

در آموزشگاه کاف ، سطح تعمیرات موبایل مقدماتی ، کلیات و مباحث پایه و ابتدایی آموزش داده میشود اما در سطح تعمیرات موبایل پیشرفته ، مباحث به صورت پیشرفته و تخصصی تر آموزش داده می شوند .

امروزه ، تعمیر کردن موبایل های هوشمند برای کاربران به یک نیاز بسیار مهم و اساسی تبدیل شده است . و علاقمندان میتوانند با شرکت کردن در کلاس های تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف این علم را کسب کنند.

افرادی که میخواهند با گذراندن آموزش تعمیر موبایل به عنوان شغل استفاده کرده و مشغول کار در بازار شوند بهتر است از آموزش مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز بهره مند شوند تا به صورت تخصصی تر بتوانند به انجام تعمیر موبایل بپردازند.


تعمیرات موبایل به چند دسته تقسیم می شود ؟

در آموزش مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز تعمیر کردن گوشی های هوشمند به دو دسته تقسیم می شوند : تعمیرات نرم افزاری موبایل تعمیرات سخت افزاری موبایل

در گوشی های هوشمند مشکلات مختلف و زیادی وجود دارند که باعث می شوند ، که آنها نتوانند به درستی کار کنند .این مشکلات می توانند مشکلات سخت افزاری و مشکلات نرم افزاری باشند که ، عملکرد گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار داده و دچار یک سری اختلالات کند .

با توجه به اینکه تمامی موبایل ها از قطعات و برد های الکترونیکی تشکیل شده اند بنابراین مشکلات مختلف و زیادی می تواند روی کار کردن آن ها تاثیر گذاشته و در عملکرد آن ها اختلال ایحاد کند.

مشکلاتی که برای موبایل ها بوجود میآید از جمله میتوان به این موارد اشاره کرد : کاهش سرعت موبایل های هوشمند ، قفل شدن ، خراب شدن تاچ و ال سی دی موبایل های هوشمند ، دیر شارژ شدن و یا شارژ نشدن گوشی های هوشمند ، هنگ کردن و بسیاری از مشکلات و عوامل دیگر است. که تمامی این موارد می تواند سبب شود که موبایل به درستی کار نکند.

پس برای اینکه بتوان به تعمیر مشکلات پیش آمده برای موبایل اقدام کرد بایستی آموزش های لازم در این زمینه را فرا گرفت .با توجه به تقاضای زیاد برای آموزش تعمیرات موبایل ،امروزه آموزشگاه های زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کرده اند ولی باید دقت کرد تا هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیر موبایل در آموزشگاهی ثبت نام کرد که معتبر بوده و بتواند تمام مباحث پیشرفته تعمیر موبایل را ارائه دهد.


آموزشگاه کاف،به عنوان یک آموزشگاه معتبر در تبریز علاقمندان را در راه آموزش تعمیر موبایل یاری میکند.


پس افرادی که در آموزشگاه کاف دوره های تعمیر موبایل را سپری میکنند میتوانند در زمان کم شروع به فعالیت در شغل تعمیرات موبایل کنند ، این افراد با توجه به تجربه ای که در این حوزه به دست می آورند، میتوانند مشکلات موبایل های هوشمند را رفع کنند.

یکی از وظایف مهمی که تعمیر کاران موبایل در این حرفه دارند این است که ، یک تعمیرکار حرفه ای موبایل باید مشکلات و ایرادات دستگاه های تلفن های همراه را به درستی تشخیص دهد و آن ها را برطرف کند .

این موضوع اهمیت زیادی دارد . زیرا اگر تعمیر کار حرفه ای موبایل ، نتواند به درستی مشکلات و ایرادات موبایل های هوشمند را تشخیص دهد باعث می شود به مرور زمان ، قطعات گوشی های هوشمند دچار خرابی شوند و عمر قطعات موبایل های هوشمند کمتر شود .

پس برای اینکه بتوان به صورت حرفه ای در این کار فعالیت انجام داد باید آموزش هایی که در این زمینه دیده میشود برگرفته از مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز باشد. که آن هم با ثبت نام در آموزشگاه های معتبر که دارای این دوره ها هستند حاصل میشود .آموزشگاه کاف دارای این دوره های آموزشی پیشرفته در تبریز است و قادر است با آموزش های خود تعمیر کاران موبایل متخصص را به بازار کار معرفی کند.


بهترین روش یادگیری تعمیرات موبایل

بهترین روش برای یادگیری حرفه ی تعمیرات موبایل ، در مرحله اول انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل عالی و معتبر است که بتواند تمام مطالب مورد نیاز در خصوص حوزه تعمیرات موبایل را آموزش دهد .و به صورت کاملا عملی و واقعی به آموزش تعمیرات موبایل بپردازد .

آموزشگاه کاف یکی از آموزشگاه های تعمیر موبایل در تبریز است که میتوانید با ثبت نام در آن بهترین روش یادگیری تعمیر ات موبایل را تجربه کنیدو به صورت پیشرفته تمامی مباحث تعمیر موبایل در تبریز را فرا بگیرید.


چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم

همان گونه که گفته شد ، نحوه یادگیری تعمیرات موبایل ، باید به صورت عملی و کاملا واقعی باشد .

تا بتوان خطا ها و اشتباهات را پیدا کرده و تجربه ی لازم را به دست آورد. در آموزشگاه کاف تمامی آموزش ها به صورت عملی ارائه میشود و افراد میتوانند به این صورت مهارت و تجربه ی زیادی بدست آورند.

پس برای آموزش مباحث پیشرفته تعمیر موبایل در تبریز بهترین انتخاب دوره های آموزشگاه کاف است.

بازار کار تعمیرات موبایل در تبریز

تعمیرات موبایل یکی از شغل هایی است که دارای قسمت های وسیعی میباشد. این شغل آینده ای بسیار درخشان و پر درآمد دارد که روز به روز با پیشرفت تکنولوژی شغل های جدیدتری نیز در این راستا به وجود می آید.

افراد با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در یک مرکز آموزشی معتبر مانند کاف میتوانند در زمان کم و کوتاه می توانند صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد بگیرند و به عنوان تعمیرکار موبایل در مؤسسات و شرکت های دولتی و خصوصی فعالیت خود را آغاز کنند و یا با راه اندازی یک سایت، تبلیغات در فضای مجازی و همکاری با سایتهای خدمات آنلاین یا حتی با راه اندازی یک مغازه و محل کار شخصی خود، پاسخگوی نیازهای کاربران باشند و تعمیرات گوشی را انجام دهند.

این موارد تنها بخشی از فرصتهای شغلی این حرفه میباشند، بنابراین با فراگیری مهارت های لازم تعمیرات موبایل و کسب تجربه در این زمینه فرصت های شغلی بسیاری خواهید داشت و آینده ی خود را تضمین خواهید کرد و دیگر بیکار نمی مانید.

درآمد شغل تعمیرات موبایل در تبریز برای یک شخص تازه کار چقدر است؟



میزان درآمد تعمیرات موبایل یکی از سولاتی که درگیر ذهن افرادی است که میخواهند شغل تعمیر موبایل را انتخاب کنند. به طور کلی میزان درآمد تعمیرات موبایل از 5 میلیون تا 17 میلیون متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله محل انجام کار، اندازه توانایی و مهارت تعمیرکار موبایل، تجربه و سابقه کاری، کیفیت کار، اخلاق خوب و مشتری مداری و تبلیغات بستگی دارد؛ که با افزایش این موارد میزان درآمد نیز بیشتر میشود.

از جمله عوامل مهم در درآمد ماهیانه‌ یک تعمیرکار موبایل عبارتند از: میزان مهارت تعمیر موبایل ، ارتباط با مشتریان، ساعات کاری، هزینه‌ی ارائه‌ی خدمات و عوامل متعدد دیگر. با توجه به این موارد میتوان نتیجه گرفت که هر چقدر آموزش ها برطبق اصول و مهارت های مورد نیاز تعمیر موبایل باشد درآمد به دست آمده از این شغل هم بیشتر میشود .

تا جایی که میزان درآمد ماهیانه‌ی یک تعمیرکارِ موبایل در بازه‌ی 7- 15 میلیون تومان است.که میتوان با سپری کردن دوره ی آموزش تعمیرات موبایل تبریز در آموزشگاه کاف و کسب مهارت های لازم به درآمد ذکر شده دست یافت.

برای اینکه بتوان بهترین شرایط را برای تبدیل شدن به تکنسین تعمیر موبایل داشت بهتر است در آموزشگاه تعمیر موبایل در تبریز، ثبت نام کنید.آموزشگاه کاف با داشتن کیفیت تدریس و آموزش درست به علاقمندان در این راه کمک میکند تا بتوانند با کسب تخصص و مهارت در زمینه تعمیر موبایل بتوانند وارد بازار کار شوند و درآمد خوبی را بدست آورند.

چگونه میتوان در بازار کار تعمیرات موبایل درآمد خود را افزایش داد؟

میزان درآمد بدست آمده از تعمیرات موبایل وابسته به عوامل گوناگونی است که با رعایت آنها می توان به درآمد خوبی در این شغل دست یافت، از جمله عواملی که با به کارگیری آن ها میتوان درآمد خود را افزایش داد به شرح زیر است:.

عامل اول: دانش خود را بروز کنید

از جمله مهم ترین عوامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و تخصص کافی در تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است. با توجه به این موضوع که هر روز گوشی های جدیدی وارد بازار میشوند که تکنولوژی آنها روز به روز پیشرفته تر است .

پس لازم است تا برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل مهارت و تخصص خود را با این تکنولوژی به روز کرد. برای اینکار بهتر است در آموزشگاه کاف در تبریز ثبت نام کنید و با شرکت در کلاس های تعمیر موبایل در این آموزشگاه که با توجه به تکنولوژی روز است بتوانید به تعمیر کار حرفه ای موبایل تبدیل شده و نسبت به دیگر تعمیرکاران درآمد بیشتری داشته باشید.

عامل دوم: موقعیت مکانی مناسبی را انتخاب کنید

بعد از اینکه دوره ی تعمیر موبایل را در آموزشگاه کاف سپری کردید و تبدیل به تعمیر کار حرفه ای شدید. برای اینکه شغل خود را راه اندازی کنید به مغازه نیاز دارید موردی که باید به آن توجه کنید این است که اگر خودتان قصد راه اندازی مغازه را دارید بهتر است در مکان های با موقعیت رفت و آمد زیاد را انتخاب کنید تا بتوانید درآمد زیادی را بدست آورید.

همچنین می توانید تنها یک میز تعمیرات موبایل در یک مغازه موبایل فروشی پر مشتری کرایه کنید و کار خود را از آنجا شروع کنید.

عامل سوم: تبلیغات مناسبی داشته باشید

بعد از آنکه در آموزشگاه کاف به تعمیر کار حرفه ای تبدیل شدید و توانایی ارائه خدمات را در زمینه تعمیر موبایل کسب کردید برای این که در کار خود به موفقیت و درآمد بیشتری برسید تبلیغات از مهم ترین عوامل مورد نیاز برای آن است. شغل تعمیرات موبایل هم مانند دیگر شغل ها برای موفقیت و درآمد بیشتر بایستی تبلیغات مناسبی داشته باشید. بنابراین لازم ات تا از طریق سایت ها و اپلیکیشن هایی تبلیغاتی برای کار خود انجام داد.

عامل چهارم: خدماتی با کیفیت ارائه دهید

از دیگر عوامل تاثیر گذار در موفقیت شغل تعمیرات موبایل کیفیت ارائه خدمات است. کیفیت ارائه خدمات باعث میشود تا مشتری رضایت از شما پیدا کند و این رضایت سبب میشود تا مشتری به مشتری دائمی برای شما تبدیل شود. از این طریق روز به روز مشتریان بیشتر و درآمد حاصل از آن هم افزایش خواهد یافت.

البته برای ارائه خدمات با کیفیت نیاز به آموزش های با کیفیت است . با ثبت نام در آموزشگاه کاف و شرکت در کلاس های تعمیر موبایل این آموزشگاه میتوانید از آموزش های با کیفیت آن بهره مند شوید و بتوانید هنگام کار خدمات با کیفیت ارائه داده و درآمد زیاد کسب کنید.

عامل پنجم: در کار سرعت داشته و خوش قول باشید

از عوامل مهم دیگر برای موفقیت در شغل تعمیرات موبایل و افزایش مشتری و به الطبع افزایش در آمد سرعت در کار و خوش قول بودن است. با توجه به این که امروزه بیشتر افراد به کمک موبایل فعالیت های خود را انجام می دهند پس دوست دارند هنگام خراب شدن آنها زودتر بتوانند تعمیر کرده و به کار هایشان بپردازند.

در صورتی که کار تعمیرات موبایل را بتوان به زودی انجام داد و هر چه سریع تر آن را تحویل مشتری داد باعث میشود مشتریان بیشتری جذب کار شما شوند و به این ترتیب در آمد بیشتری هم خواهید داشت.

سرعت کار چیزی است که با توجه به تلاش کردن بدست میآید از همان ابتدای شروع آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف اساتید به شما آموزش میدهند تا در کار خود سرعت عمل داشته باشید.

عامل ششم: قیمت مناسب و رقابتی داشته باشید

از دیگر عواملی که مشتری جذب میکند و باعث موفقیت در بازارکار تعمیرات موبایل از همان شروع در ماه های اولیه فعالیت میشود ارائه خدمات با قیمت مناسب و رقابتی در مقایسه با دیگر رقبا است.

به دلیل اینکه در این شغل برای خدمات ارائه شده تعرفه مشخصی وجود ندارد و افراد به دنبال تعمیرکاری هستند که ضمن ارائه کار با کیفیت، قیمت مناسب تری را هم در مقایسه با رقبا ارائه دهند. پس با انجام این کار می توان مشتریان بیشتری جذب و درآمد بیشتری هم به دست آورد.

برای اینکه بتوانید به عنوان تعمیر کار موبایل حرفه ای در بازار کار وارد شوید و درآمدی بیشتر را بدست آورید بهتر است در آموزشگاه کاف ثبت نام کنید و با سپری کردن کلاس های تعمیر موبایل این آموزشگاه در تبریز به شغل رویایی خود وارد شوید.

مراحل و قدم های کلاس آموزش تعمیرات موبایل تبریز

تعمیرات موبایل از پرکاربردترین دوره های تعمیرات فنی است که از لحاظ بازار کار درآمد خیلی خوبی دارد. دوره آموزشی تعمیر موبایل به دو قسمت تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل تقسیم میشوند.

در دوره سخت‌ افزاری، آموزش تعمیر قطعات سخت‌ افزاری ، روش کار با ابزار، تعمیر مدارهای موبایل و به‌ صورت کلی آموزش تعمیر سخت‌ افزار گوشی‌ های اندروید و آیفون توسط تکنسین ها و استادان باتجربه و ماهر تعلیم داده می‌ شود.

در دوره نرم افزاری همچنین آموزش تعمیرات و عیب‌ یابی نرم‌ افزار موبایل ، بک آپ گرفتن از گوشی، فلش کردن گوشی‌ های مختلف، آنلاک کردن شبکه، برگرداندن اطلاعات پاک‌ شده با استفاده از ریکاوری گوشی و همچنین رفع مشکلات بوت و لوگوی گوشی را نیز میتوان از مهم‌ ترین بحث های آموزش در این دوره شمرد.

هزینه آموزشی تعمیرات موبایل متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند نوع، سطح دوره، سر فصل‌ های آموزشی و شکل فراگیری آن وابسته است.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

دوره ی آموزش خصوصی تعمیرات گوشی موبایل

عمدتا بیشترین هزینه حالت یادگیری، روش استاد و شاگردی یا همان شکل خصوصی است که در این روش کار آموز در کنار افراد باتجربه مشغول به کار شده و با استفاده از تجربیات آن‌ ها با گذشت زمان این مهارت‌ ها را می آموزند. اما این روش به این دلیل که مطالب به‌ طور کامل آموزش داده نمی‌ شود و هم اینکه زمان زیادی برای یادگیری مهارت لازم هست، پیشنهاد نمی‌ شود.پس بهتر است در آموزشگاه های معتبر در کلاس های آنها آموزش دیده شود.

کلاس خصوصی آموزش تعمیرات در تبریز موبایل در آموزشگاه کاف برگزار میشود که شامل سخت افزار و نرم افزار است که به صورت کاملا عملی توسط اساتید با تجربه و ماهر تدریس میشود.و به صورت کلاس خصوصی برگزار میشود.

در کلاس های خصوصی تعمیر موبایل در تبریز ، دوره آموزش تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون به صورت کامل گفته می شود. و کارآموزان قادر خواهند بود تا بعد از تمام کردن دوره آموزش تعمیر موبایل ، انواع گوشی های موبایل را تعمیر کنند.

کلاس خصوصی تعمیر موبایل در تبریز در مقایسه با کلاس های عمومی بهتر است زیرا کارآموزان توسط استاد به صورت تک نفری آموزش میبینند که میتوانند درزمان کمتری و به شکل حرفه ای تر در تعمیر موبایل مهارت کسب کنند. بنابراین میتوان گفت با سپری کردن دوره ی کلاس خصوصی تعمیر موبایل در تبریز زودتر و بهتر میتوان به نتیجه رسید.

هزینه ی کلاس خصوصی تعمیر موبایل در تبریز بسیار مناسب با سرفصل های جامع برگزار می شود. علاقمندان میتوانند با ثبت نام در آموزشگاه کاف از این کلاس های خصوصی بهره مند شوند.

مزیت های دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف

بهترین روش یادگیری، شرکت در دوره‌ های آموزشی و تخصصی تعمیرات موبایل است که هزینه دوره هم نسبت به روش خصوصی کمتر بوده و بسته به سر فصل‌ های دوره در مراکز مختلف متفاوت است و افراد می‌ توانند زیر نظر اساتید باتجربه در زمان کوتاهی این مهارت‌ ها را آموزش دیده و مدرک معتبری نیز دریافت کنند.

دوره تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف در تبریز کلا در سی جلسه به صورت کاملا عملی آموزش داده میشود که 20جلسه آن شامل دوره سخت افزار و 10 جلسه آن شامل دوره نرم افزار در بر گرفته است.

که در طی جلسات دوره بردهای مختلف و کارگاه های مجهز در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و در طول 30جلسه کارآموزان چه در ترم سخت افزار و چه در ترم افزار به صورت عملی با حضور اساتید با تجربه و کاردان آموزش داده خواهند شد.بنابراین در آموزش تعمیرات موبایل چه تدریس خصوصی چه عمومی میتوانید وارد بازار کار شوید.

با دوره تعمیرات موبایل در تبریز چه مهارت هایی به دست می آورید؟



با آموزش در دوره تعمیر موبایل در تبریز میتوانید ویژگی ها و خدماتی را یاد بگیرید و به عنوان تکنسین های مجرب و آموزش دیده خدمات رسمی تعمیر موبایل ارائه دهید و سطح اطمینانی است که می توانید نسبت به چیزی که آنها ارائه می دهند به دست آورید. برای شروع،بهتر است از تکنسین های مراکز رسمی که سال ها تجربه در تعمیر هر گوشی هوشمند از برند خود دارند،استفاده کنید. زیرا ، آنها با انواع مشکلات گوشی های هوشمند آشنا هستند و راه های عالی برای حل چنین مشکلاتی را می دانند.و با یادگیری از چنین افرادی تضمینی برای حرفه ی خود خواهید داشت.


،اساتید ارائه‌دهنده خدمات رسمی معمولاً در آموزش‌ها وسمینارهای دوره‌ای به کار آموزان کمک می‌کنندتا مهارت‌ها و تکنیک‌های جدیدی را یاد بگیرند. به جز اینکه لازم است در کنار تکنسین های خوب آموزش دیده شود بلکه آموزشگاه های رسمی تعمیرات موبایل بایداز قطعات یدکی اصلی موبایل استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که پس از تعمیر گوشی خود دوباره مثل اول میتوانید از گوشی استفاده کنید این امکانات در اختیار کارآموزان تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف قرار داده میشود .

زیرا بعضی مواقع ممکن است به دلیل کمبود ابزار و ماشین آلات مورد نیاز نتیجه یک تعمیر کار با تجربه را خدشه دار کند. بنابراین، در آموزشگاه رسمی این اتفاق نمی افتد،برای اینکه آنها با ابزار و تجهیزات ضروری برای بهتر شدن آموزش خود تلاش می کنند تا کار آموزانی را تعلیم دهند که در کار خود حرفه ای و تضمین شده باشند.پس بااستفاده از تخصص اساتید آموزشگاه، استفاده از قطعات یدکی اورجینال، با ابزارهای توصیه شده و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا کیفیت عالی آموزش تعمیر موبایل را کسب کنید.

کار آموزان زیادی هستند که می خواهند تعمیرموبایل را یاد بگیرند و تبدیل به یک تکنسین حرفه ای معتبر شوند. با این حال، آنها نمی دانند چگونه و از کجا این مهارت را بیاموزند. برای یادگیری صحیح این مهارت ها و تکنیک ها و تبدیل شدن به یک تکنسین موفق که به راحتی می تواند عیوب مختلف تلفن های همراه و تبلت ها را تشخیص دهد و به راحتی آن ها را تعمیر کند بسیار مهم است.

آموزشگاه کاف با دوره آموزشی تعمیرات موبایل در تبریز تمامی موارد ذکر شده را دارا میباشد و شما میتوانید با اطمینان خاطر در این دوره ها شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کرده و تبدیل به یک تعمیرکار ماهر شوید و تضمین داده میشود که میتوانید آینده شغلی خوبی برای خود رقم بزنید.


فرصت های شغلی با آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز

تعمیر موبایل برای افرادی که علاقه زیادی به تجهیزات هوشمند دارند و همچنین علاقه مند به یادگیری در مورد آنها هستند خیلی راحتر است. آنها باید روش جدا کردن گوشی، عوض کردن قطعات و نحوه لحیم کردن قطعات را آموزش ببینند.

همچنین تکنیک های تعمیر سخت افزار و نرم افزار نیز بخشی از تجربه یادگیری هستندکه در طول دوره به مرور فرا خواهند گرفت. بنابراین، برای یادگیری درست تعمیر موبایل ، باید تمام این مهارت ها و تکنیک های تعمیر را آموزش ببینند ولی مهمترین بخش یادگیری مراحل عیب یابی است. زمانی که این مهارت ها را کسب کردید و دوره آموزشی تمام شد، تعمیر موبایل برای شما کاری بسیار آسان خواهد شد.و میتوانید به دنبال فرصت های شغلی تعمیرات موبایل اقدام کنید و حرفه ی خود را آغاز کنید.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

نحوه کسب درآمد با دوره آموزشی تعمیرات موبایل در شهر تبریز

شغل تعمیر موبایل با چیزهایی که در مدارس و دانشگاها تدریس می شود متفاوت است زیرا آموزش هایی که در آموزشگاه ها داده میشود بیشتر جنبه عملی دارند و در طی دوره کوتاه تر نسبت به دانشگاه ها میتوانید وارد کار شوید و کسب در آمد کنید .

ولی به هر حال آموزش بسیار مهم است و به ما کمک می کند تا در جامعه برجسته شویم و در عین حال خودمان را شخصیت سازی کنیم، چه در یک حرفه فنی یا غیر فنی. بنابراین، کامل کردن مطالعات اساسی در هر زمینه ای قبل از انتخاب هر شغل حرفه ای بسیار مهم است. افزایش مهارت در دانشگاه ها دیرتر اتفاق می‌افتد و در بیشتر مواقع فقط توسعه مطالعات آکادمیک است. در اکثر موارد، هر حرفه ای با داشتن تحصیلات خوب می تواند بیشتر از سایرینی که زیاد مطالعه نکرده اند جایگاه بهتری دارد. که با رشد شخصیت و مهارت های ارتباط بین فردی در سطح علمی شروع به رشد می کند و برای یک شغل سالم لازم است.

با این وجود حتی دانشجویانی که در رشته های دیگر درس میخوانند نیز میتوانند با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل همزمان با تحصیلات دانشگاهی خود تعمیر موبایل را نیز بیاموزید و از این طریق کسب در آمد کنند . و همچنین تا به پایان رساندن تحصیلات خود شغلی و درآمدی داشته باشند و بتوانند هزینه تحصیلات خود را بپردازند و مشکل مالی نداشته باشند.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز صفر تا صد با مدرک بین المللی حرفه ای

در ابتدا برای آموزش تعمیر موبایل در تبریز باید با کارایی و تنظیمات مختلف انواع موبایل و تبلت آشنا باشید تا بتوانید مشکلات مختلف را به نحو بهتری شناسایی و تشخیص دهید و بتوانید در جهت رفع آنها اقدام کنید. در دوره های آموزش تعمیر موبایل شما باید با 3 سیستم عامل رایج گوشی های هوشمند iOS، Android و Windows آشنا میکنند .

امروزه در بازاربیشتر از گوشی‌های هوشمند آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی استفاده میشود و این گوشی ها کارایی زیادی دارند پس بیشتر ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشندزیرا زمانی که از این تلفن ها برای مدت زمان زیادی استفاده میشودبه مرور باعث بوجود آمدن ایراد هایی در عملکردها و تنظیمات مختلف میشود ، که می توانید با یادگیری تمامی موارد مربوط به این گوشی ها در زمینه تعمیر ،به استفاده دوباره و یا بازیابی از آنها دسترسی داشته باشید و بتوانید با انجام دادن تعمیر به راحتی از آنها استفاده کنید. علاوه بر این بعد از یادگیری روش عملکرد این دستگاه ها، می توانید تفاوت بین خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری را درک کنید.

آشنایی با محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند مانند گوشی‌های اپل و برخی از دستگاه‌های اندرویدی باعث میشود تا راحتر بتوانید در تعمیر آنها اقدام کنید.

پس برای اینکه بهتر با عملکرد این سیستم ها آشنا شوید و به یک تعمیرکار موبایل ماهر تبدیل شوید لازم است تا به یک موسسه آموزش تعمیرات موبایل خوب ملحق شوید آموزش های لازم را فرا بگیرید و گواهینامه مورد تایید فنی حرفه ای دریافت کنید . بنابراین پیدا کردن یک موسسه آموزشی خوب مهمترین قدم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین تکنسین های تعمیر موبایل است. امروزه تعداد زیادی آموزشگاه های تعمیرات موبایل تشکیل شده اند که در ارائه آموزش های تخصصی تعمیرات موبایل متخصص هستند.ولی باید قبل از ثبت نام در دوره تعمیرات در هر آموزشگاهی اطلاعات لازم از آن را کسب کنیم .که از هر جهت معتبر و طبق قوانین فنی و حرفه ای باشد.

یک آموزشگاه خوب با عملکرد درست به آموزش می تواند در مدت زمان کمی باعث موفقیت شما شود.و آینده ی شغلی شما را تضمین کند. آموزشگاه کاف دوره تعمیرات موبایل را در مرکز آموزشی خود در تبریز برگزار می کند. و افرادی قصد شرکت در این دوره ها را دارند میتوانند با ثبت نام و شرکت در این کلاس ها و استفاده از تدریس آموزش تعمیرات اساتید مجرب تمام مهارت های تعمیر را به صورت حرفه ای بیاموزید و وارد صنعت تعمیرات موبایل شوند و از این راه کسب در آمدی خوب داشته باشند.

کیفیت آموزش ها وابسته به آموزشگاه و همچنین به اساتید مجرب آن است. ولی با وجود این، کار آموز خود نیز نقش مهمی دارد زیرا باید به جمع آوری آنچه تدریس میشود بپردازد و سهل انگاری نکند و تمامی نکات را ثبت کند و فرا بگیرد. هنگام ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل بهتر است تا مطمئن شوید که دوره آموزشی هم دوره تعمیر سخت افزار موبایل و هم دوره تعمیر نرم افزار موبایل را داشته باشد. زیرا آنچه آموخته اید بعداً در شروع کار لازم است و باید استفاده شود. هر آموزشی هم که دیده شود بهتر است با ارائه گواهینامه فنی حرفه ای همراه باشد تا بتوانید با مدرک وارد این شغل شوید. پس بهتر است به آموزشگاه کاف مراجعه کنید و راحتر بتوانید به این شغل پر در آمد دست یابید.

چگونه می توان دربازار تعمیر موبایل موفق بود ؟

بعد از اینکه دوره تعمیرات موبایل در تبریز  را سپری کردید و توانستید بعد از آزمون از سازمان فنی و حرفه ای گواهینامه بگیرید و در طول چند ماه تجربه به دست آوردید در این صورت میتوانید با سرمایه ی کم یک کار تعمیر موبایل راه اندازی کنید و یا اینکه اگر سرمایه نداشته باشید به عنوان تعمیر کار و تکنسین در یک فروشگاه یا شرکت شروع به کار کنید. همچنین افرادی که شغل دیگر دارند با یادگیری این حرفه میتوانند نیمه وقت کار کنند و در آمد اضافی به دست آورند.

بنابراین هر شخصی در هر محل و مکانی میتواند شغل خود را بعنوان تعمیرکار موبایل راه اندازی کنید ، برای اینکه به علت زیاد شدن استفاده از تلفن همراه نیاز به افراد متخصص در این شغل افزایش یافته است که افراد متخصص هم نسبتا کم است. پس اگر به این شغل وارد شدید در صورتی که در یک مکان شلوغ فعالیت کنید مسلما نتیجه بهتری خواهد داشت.

با توجه به استقبال زیاد همشریان محترم در تبریز و تشکیل آموزشگاه های مختلف برای دوره تعمیرات موبایل، هر فرد با هر شرایط زمانی می تواند در یکی از این آموزشگاه ها ثبت نام و دوره آموزشی خود را کامل کرده و به عنوان تکنسین تعمیر موبایل شروع به فعالیت کند.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

سرمایه‌ لازم برای ورود به شغل تعمیرات موبایل چقدر است ؟


اگر میخواهید در شغل تعمیرات موبایل کسب و کاری شروع کنید باید بدانید که دو هزینه نیاز دارید اول به سرمایه برای اجاره محل و دوم سرمایه خرید تجهیزات اولیه که حداقل 30 الی 60 میلیون لازم است

تعدادی از تجهیزات مهم برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل به شرح زیر است:

  • دستگاه هیتر و هویه
  • دستگاه لوپ یا میکروسکوپ
  • ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی
  • منبع تغذیه و مولتی متر
  • سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم
  • پنس آنتی شوک
  • قاب بازکن
  • شابلون
  • گیره کار

آموزشگاه کاف یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاههای تبریز است که با تدریس آموزش تعمیرات توانسته تکنسین های مجربی را با ارائه ی گواهینامه ی فنی و حرفه ای وارد بازار کند . و با ثبت نام در این آموزشگاه و گذراندن دوره آموزشی میتوانید آینده ی شغلی خود را رقم بزنید.

آموزش تعمیرات موبایل اندروید در تبریز

تعمیرات تخصصی گوشی اندروید

در آموزشگاه کاف به آموزش کامل تعمیرات تخصصی گوشی های آندروید میپردازند و با انجام عملی بررسی بیشتر مشکلات رایج گوشی‌های اندروید ، بهترین و آسانترین راه‌حل‌های تعمیرات را برای کارآموزان ارائه می دهد.

امروزه از گوشی های آندروید که مدل های مختلفی دارد بیشتر استفاده میشود و به همین دلیل این گوشی ها مشکلات زیادی هم پیدا میکنند که بیشترین و رایج ترین مشکلات در ادامه مطالب در زیر توضیح داده میشود .

این مشکلات و راه حل های آن با ثبت نام در کلاس های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه کاف به متقاضیام ارائه میشود که خواهند توانست بعد از سپری کردن این دوره ها به طور حرفه ای مشکلات گوشی های آندروید را رفع کنند. مشکلات رایج گوشی های آندروید عبارتند از:

تعویض کردن ال ‌سی ‌دی گوشی اندروید

در قطعات گوشی، مهمترین وگرانترین بخش هر گوشی ال سی دی آن است که کل ظاهر و زیبایی یک گوشی در بر میگیرد و به همین دلیل سبب شده تا بیشترین آسیب پذیری برای صفحه گوشی اتفاق بیفتد که یک گوشی بدون صفحه نمایشگر به کار نمی آید بنابراین باید خیلی مواظب بود .

اما در صورتی که این صفحه مورد آسیب قرار گرفت میتوان با در اختیار گذاشتن گوشی به یک تعمیر کار حرفه ای میتوان این مشکل را رفع کرد آموزشگاه کاف این تعمیرکاران را آموزش میدهند .

تعویض باطری گوشی اندروید

پیش از هر توضیحی باید گفت که مشکل باز نشدن دوربین و یاعمل نکردن دوربین گوشی قطعا به مشکلات سخت افزاری مربوط نیست ، برای اینکه بعضی اوقات یک مشکل نرم‌افزاری ساده میتواند باعث بوجود آمدن درد سر شود.

برای رفع این مشکلات نرم‌افزاری را بایستی کارهایی مانند ریستارت، آپدیت یا دانگرید سیستم عامل،ریست ‌فکتوری چاره‌سازرا انجام دهیم، ولی اگر که هیچ ‌یک از این اقدامات نتیجه‌ نداد، لازم است از تعمیرکاری مجرب تقاضای کمک کنید .در آموزشگاه کاف تمامی مشکلات دوربین و تعمیر آن به کارآموزان آموزش داده میشود.

تعویض یا تعمیرکردن دوربین اندروید

امروزه باتری‌های لیتیوم‌یونی و لیتیوم پلمیری، با وجود محبوبیت وعملکرد و ظرفیت بسیار بالایی که دارند ،طول عمر کمتری دارند و حتی اگر خوب استفاده شود، پس از گذشت حدود 2سال نیاز به تعویض خواهند داشت.

تعویض باتری از آموطش هایی است که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف به کار آموزان ارائه میشود تا بتوانند بعد از این دوره ها هنگام کار باتری گوشی آندروید را تعویض کنند.

تعویض سوکت شارژر گوشی اندروید

اگر در گوشی اندروید هنگام دریافت شارژ اختلال و مشکل قطع و وصل بوجود آمد و یا اینکه در شرایط دشوارتر با وجود اطمینان از سلامت باتری،شارژر و پریز برق هنوز هم قادر به دریافت شارژ نبود؛ ممکن است در قسمت سوکت شارژ مشکلی بوجود آمده و این قطعه نیاز به تعویض دارد.

همه ی این موارد در آموزشگاه کاف در تبریز به کار آموزان ارائه میشود تا بتوانند با تشخیص مشکلات گوشی های آندروید در جهت رفع آنها اقدام کنند.

اگر واقعا برای آموزش تعمیر موبایل در تبریز ویادگیری تعمیرات دنبال یک مجموعه متخصص هستید ما به شما آموزشگاه کاف را معرفی میکنیم .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات موبایل اندروید در تبریز میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمائید.

تعمیرات موبایل اندروید

آموزش تعمیرات موبایل اپل ios در تبریز

شرکت اپل امروز با ارائه موبایل های آیفون در سراسر جهان دارای شرایط بسیار خاصی است . این موبایل ها در وحله ی اول دارای قیمت بسیار زیادی هستند و در درجه دوم هم دارای قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری متفاوت نسبت به موبایل های اندرویدی میباشند. که با وجود مهارت داشتن کامل بر تمام ترفندهای تعمیرات گوشی های اندرویدی هم نمی توان تسلط لازم را برای تعمیرات موبایل اپل داشت. بنابراین لازم است تا در دوره تعمیرات موبایل به شکل تخصصی برای آموزش تعمیرات موبایل های آیفون نیز شرکت کرد. که این کار باعث می شود تا:

  • متقاضیان یادگیری دوره تعمیرات موبایل، در کنار موبایل های اندرویدی تخصص تعمیرات موبایل های اپل نیز فراگیرند.
  • کاربران بیشتری را به جذب شغل خود کرده و رضایت بیشتری از طرف آنها کسب کنید.
  • و در پایان هم این امر مهم سبب خواهد شد تا شما به تعمیرکاری متخصص نیز تبدیل شوید.

با توجه به آنچه گفته شد مشخص است که پیچیدگی های بسیار زیادی در تعمیرات موبایل اپل وجود دارد که اگر شناخت کافی در مورد آنها نداشته باشید نمی توان اشکالات آنها را رفع کرد. به همین دلیل است که بسیاری از آموزشگاه های تعمیرات موبایل از جمله آموزشکاه کاف در تبریز دوره های حرفه ای ویژه ی این موبایل ها نیز برگزار می کند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات موبایل آیفون در تبریز میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمائید.

تعمیرات موبایل آیفون

مدارک ارائه شده ی فنی و حرفه ای در آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز

با سپری کردن آموزش تعمیرات موبایل و تبلت و اپل و آیفون در آموزشگاه کاف که با در نظر گرفتن این که اطلاعات شما صفر است به شما آموزش داده می شود که بعد از تایید نهایی آموزش مبنی بر ثبت نام شما در دوره آموزش تعمیرات موبایل سرفصل های دوره به شما ارائه میشود.

بنابراین با این روش که شما عزیزان باید پس از ورود به کلاس های آموزشی بعد از پایان هر جلسه خودتان باید تایید کنید که مبحث را یاد گرفته اید ، سپس اگر استاد مربوطه هم یادگیری شما را تایید کرد و از آزمون های استاد موفق به قبولی شدید میتوانید برای گرفتن گواهینامه از فنی حرفه ای به آزمون معرفی شوید تا در صورت قبولی مدرک معتبر به شما تعلق گیرد و در این رشته وارد کار شوید اما چنانچه از طرف استاد تایید نشدید میتوانید اشکالات خود را در این زمینه توسط اساتید رفع کنید تا بتوانید یادگیری خود را تکمیل سازید.

یادگیری دوره برای افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند محدود به تعداد ساعت های خاصی نیست بلکه دوره تا زمان تایید نهایی شما ، مبنی بر یادگیری کامل دوره تعمیرات موبایل است، و تا زمانی که تبدیل به یک حرفه ای نشدید میتوانید آموزش ها را ادامه دهید تا بتوانید در آزمونی که از شما جهت صدور مدرک به عمل می آید قبول شوید ، که تمامی این عملیات را آموزشگاه کاف برای ارائه میدهد. بعد از سپری کردن تمام این مراحل هنرجویان میتوانند براساس اولویت زمان پایان دوره به بازار کار معرفی شوند و کسب و کار خود را راه بیندازند .

هدف از دوره آموزشی در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف

شرایط آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف با دیگر آموزشگاهها متفاوت است و آموزشگاه موبایل کاف قبل از این که آموزشگاه تعمیرات موبایل باشه به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل در تبریز است .

اگر دنبال کار تعمیرات موبایل هستی ومیخواهید این شغل را برای آینده ی خود انتخاب کنی، خودتان را گول نزنید با اینکه بدون شرکت در دوره تعمیرات و به صورت مجازی تعمیر کار حرفه ای شوید

پس اگر میخواهید با داشتن مدرک و گواهی به این حرفه وارد شوید و با آشنایی کلی با تعمیرات موبایل کار کنید میتوانید با ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف از خدمات این آموزشگاه استفاده کنید و به عنوان تکنسین تعمیرات موبایل وارد بازار کار شوید.

تجهیزات بروز و تخصصی استفاده شده در آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز _کاف

امروزه یکی از پرکاربردی ترین شغل ها در سراسر جهان ، دوره های تعمیرات موبایل است که در صورت شرکت در آن می توانید به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شده و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید.

در کلاس آموزش تعمیر موبایل کاف ،قطعات سخت افزاری و تعمیر آنها، عیب یابی و تعمیر مدارهای موبایل ، روش کار با ابزار، به طور کلی آموزش کامل سخت افزار اندروید و آیفون به طور کاملا کاربردی و زیر نظر تکنسین های باتجربه آموزش داده می شود.که علاقه مندان به این شغل می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات گوشی، آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل را آموزش دیده و در پایان به آسانی وارد بازارکار تعمیرات موبایل شوند .

همچنین در هنگام کار از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف بهره مند خواهند شد. به این صورت که در صورت پیش آمدن اشکال میتوانند از آموزشگاه کمک بگیرید و اطلاعات خود را بروز کنید.

اعتبار آموزشگاه کاف دربین آموزشگاه های تعمیر موبایل تبریز



همانطور که قبلا هم گفتیم آموزش تعمیرات موبایل تبریز دوره های نرم افزار و سخت افزار را شامل میشود که در هر کدام از این دوره ها به صورت تخصصی با آموزش صفر تا صد مفاهیم مربوط به تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل و مشکلات مربوط به آن می پردازد.

پس برای اینکه آموزش تعمیر موبایل را شروع کنید، دو راه در روبروی شما وجود دارد. راه اول این است که به روش سنتی و به صورت استاد و شاگردی عمل کنید و تعمیر موبایل را به روش تجربی یاد بگیرید. ممکن است که این روش مزایایی به همراه داشته باشد، ولی ربوش خوب و کار آمدی نیست. برای اینکه امروزه،فناوری‌های موبایل به سرعت در حال تغییر و پیشرفت هستند. بنابراین با روش سنتی، نمی‌توان همگام با این تغییرات و پیشرفت‌ها، به روز بود و از روش ها و اطلاعات جدید آگاهی داشت.

ولی راه دوم فرا گرفتن این حرفه با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه‌های معتبر از جمله آموزشگاه کاف است. هنگام شرکت در این آموزشگاه ها ، خواهید توانست آموزش تعمیرات موبایل را بر طبق استانداردهای جهانی و به‌صورت اصولی بیاموزید. استفاده از این روش مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن این است که میتوانید دانش و مهارتی را کسب کنید که در مقایسه با روش سنتی به زمان کمتری نیاز است.

و شما می‌توانید تعمیرات موبایل‌های مختلف را در طول چندماه یاد بگیرید و خیلی زود وارد بازار کار شوید و برای خود یک کسب‌وکار مستقل داشته باشید. ولی در روش سنتی باید چند سال شاگردی کنید. که در پایان هم نمی توانید، با روش های فناوری جدید در زمینه موبایل، به روز باشید.

همانطور که گفته شد هنگامی که دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز را در یک آموزشگاه معتبر سپری کردید، در پایان دوره، یک مدرک مهارت مورد تایید سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای دریافت میکنید که برای سهولت در استخدام و راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی، بسیار موثر است.

یک تعمیرکار موبایل، نیازمند به دانش فنی و مهارت‌های فنی قوی است. به این معنی که تعمیرکاران موبایل باید با جدیدترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موبایل آشنا باشند و درک خوبی از سیستم‌های الکترونیکی داشته باشند.همچنین باید تعمیرکار موبایل از مهارت استفاده از دست نیز برخوردار باشد.

این چنین که در این حرفه باید بتوانید از ابزارهای مختلف دستی استفاده و با وسایل کوچک کار کنید. علاوه براین تعمیرکار حرفه ای باید به مهارت‌های سطح بالای عیب‌یابی و همچنین توانایی تفکر و یافتن راه‌حل‌های متناسب با بودجه مشتری مسلط باشد.که لازمه این مهارت‌ها با آموزش و تمرین به دست می آید.

محیطی شیک و کاربر پسند برای آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف


درآموزشگاه کاف ، فرصت کارآموزی و کسب تجربه را برای تازه‌کاران فراهم می‌شود که این فرصت در مکانی دنج و آرام با د اشتن تمامی تجهیزات لازم مهیا میشود و کاربران میتوانند با شرکت در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف علاوه بر یادگیری حرفه ای شغل تعمیرکاری موبایل از محیط شیک آن استفاده کنند و در محیطی زیبا از آموزش بهره مند شوند.

در این حرفه بیشتر کار بر عهده ی هنر آموز است تا با پشت کار خود بتواند در این زمینه حرفه ای شود زیرا همیشه از یک تعمیرکار موبایل انتظار می‌رود که در هنگام درخواست شغل، پایه‌ای قوی در تعمیر موبایل داشته باشد. و همچنین به دلیل تغییراتی که در فناوری مورد استفاده در نرم‌افزار و سخت‌افزار بوجود می آید، لازم است هنر آموز با آخرین روند توسعه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای موبایل و همچنین نوآوری‌های این صنعت، خود را به‌روز نگه دارد.

امروزه موبایل یکی ازوسایل و ملزومات زندگی روزمرۀ بیشتر افراد است. بر طبق آمارهای اعلام شده، ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران حدود ۹۰ درصد است که حدود ۷۶ درصد آن به تلفن همراه هوشمند اختصاص دارد. با توجه به این آمار ، میتوان گفت که بیش از ۶۸ درصد از مردم ایران از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

پس این وسیله هنگام استفاده ممکن است دچار خرابی و اشکالاتی شود و از طرف دیگر با افزایش قیمت دلار، نمی توان موبایل های ایراد دار را رها کرده و موبایل جدیدی تهیه کرد پس بنا به این دلایل بازار تعمیرات موبایل رونق زیادی گرفته و افرادی که موبایل‌هایشان دچار عیب و آسیب می‌شود، بیشتر تمایل دارند که آن‌ها را تعمیر کنند. زیرا بودجه کافی برای تعویض آن ندارند.

بنابراین با توجه به این موارد مشخص می شود که بازار کار تعمیر موبایل در ایران، یک بازار عالی و پردرآمد است و کسانی که بتوانند دانش و مهارت کافی را در این رشته کسب کنند، این امکان را دارند که بتوانند وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوند و صاحب شغل پردرآمد شوند. پس شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل کاف ، بسیار مفید است. زیرا مدرک این دوره از سوی سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور صادر می‌شود که با این مدرک میتوان به‌عنوان یک تعمیرکار معتبر به بازار کار وارد شد.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

اساتید مجرب و فنی در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف


درآموزشگاه کاف، باکیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز توسط اساتید ماهر و با تجربه برگزار می‌شود.در این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی نیست و هنرجویان از صفر تا صد تعمیرات موبایل را میتوانند در این دوره آموزشی با کمک استادان فنی و تجربه دار آموزش ببینند.

در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف ،بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل، را برای آن‌دسته از افرادی که بر روی آموزش تعمیرات نرم‌افزار و سخت‌افزار موبایل‌های اندروید و آیفون به صورت تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهند.که در پایان دوره، با دانش و مهارت که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد نیاز است، کسب میکنند.

آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش کاف فرصتی استثنایی برای تمام علاقمندان به این حرفه است. با برگزاری دوره های آموزشی تعمیر موبایل در تبریز توانسته این متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای را به بازار کار معرفی کنیم.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل ،تعمیر همه برندهای گوشی های موبایل و تبلت برای سیستم های اندروید و iOS آموزش داده می شود. که این دوره آموزشی، برای تعمیرکاران مبتدی و تبدیل شدن به یک متخصص تعمیرات تلفن همراه با دانش شروع خوبی است.

با ارائه مدرک معتبر، کارآموزان آموزش دیده ما می توانند به حرفه و بازار کار تعمیرات تلفن های هوشمند وارد شوند.

محدوده ی سنی شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل برای افراد بالای 12 سال است و پیش از ثبت نام، مدرک ،تجربه قبلی در زمینه تعمیر قطعات لازم نیست.

در پایان دوره، از کارآموزان آزمونی گرفته می شود که آنها باید مهارت عیب یابی اصولی انواع ایرادات در گوشی های هوشمندو تبلت ها داشته باشند.

آموزش عملی تعمیرات موبایل در تبریز روی تعمیر انواع تلفن های همراه اندروید و آیفون به صورت حضوری در آموزشگاه کاف انجام میشود.

هزینه ی مصوب فنی و حرفه ای در آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف


پس از شرکت و ثبت نام کارآموزان دوره های مقدماتی و سپری کردن این دوره می توانند جهت ورود به دوره های تخصصی و پیشرفته، اقدام کنند.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه های مختلف، متفاوت است ولی اگر میخواهید با هزینه ای کمتر و مناسب تر در این دوره ها شرکت کنید پیشنهاد ما آموزشگاه کاف در تبریز است که با در نظر گرفتن به روز تزین فناوری آموزش میدهد و میتوانیم به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تبریز معرفی کنیم.

وضعیت خوب بازار آزاد برای شغل تعمیر گوشی موبایل


به طور کلی میدانید از آنجایی که این روزها شغل های زیادی بوجود آمده اند که تنها با یک گوشی تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود و پیش می‌رود. بنابراین خراب شدن گوشی موبایل برای افراد بسیاری می‌تواند دردسرهای غیرقابل تصوری بوجود آورد و کسب‌و‌کار آنها را مختل کند.

از این رو شاید برای شما پیش آمده باشد که موبایلتان خراب شده و به یک مرکز تعمیر موبایل مراجعه کرده باشید. در آنجا تعمیرکار یک دوره‌ی زمانی طولانی (حدود دو هفته) را برای تعمیرات اعلام کرده باشد! تصور کنید دو هفته بدون گوشی موبایل! بخصوص اگر با آن کار میکنید و درآمدی به دست می آورید.

پس با توجه به افزایش روز افزون استفاده از گوشی‌های موبایل را نیاز به شغل تعمیرات گوشی موبایل هرروزه زیاد میشود.

تعمیرات موبایل جزو تخصص‌های بسیار حساس محسوب میشود که به مهارت قابل توجهی وابسته است. پس اگر علاقمند به یادگیری مهارت و کسب درآمد قابل توجه از مهارتتان هستید پیشنهاد می‌کنیم به شغل تعمیرات گوشی توجه ویژه‌ای کنید .

برای شروع آموزش تعمیرات موبایل از آموزشگاه های معتبر که دارای اساتید مجرب هستند و دوره های آموزشی که ارائه میدهند به روز و برگرفته از آموزش های عملی است کنید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف یکی از این موسسه ها است که میتوانید با اطمینان خاطر به آموزش این حرفه اقدام کنید و بعد از آن شغلی پر درآمد داشته باشید.

وسایل مورد نیاز برای راه اندازی مغازه تعمیرات گوشی


ورود به بازار کار تعمیرات موبایل از انواع فعالیت های اقتصادی است که با کمترین هزینه می توانید تمام تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل را خریداری کرد و به تعمیر موبایل شروع کنید.که بعد از گذراندن دوره ی تعمیرات موبایل و کسب مهارت و مدرک میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

انواع خدماتی که علاقمندان میتوانند بعنوان تعمیرکار موبایل ارائه دهند شامل خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، مشاوره‌ای، نصب و فروش لوازم و…است. انواع ابزارآلاتی که برای راه اندازی تعمیرات موبایل نیاز دارید عبارتند از:

  1. دستگاه هیتر و هویه
  2. ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی
  3. منبع تغذیه و مولتی متر
  4. سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم
  5. پنس آنتی شوک
  6. قاب بازکن
  7. شابلون
  8. گیره کار

پس میتوان با داشتن مهارت و این وسایل شروع به تعمیر موبایل کرد و به عنوان تعمیرکار این حرفه شناخته شد.

هنگامی که با جایگاه شغل تعمیرات موبایل و نقاط قوت و ضعف این شغل آشنا شدید و فهمیدید که الزامات راه‌اندازی این شغل چیست، وقت آن است که که تصمیم هوشمندانه‌ای بگیرید. هیچوقت برای شروع یک شغل مناسب دیر نیست.

حتی اگر گمان می‌کنید زمان زیادی را از دست داده‌اید باز هم شغل تعمیرات موبایل (بعنوان یکی از بهترین شغل های امروز ایران) شغل جدیدی است که متقاضیان زیادی دارد و میتوان با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب به موفقیت رسید. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان یک تصمیم جدی بگیرید و برای رسیدن به هدف خود گام بردارید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف در تبریز ،به عنوان یکی از برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور دوره آموزشی تعمیرات موبایل را برگزار میکند که با داشتن تجربه ای زیاد در این کار و همچنین بهره مندی از اساتید مجرب توانسته با آموزش خوب، بیشترین تعداد کاراموز وارد بازار کار شوند.این آموزشگاه با کمترین هزینه بیشترین کیفت آموزشی و خدمات پشتیبانی را به کاراموزان خود ارائه میدهد.

برای ورود به بازار کار تعمیر موبایل چه توانایی هایی لازم است؟


برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر موبایل لازم است ، تا با مهارت های تعمیر موبایل آگاه باشیم.برای این کار اولین قدم شرکت در دوره های تعمیرات موبایل است که بعد از سپری کردن این دوره ها در آموزشگاه کاف در تبریز میتوانید صاحب شغلی پرسود شوید که بدون سرمایه زیاد هم می توانید آن را شروع کنید.

برای وارد شدن به شغل تعمیرات موبایل باید علاقه و انگیزه در این کار داشت. در این راه امکان دارد سختی ها و چالش هایی بوجود آید و کسی که علاقه برای ورود به این حرفه را دارد باید آنها را بپزیرد و هر چه بیشتر در جهت پیشرفت شغلی خود تلاش کند.

در دوره آموزش تعمیر گوشی و موبایل در آموزشگاه کاف در تبریز مطالب مفیدی از جمله آموزش مقدماتی الکترونیک پایه، آموزش کامل نرم افزارهای آنتی ویروس گوشی موبایل آموزش روش Back Up گرفتن از گوشی موبایل، آموزش روش FLASH، BOX کردن، آموزش نحوه یافتن رمز گوشی تلفن همراه، آموزش Restore کردن موبایل بدون از دست دادن اطلاعات گوشی تلفن همراه، آموزش نصب اندروید و ios، آموزش بررسی قطعات موبایل آموزش کار با منبع تغذیه تلفن همراه، آموزش نحوه خواندن نقشه های برد موبایل، آموزش نحوه شابلون زنی، آموزش چگونگی تعویض هارد گوشی تلفن همراه، آموزش تعویض دوربین گوشی های تلفن همراه، نحوه عیب یابی مشکلات مربوط به بلوتوث و … ارائه می شود.

در کلاس های عملی که در آموزشگاه تعمیرات موبایل ارائه میشود ،دستگاه های موبایل مختلفی در اختیار هر کارآموز قرار میدهند که زیر نظر اساتید مجرب دوره نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آموزش داده میشود.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه های مختلف دارای شهریه های متفاوتی هستند که از متقاضی دریافت میکنند ولی بهتر است به سراغ دوره آموزشی بروید که در کنار شهریه مناسب، کیفیت بالایی را در آموزش ارائه دهد.پیشنهاد ما به شما آموزشگاه کاف را پیشنهاد میکنیم که دارای این شرایط ذکر شده است.

بعد از اینکه مهارت های لازم در تعمیرات موبایل از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را بدست آوردید دو حالت برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید به بازار کار وارد شوید. حالت اول این است که شما هیچ گونه سرمایه ای برای انجام کار به صورت مستقل ندارید.

در این شرایط می توانید در شرکت های تعمیراتی مختلف مشغول به کار شوید. زیرا امروزه بسیاری از تعمیرگاه های موبایل به دنبال افرادی حرفه ای در این کار هستند تا با آنها کار کنند.

حالت دوم این است که شما میخواهید مغازه شخصی خود را راه اندازی کنید که برای این کار به سرمایه اولیه نیاز دارید.علاوه براین، برای انجام این کار ،باید مبلغی را هم برای خریداری ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل در نظر داشته باشید.

پس با شرکت در دوره تعمیرات موبایل علاوه بر حل مشکلات رایج موبایل خود و خانواده تان می تواند بعنوان یک شغل پردرآمد و اصلی شما باشد.

با گذراندن دوره تخصصی تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه معتبر و مجهز مانند آموزشگاه کاف شما باید توانایی راه اندازی یک شغل را داشته باشید.

گزینه های پیش روی تعمیرکاران موبایل


با انتخاب آموزشگاه کاف برای آموزش تعمیر موبایل ، بعد از سپری کردن دوره تخصصی تعمیر موبایل در تبریز به عنوان تعمیر کار موبایل گزینه هایی پیش روی شما قرار میگیرد که میتوانید نسبت به نیاز خود از این حرفه استفاده کنید این گزینه ها به شرح زیر است:

کار تمام وقت به عنوان یک تعمیرکار

کار آموزان بعد از سپری کردن دوره تخصصی تعمیر موبایل در تبریز میتوانند به عنوان یک تعمیرکار یا تکنسین موبایل در شرکت های معتبر مانند اپل، سامسونگ، سونی، اچ تی سی، هوآوی و غیره مشغول کار شوند. به علاوه هم امکان کار در مراکز تعمیرات موبایل و فروشگاه های موبایل نیز ممکن است.

شروع به کار در منزل

همچنین افراد بعد از سپری کردن دوره های آموزشگاه کاف می توانند کار تعمیرات موبایل را در خانه انجام دهند و سفارشات تعمیرات تخصص تعمیر موبایل در تبریز را قبول کنند و به انجام رسانند. پس اگر به دنبال کار برای خودتان هستید این حرفه مناسب شما است. افراد زیادی از این گونه هستند که در ابتدا میتوانند برای شروع این شغل بخشی از خانه ی خود را محل کار خود کرده اند و تعمیرات موبایل را از آنجا آغاز کرده اند.

امکان کار بعد از ساعات اداری و برگشتن از سر کار

بسیاری از افراد دوره تخصصی تعمیر موبایل در تبریز را یاد گرفته اند شغلی دارند و میخواهند از این حرفه ،به عنوان شغل دوم درآمدی کسب کنند. این افراد اغلب بعد از برگشتن از سر کار، شروع به تعمیرات موبایل می کنند. این افراد علاوه بر مراکز تعمیرات موبایل حتی میتوانند در خانه نیز کار کنند و گاهی درآمدی که از این کار بدست می آورند از شغل اصلی آنها نیز بهتر است.

باز کردن محل کار شخصی

اما بعد ار گذراندن دوره تخصصی تعمیر موبایل در تبریز بهترین و پرسودترین کار این است که افراد محل کار خود را باز کنند و کار تعمیرات موبایل را انجام دهند. همان طور که گفتیم برای این کار به سرمایه گذاری زیادی نیاز ندارید.پس اگر افراد سرمایه ی مورد نیاز برای راه اندازی این حرفه را داشته باشند میتوانند برای خود محل کاری را راه اندازی کنند و شروع به کسب در آمد از این حرفه شوند.

در صورتی که افرادی قصد کار کردن ندارند هم می توانند تعمیرات موبایل را به عنوان سرگرمی ببینند و گاها موبایل خود و دوستان تان را تعمیر کنند.پس بعضی افراد دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز را سپری میکنند تا بتوانند گوشی خود و خانواده شان را تعمیر کنند.

همان طور که آینده ی گوشی های موبایل بسیار روشن تصور می شود، آینده ی شغل تعمیرات موبایل نیز روشن است و موقعیت ها ی شغلی زیادی پیش روی تعمیرکاران موبایل وجود دارد. بنابراین اگر به تکنولوژی موبایل علاقه مند هستید و به دنبال شغلی راحت و پرسود هستید، با ثبت نام در آموزشگاه کاف میتوانید این خواسته ی خود را عملی کنید و از آینده ی شغلی خوب بهره مند شوید.

بررسی آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تبریز


اساسا مشکلات رایج موبایل به دو قسمت مشکلات نرم افزار و سخت افزار گوشی مربوط میشود. ولی به عنوان یک تعمیرکار موبایل باید هم توانایی حل مشکلات سخت افزاری و هم توانایی حل مشکلات نرم افزاری را داشت. بهترین راه برای بدست آوردن این مهارت ها، آموزش تعمیر موبایل با شرکت در آموزشگاه های فنی و حرفه ای در تبریز و سپری کردن دوره های آموزش تعمیر موبایل است.

با گذراندن دوره تعمیرات موبایل می توان با انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل آشنا شد و آن ها را تشخیص و تعمیر کرد. به علاقه مندان به یادگیری آموزش تعمیرموبایل پیشنهاد میکنیم که در دوره آموزش تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف شرکت کنند.

در این آموزشگاه که آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیر موبایل در تبریز است .دوره تعمیرات موبایل هم به صورت تئوری و هم عملی ارائه میشود و افراد بعد از سپری کردن دوره ها می توانند به عنوان تعمیرکار ماهر برای این شغل پردرآمد وارد بازار کار شوند.

همانطور که قبلا هم گفته شد سن شرکت کننده برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل مهم نیست. مهم ترین چیزی که اهمیت دارد علاقه به یادگیری مهارت ها است.به این صورت که هرچه علاقه فرد بیشتر باشد دوره تعمیر موبایل موفقیت آمیزتر خواهد بود.

آموزشگاه کاف یکی از معتبرترین مراکز  آموزش تعمیرات موبایل در تبریز است که به صورت تخصصی و با سال ها سابقه دوره تعمیرات موبایل را برگزار می کند. در دوره آموزش تعمیر موبایل که در این مرکز برگزار میشود بیشتر به صورت شیوه عملی ارائه میشود .

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای در تبریز

آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت میکند و این موضوع به خوبی نشان میدهد که دوره های این مرکز و مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه معتبر بوده چون از سازمان فنی حرفه ای صادر میشود .

همچنین سرفصل های دوره آموزش تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف، کاملا منطبق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای و نیازهای بازارکار است پس علاقمندان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل این آموزشگاه به تمامی مباحث تعمیرات سخت افزاری در موبایل های اندروید و آیفون جدید و قدیمی از پایه ای ترین مباحث تا موضوعات پیشرفته تسلط پیدا کنند و می توانند با خیالی آسوده وارد بازار کار شوند.

چگونه میتوان مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل در تبریز را دریافت کرد؟

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل ،باید در ابتدا و قبل از هر کاری در دوره آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل در تبریز از مبتدی تا حرفه ای شرکت کرده و با صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آشنا شد.

برای گرفتن مدرک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای ضروری است تا با گذراندن دوره تعمیرات موبایل از طریق ثبت نام در آموزشگاه کاف و شرکت در آزمون های کتبی و عملی تعمیرات موبایل که به صورت سراسری از طرف سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود و گرفتن حداقل نمره قبولی در این آزمون ها است.

در دوره تعمیر موبایل همه ی مفاهیم تعمیرات موبایل به شکل کاملا عملی و در کارگاه های مجهز به علاقمندان آموزش داده می شود. بعد از ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل می توانند در آزمون های فنی حرفه ای ثبت نام کنند. این آزمون ها به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود که آزمون کتبی به صورت تستی است و که بایستی به این سوالات پاسخ داده شود.

در آزمون عملی هم یک گوشی معیوب در اختیار افراد قرار داده میشود که می بایست در مدت زمان تعیین شده به عیب یابی و تعمیر آن بپردازند. سرعت و دقت در آزمون دوره تعمیرات موبایل بر نمره قبولی تاثیرگذار است.

پیشنهاد ما به علاقمندان برای یادگیری تعمیرات موبایل شرکت در دوره تعمیر موبایل است که در آموزشگاه کاف به صورت کاملا عملی برگزار می شود. آموزش تعمیر موبایل دراین آموزشگاه در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید با سابقه و مجرب تشکیل می شود. شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل باعث می شود به راحتی وارد بازار کار شد و از درآمد بالای آن بهره مند گردید.

چرا آموزشگاه تعمیرات موبایل کاف را انتخاب کنیم؟

  1. آموزش تعمیرات تبلت به صورت رایگان در دوره تعمیر موبایل
  2. آموزش تعمیرات انواع مدل های جدید و قدیمی موبایل اندروید و آیفون
  3. دوره تعمیر موبایل به صورت تضمینی همراه با امکان تجدید دوره تعمیر موبایل رایگان
  4. بهره مندی از پشتیبانی نامحدود پس از اتمام دوره تعمیرات موبایل
  5. ارائه تخفیف های ویژه در دوره تعمیر موبایل
  6. آموزش تعمیرات موبایل به صورت عملی

پس در صورتی که از علاقمندان به این حوزه میباشید و یا در فکر شروع یک کسب و کار با درآمد خوب هستید میتوانید با ثبت نام در آموزشگاه کاف و سپری کردن دوره تعمیرات موبایل بتوانید مدرک فنی و حرفه ای کسب کنید و به عنوان تعمیر کار وارد بازار کار شوید.

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای یک دوره تخصصی در مورد تعمیر تلفن همراه است که تنها آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده و از این سازمان مجوز رسمی دارند می توانند دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای را برگزار کنند که پس از تمام کردن آموزش تعمیر موبایل، آموزشگاه کارآموزان را به فنی حرفه ای معرفی میکند تا بتوانند برای دریافت مدرک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای اقدامات لازم را انجام دهند.

آموزشگاه کاف ،یکی از آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است که کار آموزان میتوانند بعد از گذراندن دوره های تعمیر موبایل در این آموزشگاه با مدرک فنی و حرفه ای کار خود را شروع کنند.

اهمیت مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

مدرک فنی و حرفه ای، مدرکی است که نشان میدهد فرد از مهارت بالایی در انجام یک کار بخصوص برخوردار است و توانایی ورود به بازار کار را دارد. مدرک فنی و حرفه ای دارای اعتبار در بیشتر از 70 کشور دنیا است و افرادی که این مدرک را دارند می توانند در کشورهای دیگر هم کار کنند.

در حقی قت اصلی ترین هدف سازمان فنی و حرفه ای این است که برای افراد مختلف شغلی ایجاد کند و افراد می توانند در رشته های مختلف فنی کسب مهارت نموده و جذب بازار کار شوند. همچنین امکان تدریس این افراد با استفاده از مدرک فنی و حرفه در آموزشگاه های مختلف وجود خواهد داشت.

معرفی انواع مدارک فنی و حرفه ای

مدارک فنی و حرفه ای در انواع مختلفی ارائه می گردند که هر یک از آنها دارای مزایا و تسهیلات ویژه ای می باشند که فرد با توجه به کاری که در نظر دارد می تواند نسبت به دریافت هر یک اقدام نماید. این مدارک شامل مدرک مورد تایید، مدرک رسمی و مدرک گذر مهارتی می باشد.

مدرک رسمی یا بین المللی

از معتبرترین مدارک فنی و حرفه ای مدارک بین المللی است که برای گرفتن آن لازم است تا افراد بعد از شرکت در دوره های آموزشی تعمیر موبایل در تبریز، در آزمون های تئوری و عملی که به صورت سراسری برگزار می شود شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

پس با شرکت در دوره های آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیر موبایل و گذراندن این دوره ها و گرفتن مدرک فنی و حرفه ای میتوانید این مدرک را بین المللی کنید.

مدرک مورد تایید

این مدرک هم اعتبار زیادی دارد و آموزشگاه های آزاد بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای دارند آن را صادر میکنند. این مدرک به امضای مدیر آموزشگاه می رسد و برای انجام امور مهاجرت نمی توان از آن استفاده کردولی این مدرک بین المللی نیست فقط در کشور خود میتوانید از این مدرک برای شروع کار خود اقدام کنید.

مدرک بین المللی تعمیر موبایل

افرادی که میخواهند شغل پر درآمد داشته باشند می توانند نسبت به دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تعمیرات گوشی های موبایل اقدام کنند.امروزه به جهت بازار کار خوبی که برای تعمیرکاران موبایل وجود دارد این شغل، به عنوان شغلی سود ده با آینده ای روشن برای افراد به شمار میرود.

به این دلیل که امروزه در سراسر جهان به طور روزانه میلیون ها گوشی استفاده شده و خراب میشود و نیاز به تعمیر پیدا می کنند بنابراین برای رفع کردن مشکلات آنها نیاز به تعمیرکار حرفه ای موبایل است.

بنابراین کسانی که مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تعمیر موبایل دارند خواهند توانست در ایران به راحتی وارد بازار کار شده و در شرکت های تعمیر گوشی های موبایل مشغول به کار شوند.

علاوه بر این به دلیل بازار کار خوبی که برای تعمیر موبایل در کشور های دیگر وجود دارد این افراد میتوانند با استفاده از این مدرک ، اقدام به ترجمه مدرک و مهاجرت به کشور مورد نظر کنند. مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل در واقع یک گواهی و مدرک کسب است که به وسیله ی آن می توان به راه اندازی مغازه اقدام کرد.

آموزشگاه کاف با ارائه دوره های تعمیر موبایل در تبریز و ارائه مدرک فنی و حرفه ای این امکان را به افراد میدهد که بتوانند با این مدرک برای خود مغازه ای راه اندازی کنند.

نحوه دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تعمیر موبایل

آموزشگاه های فنی و حرفه ای زیادی در سطح شهر تبریز و دیگر شهر های ایران وجود دارند که کلاس های آموزشی مربوط به تعمیرات موبایل را برای افراد علاقمند به این شغل با عنوان دوره آموزش تعمیرات موبایل برگزار می کنند.

ولی آموزشگاه کاف یکی از معتبر ترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز است که زیر نظر فنی و حرفه ای و با داشتن اساتیدی متخصص و با تجربه که خود دارای مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات گوشی های موبایل و یا مدرک دانشگاهی در این حوزه هستند به صورت کاملا حرفه ای به آموزش تعمیرات موبایل در تبریز میپردازد.

پس اگر بدنبال یک شغل با مدرک فنی و حرفه ای هستید بهتر است در دوره های تعمیر موبایل در تبریز در آموزشگاه کاف اقدام کنید.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

آموزش حرفه ای و تخصصی تعمیر و عیب یابی موبایل


بدون شک یکی از مهمترین زمینه های تکنولوژی که امروزه پیشرفت های چشمگیری در آن بوجود آمده است که میتوان به وضوح مشاهده کرد مربوط به حوزه ی موبایل است. با توجه به اینکه گوشی های موبایل متنوعی عرضه شده که کاربرد هر یک بسیار زیاد است.

امروزه همه افراد تقریبا به نوعی با گوشی های موبایل سر و کار دارند. بنابراین با وجود این موضوع روز به روز نیاز تعمیرات موبایل و آموزش تعمیر موبایل افزایش پیدا کرده است..

به سبب افزایش قیمت موبایل ،بیشتر افراد در صورت ایجاد خرابی گوشی های همراهشان به جای خرید گوشی به تعمیر آن میپردازند. پس در این شرایطی وجود متخصصان تعمیر موبایل امری لازم وضروری است.

بنابراین آموزش افرادی که بتوانند در این زمینه تخصص کسب کنند و حرفه ای شوند خیلی پر اهمیت و ضروری است. آموزشگاه کاف در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ،افراد متخصص در زمینه عیب یابی و حل مشکلات گوشی و تعمیر موبایل را پرورش میدهند و برای افرادی که این دوره ها را سپری کنند راه ورود به عرصه ی کار را هموار میکند.

افراد علاقمند میتوانند در زمینه تعمیر موبایل هم به صورت عمومی و هم با شرکت در کلاس خصوصی تعمیر موبایل در تبریز به این شغل به صورت حرفه ای وارد شوند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی موبایل

شناخت قطعات برد گوشی های موبایل و آگاهی از کار کردن آنها در تعمیر گوشی های همراه بسیار پر فایده و کاربردی است. برد تلفن همراه مانند سایر قطعات الکترونیکی از قطعات SMD ساخته شده است.

این نوع قطعات پیشرفته و انواع جدیدی از اجزای DIP هستند. دانستن اجزای خازن ها ، دیودها و ترانزیستورها می تواند نقش مهمی در موفقیت تعمیر داشته باشد.

آموزشگاه کاف به آموزش تعمیرات این قطعات توسط اساتید متخصص میپردازد . که تمام این آموزش ها به صورت تخصص انجام میگیردتا افرادی متخصص را به بازار کار معرفی کنند.

برای ورود به بازار کار تعمیر موبایل چه توانایی هایی لازم است؟

از مهمترین موارد مورد نیاز برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر تلفن های همراه ،میتوان بهمواردی از جمله داشتن ابزارها ، مهارت ها و یک ذهنیت علاقمند به یادگیری در مورد دستگاه های تلفن همراه اشاره کرد. تعمیرات تلفن همراه به عنوان شغل پرسودی است که بدون سرمایه زیاد می توان آن را شروع کرد.

اما باید دقت کرد که برای وارد شدن به شغل تعمیرات موبایل در مرحله اول نیاز به علاقه و انگیزه در این کار دارد. چون ممکن است سختی ها و چالش هایی در شغل تعمیرات موبایل وجود داشته باشد و کسی که علاقمند به این شغل باشد، باید آنها را قبول کرده و در جهت پیشرفت شغلی خود تلاش کند.

در کلاس خصوصی تعمیر موبایل در تبریز که در آموزشگاه کاف برگزار میشود مطالب مفیدی از جمله آموزش مقدماتی الکترونیک پایه، آموزش کامل نرم افزارهای آنتی ویروس گوشی موبایل

آموزش روش Back Up گرفتن از گوشی موبایل، آموزش روش FLASH، BOX کردن، آموزش نحوه یافتن رمز گوشی تلفن همراه، آموزش Restore کردن موبایل بدون از دست دادن اطلاعات گوشی تلفن همراه، آموزش نصب اندروید و ios، آموزش بررسی قطعات موبایل

آموزش کار با منبع تغذیه تلفن همراه، آموزش نحوه خواندن نقشه های برد موبایل، آموزش نحوه شابلون زنی، آموزش چگونگی تعویض هارد گوشی تلفن همراه، آموزش تعویض دوربین گوشی های تلفن همراه، نحوه عیب یابی مشکلات مربوط به بلوتوث و … ارائه می شود.

کلاس خصوصی تعمیر موبایل در آموزشگاه کاف در تبریز دارای کارگاه های عملی است و دستگاه های موبایل مختلفی را در اختیار هر کارآموز قرار میدهند تا زیر نظر اساتید بتوانند عیب یابی و تعمیرات موبایل را فرا گرفته و متخصص در این حوزه شوند.

چگونه می توان در بازار تعمیر موبایل موفق بود؟

در صورتی که بتوان آموزش تعمیر موبایل را در آموزشگاه های معتبر و تحت نظر اساتید متخصص فرا گرفت و با وارد شدن به این شغل میتوان درآمد زیادی کسب کرد. با این وجود ، تهیه ابزارهای با کیفیت مناسب برای پیشرفت در کار مهم است. اساتید آموزشگاه کاف با استفاده از بهترین ابزارهای تعمیر گوشی همراه در طول آموزش ،به شما را در این زمینه کمک میکنند.

مزایا شغل تعمیرات موبایل


در سال های اخیر استفاده از موبایل های هوشمند به شکل چشمگیری رشد کرده است به طوری که حتی خردسالان و کودکان روزانه چندین ساعت از موبایل های هوشمند استفاده می کنند و به عبارتی دیگر میتوان گفت امروزه موبایل های هوشمند در زندگی روزانه افراد نقش مهمی را گرفته است و نبود آنها حتی برای یک روز می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی شود.

با توجه به این موضوع که قیمت تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است، بنابراین بیشتر افراد معمولا در صورت ایجاد مشکلاتی در موبایلشان، ترجیح میدهند تا به جای تعویض موبایل آن را تعمیر کنندتا هزینه کمتری را صرف کنند. پس به همین علت شغل تعمیر موبایل بوجود آمده،و به عنوان یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد محسوب می شود.

همان طور که می دانید به علت گرانی گوشی های هوشمند قدرت خرید کمتر شده است، بنابراین خریداری گوشی نو و جدید گزینه مناسبی به شمار نمیرود. به همین علت تعمیرکار تعمیرات موبایل نقش بزرگی را در جامعه دارد.پس برای اینکه بتوان به عنوان تعمیرکار در جامعه به ایفای نقش پرداخت بایستی در دوره های آموزش تعمیر موبایل در تبریز شرکت کرد.

در حقیقت یکی از مزایای شغل تعمیرات موبایل داشتن بازارکار قوی همراه با امنیت و فرصت های شغلی متعددی می باشد. پس در صورتی که به تعمیرکردن موبایل های هوشمند علاقه دارید شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل بهترین و موثرترین راه برای ورود به این شغل پردرآمد و در عین حال پرچالش است.

البته برای گذراندن این دوره ها بهتر است از آموزشگاه های معتبر زیر نظر فنی و حرفه ای کمک بگیرید.آموزشگاه کاف به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیر موبایل در تبریز است که دارای بهترین روش برای آموزش تعمیر موبایل میباشد.

مزایای دوره تعمیرات موبایل چیست؟

بدون نیاز به تحصیلات بالا - برای ورود به شغل تعمیرات موبایل سرمایه زیادی نیاز ندارید -آموزش تعمیر موبایل هوشمند به مراتب آسان است- دوره آموزشی کوتاه - شغل تعمیرات موبایل گزینه مناسبی برای علاقه مندان به گوشی - درآمد بالا و بازارکار پرتقاضا –

آموزش تعمیر موبایل هوشمند به مراتب آسان است

درک چگونگی عملکرد موبایل هوشمند و روش تعمیر آن در صورت بروز مشکل نسبتا آسان است. هر مشکلی از سخت افزار گرفته تا نرم افزار موبایل هوشمند را می توان در دوره آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف توسط یک استاد ماهر طی چند ماه فراگرفت.

البته حتی اگر نحوه ورود به شغل تعمیرات موبایل آسان باشد ولی نکته ای که دارای اهمیت است این می باشد که بتوانید در این شغل ماندگار شوید و درآمد خوبی بدست آورید. از آنجایی که هر روزه موبایل ها جدیدی وارد بازار می شوند شما به عنوان یک تعمیرکار گوشی وظیفه دارید برای پاسخ دهی به درخواست مشتریان همیشه اطلاعات و دانش خود را به روز نگهدارید.

در اصل شغل تعمیرات موبایل یک چرخه بدون پایان آموزش است. بنابراین بهتر است در دوره های تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیر موبایل در تبریز شرکت کنید و بعد از به پایان رساندن این دوره ها و گرفتن مدرک شروع کردن شغل تعمیرات موبایل آموزش ها را رها نکنید و باز هم نسبت به تکنولوژی های جدید دانش و اطلاعاتی کسب کنید و خود را به روز نگه دارید تا از تکنولوژی موبایل عقب نیفتید.

دوره آموزشی کوتاه

دوره آموزشی کوتاه یکی دیگر از مزایا شغل تعمیرات موبایل است که با شروع دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه کاف میتوان با تمام نکات تعمیرات موبایل در سریع ترین زمان ممکن و دوره آموزش کوتاه آشنا شد. همان طور که گفته شد یادگیری تعمیرات موبایل از صفر آسان است و در مدت زمان ۲ تا ۳ ماهه قابل یادگیری است.

پس به علت اینکه روند تعمیرات و روش ها آن خیلی راحت است ،دوره های آموزشی تعمیرات موبایل کوتاه است و با گذراندن چند ماه می توان تمامی فنون تعمیرات موبایل را یاد گرفت. با ثبت نام در آموزشگاه کاف میتوانید بعد از سپری کردن دوره آموزشی تعمیرات موبایل ، در زمان کوتاه وارد بازار کار شوید .

توصیه ای که بعد از این کلاس ها به کار اموزان می شود این است که با دنبال کردن مقاله ها و ویدیو های آموزشی اطلاعات و دانش خود را در حوزه تعمیرات موبایل به روز نگهدارند. و در صورت لزوم برای رفع اشکال یا یادگیری تکنولوژی جدید به آموزشگاه مراجعه کنند .زیرا در اصل این دانش و اطلاعات است که کسب و کار شما را نسبت به تعمیرکاران دیگر متمایز می کند. بنابراین به روز بودن در حوزه تعمیرات موبایل را جدی بگیرید.

درآمد بالا و بازارکار پرتقاضا

درآمد بالا یکی از مزایا شغل تعمیرات موبایل به شمار میرود که افراد زیادی را به خود جذب می کند.به همین دلیل تعمیرکاران گوشی با توجه به ساعت کاری و میزان مهارتشان درآمد زیادی بدست میآورند.

همان طور که گفته شد برای محاسبه درآمد تعمیرکاران گوشی باید به عواملی همچون ساعت کاری، میزان مهارت، نحوه رفتار با مشتریان، تبلیغات، به روز بودن، محیط و موقعیت مغازه و موارد متعددی دیگر توجه داشت. نکته مهمی که باید در رابطه با شغل تعمیرات موبایل مورد توجه ویژه است ،آموزش درست و کسب مهارت زیاد است .

این دو مورد هم با آموزش های دیده شده در آموزشگاه تعمیر موبایل معتبر از جمله کاف به دست میآید.علاوه بر این دو مورد برای کسب درآمدبیشتر باید موقعیت و مکان مغازه ای که راه اندازی میشود در جایی باشد که رفت و آمد و تردد زیاد باشد.

در پایان میتوان نتیجه گرفت که مهم ترین مزایا شغل تعمیرات موبایل این است که این حرفه هیچگاه از بین نمی رود و منسوخ نمی شود بلکه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر خواهد کرد.پس اگر میخواهید به این شغل وارد شوید و کسب درآمد کنید میتوانید با شرکت در آموزش های تعمیر موبایل در تبریز در آموزشگاه کاف قدم در این عرصه بگذارید.

title-logo

اطلاعات تکمیلی


stay-connected

نرم افزار + سخت افزار

stay-connected

شروع دوره جدید 25 فروردین 1403

stay-connected

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول