04133376266-7 09144903143

تعمیر موبایل سامسونگ در تبریز

تجهیزات پیشرفته تخصص کافی

لیست عناوین مهم
slid-banner
title-logo

اطلاعات تکمیلی


stay-connected

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار + سخت افزار

stay-connected

40 جلسه 2ساعته

stay-connected

3/000/000 تومان

مقدمه


آموزشگاه کاف با در نظر گرفتن دوره تعمیرات موبایل سامسونگ به کار آموزان این امکان را می دهد که بعد از گذراندن این دوره ها بتوانند با بررسی مشکلات موبایل سامسونگ، تعمیرات را با قطعات اصل و اورجینال انجام دهند و بتوانند وارد بازار کار شده و درآمدی را کسب کنند.

مشکلات ال سی دی موبایل سامسونگ، مشکلات هارد موبایل ، آی سی شارژ موبایل سامسونگ، ایرادات وای فای سامسونگ، قفل جیمیل ، یا قفل اف ار پی و… از رایج ترین مشکلات گوشی های سامسونگ هستند که کارآموزان آموزشگاه کاف میتوانند تمامی آنها را آموزش ببینند.


تعمیر گوشی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

در صورتی که گوشی سامسونگ دچار مشکل شده و به درستی کار نکند بهتر است برای عیب یابی و تعمیر آن از تکنسین های مجرب تعمیرات موبایل سامسونگ کمک گرفت. تعمیر گوشی های سامسونگ هم مانند سایر برندها، در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود که هرکدام شامل ترمیم و رفع بخشی از مشکلات دستگاه هستند.

با آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه کاف،توانایی و مهارت تعمیر از هر دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ را به صورت کامل کسب خواهید کرد .

آموزشگاه کاف در تعمیر موبایل سامسونگ ایراد های نرم افزاری و سخت افزاری زیر را ارائه میدهد:

ایرادهای نرم افزاری موبایل با انجام اقداماتی همچون ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، حل مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی و … برطرف می شوند. تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر و اقداماتی از این دست هم با هدف تعمیرات سخت افزاری گوشی Samsung انجام می شوند.

بنابراین بعد از گذراندن این دوره ها میتوان مهارت لازم را در هر دو زمینه به دست آورند.و به راحتی در این شغل مشغول کار و کسب در آمد شد.

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ

هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری، وابسته به این است که گوشی چقدر آسیب دیده باشد. برای مثال در صورتی که قطعاتی سوخته باشند یا به دلیل شکستن نیاز به تعویض داشته باشند، باید قیمت قطعه جدید را هم در نظر گرفت. قطعاتی مانند ال سی دی، اگر اورجینال باشد، گران هستند و هزینه تعمیرات را زیادنر میکند. ایرادات نرم افزاری اغلب کم هزینه تر هستند و نیازی به صرف هزینه زیاد برای رفع آنها نیست.

کارآموزان آموزشگاه کاف، با توجه به آموزش هایی که در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ یا هر برند دیگری میبینند اول گوشی مورد نظر را عیب یابی می کند تا نوع و شدت خرابی را مشخص کنند. سپس با توجه به این که پروسه تعمیر چقدر زمان می برد و نیاز به چه ابزار یا قطعاتی دارد، هزینه را به صورت تقریبی اعلام می کند.

با این وجود امکان دارد هنگام تعمیر، نیاز به اقدامی پیش بینی نشده باشد و به تبع آن، هزینه تعمیر موبایل Samsung هم بیشتر شود. پس میتوان نتیجه گرفت که با آموزش تعمیرات موبایل در تبریز میتوان به بازار کار پردرآمدی وارد شد و هر چه حرفه ای تر باشید با مهارت های خود در آمد زیادتری هم خواهید داشت .پس بهتر است قبل از هر اقدامی در انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل دقت کنید و در بهترین آموزشگاه ، برای گذراندن دوره تعمیر موبایل شروع کنید ما به شما آموزشگاه کاف را پیشنهاد میکنیم.

title-logo

اطلاعات تکمیلی


stay-connected

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار + سخت افزار

stay-connected

40 جلسه 2ساعته

stay-connected

3/000/000 تومان