04133376266-7 09144903143

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز
شروع دوره جدید 18 فروردین 1403

تبریز چهارراه آبرسان روبروی قنادی تشریفات ساختمان رسا طبقه اول

slid-banner
slid-banner

04133376266 09144903143


✏️ دوره عملی آموزش پکیج در تبریز❤️ کاملا تخصصی مختص بازارکار
📌 تخفیف⭐ 50درصد تخفیف ویژه
📞 تماس با ما☎️ 09144903143 | 04133376266 پشتیبانی
🧷 تعدا د جلسات 🛠️ 20 جلسه
❓ نحوه ثبت نام✔️ حضوری و تلفنی

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف در شهر اولین ها


آموزش تعمیرات پکیج دیواری در تبریز یکی از دوره های بسیار پرطرفدار حرفه تعمیرات لوازم خانگی است . امروزه در بسیاری از ساختمان ها برای گرمایش و آب گرم از پکیج های دیواری استفاده میشود که این پکیج ها ممکن است بر اثر ایجاد مشکلاتی نیاز به تعمیر و سرویس کاری پیدا کنند .

در نتیجه برای تعمیرات آن ها نیاز به متخصصان با مهارت بالا است بنابراین این شغل دارای بازار کار بسیار خوبی است. علاقمندان به این حرفه می توانند در کلاس آموزش تعمیرات پکیج در تبریز در آموزشگاه کاف شرکت کنند و به صورت عملی و زیر نظر اساتید با سابقه عیب یابی و تعمیر قطعات پکیج و … را به طور کامل آموزش ببینند و بعد از پایان دوره به راحتی وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شوند.


برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

چگونه تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای شویم؟


برای آن که بتوان در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شد و به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شد لازم است تا کلیه مهارت های لازم برای عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات پکیج را بدست آورد.

تعمیرکار حرفه ای پکیج باید توانایی تعمیر برد پکیج دیواری و دیگر قطعات آن را داشته باشد تا بتواند مشکلاتی نظیر افت فشار پکیج دیواری، خراب شدن مخزن انبساط، روشن نشدن شعله پکیج، سرد و گرم شدن آب پکیج، کار نکردن پمپ، زرد شدن شعله پکیج و بسیاری از مشکلات دیگر را برطرف کند.

در دوره آموزش تعمیر پکیج در تبریز به شکل کاملا تخصصی و عملی این مباحث ارائه میشود و کارآموزان آموزشگاه کاف میتوانند در مدت زمان کوتاهی کلیه مهارت های لازم این شغل را کسب کرده و به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شوند.

پس برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج و وارد شدن به شغل تعمیرات پکیج دو روش وجود دارد یکی از این روش ها ، روش های یادگیری تعمیرات پکیج به شکل شاگردی کردن نزد یک استاد کار حرفه ای پکیج و روش دیگر شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج است.

در روش اول، یادگیری مهارت های کافی تعمیرات پکیج، زمان بر است و برای موفق شدن به تلاش و پشتکار نیاز است علاوه بر این در این روش افراد نمی توانند به صورت جامع و با استانداردهای روز دنیا این مهارت را یاد بگیرند، پس همیشه از بازار کار این حرفه چندین قدم عقب می مانند .

ولی تخصصی ترین روش شرکت در دوره های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز در آموزشگاه است، زیرا کلاس هایی که برای آموزش در آموزشگاه معتبر برگزار میشود را میتوان بهترین روش برای یادگیری مهارت‌های آن، نام برد که میتوان با شرکت در دوره‌های آموزشی آن بدست آورد.زیرا با توجه به استاندارد های روز دنیا در نظر گرفته میشود.

آموزشگاه کاف دوره های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز یکی از بهترین آموزشگاه‌های پکیج در تبریز است که به صورت کاملا عملی و صفر تا صد زیر نظر مجرب ترین اساتید برگزار می شود.

پس میتوان گفت اصلی ترین مورد برای موفق شدن در مشاغل فنی داشتن مهارت و تخصص کافی است.که آن هم با آموزش های درست در آموزشگاه های معتبر کسب میشود، زیرا برای حرفه ای شدن در این شغل و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج لازم است تا با صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی انواع مدل ها و برندهای پکیج آشنایی کامل داشت.

یک تعمیرکار پکیج حرفه ای بایستی به سرعت دستگاه را عیب یابی کرده و بهترین روش برای رفع مشکل را استفاده کند.آموزشگاه کاف با با برگزاری دوره های آموزش تعمیر پکیج در تبریز،صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی را به کارآموزان خود ارائه میدهد تا بعد از سپری کردن این دوره ها بتوانند به عنوان تعمیر کار پکیج حرفه ای وارد بازار کار شوند.


دوره تعمیرات پکیج در تبریز مناسب چه کسانی است؟


همه ی افرادی که دوست دارند درامد و کار حرفه ای داشته باشند و با اعتماد به نفس لازم به بازار کار فنی وارد شوند میتوانند با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن مبانی پایه الکترونیک، وارد دوره‌های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری شوند.

مطمئنا افرادی که تحصیلات دانشگاهی در رشته‌ های فنی از قبیل مهندسی مکانیک، برق، الکترونیک و…دارند از مزیت ‌های بیشتری در بازار کار تعمیر تجهیزات پکیج دیواری خواهند داشت.بنابراین این دسته از افراد هم با شرکت در دوره‌های تخصصی‌تر، تجربیات عملی را در فضای کارگاهی فرا میگیرند،و با ابزارآلات آشنا خواهند شد .

و آزمون ‌و خطاهای لازم را زیر نظر استاد تجربه خواهند کرد. ولی با این وجود افرادی که تحصیلات دانشگاهی هم نداشته باشند نیز میتوانند بدون وجود داشتن مشکلی در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کنند و مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار بدست آورند.

در آموزشگاه کاف دوره ی تعمیر پکیج به صورت کامل توسط اساتید مجرب در کارگاه های عملی ارائه میشود و کلیه ی افراد چه آنان که دارای تحصیلات عالی باشند و چه افرادی که دارای تحصیلات کمتر هستند میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و مهارت های لازم را کسب کنند.

این آموزشگاه دارای ویژگی‌های یک دوره تخصصی خوب تعمیرات پکیج دیواری است. دوره‌ای که بر اساس نیاز کارآموز ارائه می‌شود .از مزایای آموزشگاه کاف در تعمیر پکیج دیواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دوره آموزشی مناسب کلیه افراد علاقه مند به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری
  • افرادی که در شغل تعمیر پکیج ،فعالیت دارند و می خواهند کار خود را گسترده و حرفه ای کنند.
  • افراد علاقه مند به مشاغل تاسیساتی
  • افرادی که قصد دارند به صورت شخصی در زمینه نصب و تعمیرات پکیج فعالیت کنند.
  • افرادی که به یک بازارکار با درامد مناسب و پولساز علاقه دارند.
  • صاحبین مغازه های فروش پکیج و قطعات مربوط به آن

در پایان میتوان گفت شغل تعمیرات پکیج یکی از مشاغل پردرآمد و تخصصی در زمینه تعمیرات و تاسیسات است. تعمیرکار پکیج دیواری باید دانش و تخصص کافی در نصب انواع مدل‌های پکیج دیواری را داشته و با انواع مشکلات پکیج و طریقه عیب یابی و تعمیر آن ها و همچنین با ابزارهای تعمیرات پکیج و نحوه کار با آن ها آشنا باشد.

پس برای جذب شدن در بازار کار این شغل باید قبل از هر کاری مهارت‌های کافی این حرفه را کسب کرد.آموزشگاه کاف علاقمندان را به این رشته یاری میکند تا بتوانند با گذراندن دوره های مربوط به آموزش پکیج دیواری در تبریز به عنوان تعمیر کار حرفه ای وارد بازار کار شده و فعالیت انجام دهند و کسب درآمد کنند.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.

04133376266 09144903143

بازار کار تعمیرات پکیج در تبریز چگونه است؟


در تعمیرات پکیج از پراهمیت ترین موارد این است که از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک گرفت. در این موضوع باید توجه کرد که به هیچ عنوان کسی که اطلاعات و تخصص در این زمینه ندارد نباید اقدام به کاری برای انجام تعمیر پکیج کند.زیرا هر گونه خطا و کم کاری در این زمینه ممکن است باعث ایجاد ضررهای جبران ناپذیری شود بنابراین ایمنی در بحث تعمیرات پکیج حرف اول را می زند.

پس با توجه به این که امروزه بیشتر از پکیج استفاده میشود و امکگان به وجود آمدن مشکلات بر روی آنها زیاد است پس بازار کار برای افرادی که در این زمینه بتوانند مهارت کسب کنند بیشتر خواهد بود . افراد می توانند با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات پکیج در این زمینه صاحب تخصص شوند. زیرا این شغل از جمله مشاغلی است که می توان با صرف هزینه ی کم دانش فنی و مهارت مورد نیاز آن را یاد گرفت و به درآمدهای بالا دست پیدا کرد.

بنابراین در صورتی که علاقمند به انجام کارهای فنی در حوزه ی تعمیرات باشید، بهتر است شغل تعمیرات پکیج را برای ورود به بازار کار انتخاب کنید چون این روز ها بازار این کار خیلی خوب است .

و خبر خوب اینکه بازار کار برای این شغل اشباع نشده است و روند استفاده ی مردم از این پکیج ها روزبه روز در حال افزایش است. برای اینکه بتوان با تخصص به شغل تعمیرات پکیج قدم گذاشت بهترین راه شرکت در کلاس های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز است . که این کلاس ها به صورت تخصصی و کارگاه های عملی در آموزشگاه کاف ارائه میشود.

در آمد شغل تعمیر پکیج در تبریز چقدر است؟


با توجه به این که تعرفه هریک از خدمات مربوط به تعمیر پکیج از طرف اتحادیه مربوط به آن شغل مشخص می شود. پس هرچه مشتریان تعمیرکار پکیج بیشتر باشد به همان نسبت درامد آنها هم بیشتر خواهد شد. علاوه بر این توانایی و مهارت تعمیر کار پکیج هم تعیین کننده درآمد آنها ست.

یعنی هرچه افرادی که در این شغل مهارت دارند بصورت تخصصی تر خدمات ارائه دهند و همچین بر روی برندهای به نام تسلط بالایی داشته باشند ، درآمد آنها بیشتر خواهد بود.

علاوه بر همه این موارد تبلیغات هم تاثیر زیادی بر روی درآمد خواهد داشت .ولی با توجه به موارد ذکر شده توانایی و تخصص تعمیرات پکیج برای بدست آوردن درآمد یکی از اصلی ترین موضوعات است پس برای اینکه بتوان این تخصص و مهارت را بدست آورد باید درموسساتی معتبر و به نام برای این کار ثبت نام کرد.

آموزشگاه کاف از جمله این موسسات آموزشی معتبر در زمینه آموزش تعمیر پکیج در تبریز است که به کارآموزان تواناای و مهارت های لازم و تخصص را ارائه میدهد تا بتوانند با وارد شدن به این شغل درآمدی خوب را کسب کنند.

در پایان علاوه بر تمام موارد ذکر شده در بالا باید دانست که در حرفه های فنی میزان درآمد هر فرد به توانایی ها و پشتکار او وابسته خواهد بود.

یعنی به میزانی که فرد مدرک و اعتبار دارد،و همچنین میزان مهارت در کارش، ومیزان ساعت کاری زیادتر، درآمد او بالاتر خواهد رفت. ولی به طور میانگین درآمد یک فرد تعمیرکار پکیج می تواند حدود 15 تا 30 میلیون باشد که البته برای هرکسی این میزان می تواند متفاوت باشد و نسبت به تلاش و مهارتش تغییر کند.

آینده ی شغلی و روند کاری


امروزه به علت اینکه پکیج مزایای زیادی دارد استفاده از آن بیشتر شده است و در اکثر ساختمان ها از این وسیله برای گرمایش استفاده می شود. با توجه به همین موضوع بازار کار افرادی که در زمینه پکیج و تعمیرات آن مهارت دارند بسیار پر رونق شده است و افرادی که در این حرفه به فعالیت مشغول باشند از درآمد بالایی برخوردار خواهند بود.

تعمیرات پکیج نه تنها در کشور ما، بلکه در کشورهای دیگر هم به یک شغل پر درآمد و آینده دار تبدیل شده است و افرادی که در این زمینه مهارت داشته باشند میتوانند در سراسر جهان آینده شغلی تضمین شده ای داشته و به راحتی می توانند در پروژه های مختلف ساختمانی مشغول به کار شوند.

پس با توجه به اینکه جامعه نیاز به تعمیر کاران و افراد ماهر در حوزه ی نعمیرات پکیج دارد، آموزشگاه ها و موسساتی برای پرورش این نوع افراد تشکیل شده است. یکی از این آموزشگاه ها ،آموزشگاه کاف است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز برای افراد علاقمند کرده است.

دوره های تعمیرات برد پکیج دیواری مناسب چه کسانی است؟


تعمیرات بردهای پکیج از رشته های پردرآمد در بین رشته های مختلف فنی و حرفه ای است. بازار کار این شغل بسیار فعال و پر تقاضا می باشد و به عنوان یک شغل ثابت و همیشگی محسوب میشود. شهریه این دوره در برابر درآمد و جایگاه شغلی که در آینده از این طریق بدست میآید واقعا قابل مقایسه نیست..

شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد پکیج در آموزشگاه کاف مزایای ویژه ای نیز برای کارآموزان به همراه دارد. یکی از مزایای این دوره، اعطاء مدرک معتبر، است که برای شروع کار لازم است. با گذراندن این دوره، کارآموزان با نحوه تعمیر انواع بردهای الکترونیکی و مونتاژ آنها بر روی بردهای الکترونیکی آشنا می شوند.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز باعث می شود کارآموز تسلط کافی بر برد پکیج داشته باشد و کاربرد هر قطعه را بداند. بنابراین امروزه آموزش تعمیر برد پکیج بازار خوبی در بین افرادی که بصورت آزاد کار می کنند دارد. دوره تعمیرات پکیج در تبریز، یک دوره کاملی است که تمامی تجربیات علمی و البته تجربی آموزش داده خواهد شد.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز مناسب برای تعمیرکاران و سرویس کاران پکیج میباشد و به آنها کمک میکند تا بتوانند تمامی مشکلاتی که برای برد پکیج ایجاد میشود را شناسایی کرده ، و با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن به طور حرفه ای و تخصصی بتوانند تعمیر کنند.

همچنین این دوره آموزشی که در آموزشگاه کاف برگزار میشود،مناسب برای کسایی است که درکنار شغل اصلی دنبال یک شغل پاره وقت هستند و حتی مناسب برای بازنشستگان نیز هست.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز میتواند مناسب برای افرادی باشد که میخواهند خود هنگام بوجود آمدن مشکل بر روی برد پکیج منزل خود اقدام کنند و آن را به دست تعمیر کار نسپارند. و به این ترتیب از صرف هزینه ی زیاد تعمیرات جلوگیری کنند .پس با شرکت در این دوره ی آموزشی در آموزشگاه کاف، خواهند توانست بسیار ساده برد رو تعمیر کنند.

آموزش تعمیر پکیج در تبریز برای افرادی که به دنبال شغلی آینده دار با درآمدی زیاد هستند نیز مناسب است و افراد میتوانند با ثبت نام در آموزشگاه کاف شغلی را برای خود رقم بزنند.

درآمد شغل تعمیرات پکیج دیواری در تبریز و بازار کار آن


امروزه شغل تعمیرات پکیج جز شغل های پر در آمد محسوب میشود زیرا دارای تفاضای زیاد و در نتیجه بازار کار عالی است و برای وارد شدن به آن نیاز به سرمایه زیادی نیست .و حتی با سرمایه ی ناچیز هم می توان وارد بازار کار تعمیرات پکیج شد و در مدت زمانی کوتاه درآمد بالایی کسب کرد.

فقط بیشترین هزینه ای که برای این کار صرف میشود برای آموزش تعمیر پکیج در تبریز است که بهتر است آموزش ها را از موسسات و آموزشگاه های معتبر و وابسته به سازمان فنی و حرفه ای آغاز کرد. آموزشگاه کاف از جمله این آموزشگاه ها است که علاقمندان به رشته های فنی مانند تعمیرات پکیج میتوانند برای ورود به بازار کار از دوره های این آموزشگاه شروع کنند و با ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش تعمیر پکیج در تبریز بتوانند تخصص و مهارت لازم برای شروع کار را بدست آورند.

بنابراین اگر به دنبال یک شغل آینده دار و درآمدزا هستید و سرمایه زیادی هم ندارید یکی از انتخاب های پیش رو شغل تعمیرات پکیج های دیواری است.

بعد از آشنایی با این شغل و کسب کردن مهارت لازم در آموزشگاه کاف ،برای موفقیت و ورود در آن، بایستی با بازار کار این شغل آشنایی داشت. شغل تعمیرات پکیج جز مشاغلی است که بازار کار دائمی و همیشگی دارد آن هم به دلیل نقش مهم پکیج در ساختمان ها است.

از آنجایی که امروزه پکیج های دیواری به علت صرفه جویی در مصرف انرژی ،بسیار متقاضی دارد و در دنیای امروز کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. پس به علت استفاده زیاد از این وسیله، نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر و عیب یابی آن افزایش پیدا میکند که همین مسئله نشان دهنده ی بازار کار عالی تعمیرات پکیج دیواری در تمامی ایام سال است. بازار کار این شغل در فصل سرد و با شروع پاییز و زمستان بیشتر و بسیار درآمدزا میشود.

با توجه به موارد ذکر شده نتیجه میگیریم که شغل تعمیر پکیج دیواری از شغل های آینده دار با بازار کار خوب است. پس در صورتی که به مشاغل فنی علاقمند باشید بهتر است مهارت های مورد نیاز این شغل را در آموزشگاه کاف یاد گرفته و وارد بازار کار شوید.

توصیه‌های پیش از ورود به بازار کار تعمیرات پکیج دیواری


اگر علاقمند به شغل تعمیرات پکیج دیواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز در کلاس های آموزش پکیج در تبریز شرکت کنید و زیر نظر متخصصان با اجزای پکیج دیواری آشنایی عمومی پیدا کنید،با ثبت نام در آموزشگاه کاف توانایی رفع مشکلات احتمالی پکیج دیواری را کسب خواهید کرد و با ابزارآلات و تعمیر پکیج دیواری را از نزدیک آشنا خواهید شد. و به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا آینده کاری خود را رقم بزنید.

با توجه به اینکه امروزه تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه‌های کاری رو به رشد در ایران محسوب میشود. و افرادی که به یادگیری این فن و مهارت علاقمند باشند ، میتوانند با شرکت در دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات پکیج در تبریز، تخصص و مهارت خود را هنگام روبرو شدن با مشکلات احتمالی و همچنین تبدیل شدن به یک متخصص تعمیرات پکیج بالا ببرند.

از آنجایی که تعمیرات پکیج دیواری یکی ازحوزه های تخصصی و فنی در مشاغل مرتبط با تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است.زیرا هم‌زمان با افزایش استفاده مردم از پکیج‌های دیواری، خدمات و تعمیرات این تجهیزات هم بیشتر شده است. پس قبل از ورود به بازار کار توصیه میشود از چگونگی آموزش تعمیرات در آموزشگاه های مختلف تحقیق و پرس و جو کرد و آموزشگاهی را برای یادگیری انتخاب کرد که در این زمینه معتبر و تخصص لازم را به کار گیرند.

آموزشگاه کاف،یکی از آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش تعمیرات پکیج دیواری است و علاقمندان را در این راه یاری میکند .

برای وارد شدن به این رشته هر شخصی با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن آموزش تعمیرات پکیج در تبریز قادر به ورود به بازار کار خواهند بود.

هر چند افرادی که دارای مدارک دانشگاهی در رشته‌های فنی باشند ، از مزیت‌های بیشتری در بازار کار تعمیر تجهیزات پکیج دیواری برخوردار خواهند شد.و این دسته از افراد هم با شرکت در دوره‌های تخصصی‌تر، تجربیات عملی را در فضای کارگاهی فرا میگیرند، و با ابزارآلات آشنایی پیدا میکنند. در نتیجه میتوان گفت که دوره ی آموزش تعمیرات پکیج در تبریز برای هر فردی که علاقمند باشد با هر شرایطی میتواند موثر باشد.

پس توصیه میکنیم در صورتی که علاقمند به تعمیرات پکیج دیواری هستید میتوانید در آموزشگاه کاف شرکت کنید و مهارت و تخصص لازم را در این زمینه بدست آورید و به عنوان تعمیرکار حرفه ای وارد بازار کار شوید.

بازار کار تعمیرات پکیج در تبریز چگونه است؟


از آنجایی که امروزه از پکیج دیواری به جای بسیاری از سیستم های گرمایشی مانند بخاری استفاده میشود تا اندازه ای که کمتر ساختمانی را می توان پیدا کرد که از وسیله استفاده نکند.

به همین دلیل با افزایش خرید پکیج تقاضا برای نصب پکیج و به دنبال تعمیرات آن بیشتر شده است. بنابراین با توجه به گسترش استفاده و افزایش تقاضا برای خرید پکیج می توان به این نتیجه رسید که آینده شغلی بازار کار پکیج دیواری بسیار پر درآمد و خوب شود. پس تنها با پرداخت هزینه کمی برای دوره ی آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز میتوان در مدت زمان کوتاهی واراد بازار کار این شغل شد و در آمد خوبی را کسب کرد.

آموزشگاه کاف با برگزاری دوره تخصصی آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به علاقمندان به حوزه کمک میکند تا با محور قرار دادن بازار کار و اشتغال و با حضور اساتید برجسته و بصورت کاملا عملی آموزش های لازم را دیده و بعد از سپری کردن این دوره مشغول کار شوند.

آموزش های مربوط به آموزشگاه کاف با مجوز رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه میشود و کارآموزان بعد از به پایان رساندن این دوره خواهند توانست در رشته تعمیرات پکیج مدرک رسمی را دریافت کنند.

با توجه به این که پکیج های دیواری مزایای زیادی دارد باعث شده تا این دستگاه امروزه طرفداران زیادی داشته باشد. بنابراین شغل نصاب پکیج دیواری و همچنین دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری دارای تقاضای زیادی است و به یک شغل با بازار کار عالی تبدیل شده است .

برای افرادی که در آموزشگاه کاف آموزش دیده باشند فرصت های شغلی مناسب و زیادی وجود خواهد داشت و این افراد میتوانند به میزان تخصص و مهارت و تجربه ی کاری که بعد از سپری کردن دوره بدست می آورند درآمدی داشته باشند .

به این صورت که هر اندازه تخصص فرد در تعمیرات پکیج دیواری بیشتر باشد و دوره آموزش نصب را در یک آموزشگاه حرفه ای گذرانده باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری خواهد داشت و به همان میزان درآمدش هم بیشتر خواهد شد . از دیگر عوامل تاثیر گذار در بازار کار این شغل همچنین بستگی به میزان تبلیغات ، مشتری مداری ، سرعت و کیفیت کار خواهد داشت .

پس اگر علاقمند به این حوزه هستید و میخواهید به شغلی پر درآمد در بازار کار وارد شوید پیشنهاد میکنیم با ثبت نام در آموزشگاه کاف قدم اول را بردارید و بعد از سپری کردن آموزش تعمیرات پکیج در تبریز وارد بازار کار شوید.

شهریه آموزش نصب و تعمیرات پکیج سوفاژ


هزینه دوره آموزش نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن

امروزه یکی از دوره های پرطرفدار در تعمیرات ،آموزش تعمیرات پکیج دیواری است. به دلیل اینکه بسیاری از ساختمان های امروزه مجهز به پکیج های دیواری هستند پس این پکیج ها امکان دارد بر اثر عوامل مختلفی مانند نشتی در لوله ها و سوراخی منبع انبساط و افت فشار و …. دچار خرابی شوند ،در نتیجه نیاز به سرویس کاری و تعمیرات توسط متخصصان با مهارت بالا پیدا میکنند که با توجه به این میتوان گفت که بازار کار بسیار خوبی در تعمیرات پکیج است.

علاقمندان به این شغل می توانند در کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه کاف شرکت کرده و به صورت عملی و زیر نظر اساتید با سابقه عیب یابی و تعمیر قطعات پکیج و … را به شکل درست و کامل آموزش ببینند و پس از سپری کردن این دوره خواهند توانست به راحتی وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شوند .

دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز برگزار می‌شود و طول مدت این دوره یک ماه است. در صورت شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری به صورت عمومی، با پرداخت شهریه ی مناسب نسبت به دیگر آموزشگاه ها، به علاقمندان کمک میکنند که با صرف هزینه ی کم شغلی آینده دار برای خود رقم بزنند.

شهریه ی آموزش ها ، توسط سازمان فنی حرفه ای کشور مشخص می شود.به عبارت دیگر شهریه دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ گازی بایستی برطبق تعرفه های مصوب از سوی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور باشد که از داوطلبان گرفته میشود.

آموزشگاه کاف به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه های تعمیر پکیج در تبریز است که علاقمندان می توانند از شهریه های این آموزشگاه اطمینان داشته باشند که براساس تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای است.

گواهینامه ارائه شده پس از اتمام دوره


سازمان فنی حرفه ای از جمله سازمان هایی است که بعد از سپری کردن تمام دوره های آموزشی و بدست آوردن نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی ، گواهینامه مهارت برای کارآموزان صادر می کند. این گواهینامه دارای اعتبار در سطح کشور و در سطح بین المللی است که به افراد کمک می کند تا بتوانند شغل مناسب خود را به آسانی پیدا کنند. بنابراین گرفتن این مدرک نقش مهم و کلیدی در آینده شغلی دارد.

آموزشگاه کاف زیر نظر سازمان فنی و حرفه ، آموزش های تعمیر پکیج در تبریز را ارائه میکند که علاقمندان میتوانند با ثبت نام در این دوره ،صفر تا صد نصب و تعمیرات انواع پکیج ها را فرا بگیرند.و بعد از اتمام دوره، با شرکت در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای که طی دو مرحله تئوری و عملی برگزار می شود.با کسب نمره قبولی گواهینامه تعمیر پکیج را کسب کنند.

افرادی که در آزمون های فنی و حرفه ای تعمیرات پکیج در تبریز شرکت میکنند باید حداقل نمره تئوری 50 و عملی 70 از 100 را بدست آورند تا کارت یا گواهینامه مهارت برای آن ها صادر شود. در صورتی که کارآموز نمره پایین تری کسب کند یعنی میانگین نمراتش پایین تر از 70 باشد نمره قبولی به او تعلق نمیگیرد و باید دوباره در آزمون شرکت کند. ولی کارآموزان آموزشگاه کاف ،با مهارت هایی که در دوره های تعمیر پکیج میبینند توانایی کسب نمره قبولی را خواهند داشت.

بنابراین گواهینامه پایان دوره آموزشی که در آموزشگاه کاف ارائه میشود با تایید سازمان فنی حرفه ای کشوراست و به کارآموزانی که دوره نصب و تعمیر پکیج گذرانده باشند،و آزمون پایانی را با موفقیت طی کنند اعطا میشود.

مزاياي گواهينامه پايان دوره


با ثبت نام در آموزشگاه کاف و سپری کردن آموزش تعمیرات پکیج توسط ،کارآموزان بایستی در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنند و در صورتی که موفق به کسب نمره قبولی شوند از طرف سازمان فنی و حرفه ای گواهینامه ای برای آنها صادر میشود .

گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که برای آموزش تعمیرات پکیج در تبریز ارائه میشود دارای کد استاندارد بین المللی است که افراد میتوانند با داشتن آن صاحب شغلی شده و از مزایای قانونی مختلفی بهره مند شوند.

از مزایای گرفتن گواهی فنی و حرفه ای برای تعمیر پکیج میتوان به این اشاره کرد که این مدرک برای گرفتن پروانه کسب مورد نیاز است همچنین گواهی تعمیرات پکیج قابل ترجمه است و میتوان بعنوان یک مدرک رسمی و بین المللی که دارای امتیاز در کشور های دیگر است استفاده کرد.و به این ترتیب در کشور های دیگر هم مشغول کار شد.افراد با سپری کردن آموزش تعمیرات پکیج در تبریز میتوانند از این مزایا بهره مند شوند.

کار آموزان میتوانند بعد از گرفتن گواهینامه پایان دوره فنی حرفه ای نصب و تعمیرات پکیج از اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان پروانه کسب دریافت کنند و همچنین به فعالیت در شرکت های مجازی مانند بوتان، ایران رادیاتور و …. نمایندگی مشغول شوند.

پس اگر میخواهید برای شروع کار خود در تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید و بتوانید گواهی و مدرکی در این زمینه کسب کنید پیشنهاد میشود تا در آموزشگاه کاف ثبت نام کنید چون این آموزشگاه تمامی آموزش های خود را برای تعمیرات پکیج زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای ارائه میدهد و در پایان گواهینامه ای را برای این کار ارائه میدهد که با اخذ این مدرک افراد میتوانند از مزایای گفته شده بهره مند شوند.

مزاياي گواهينامه پايان دوره


آموزشگاه کاف با برگزاری آموزش تعمیرات پکیج دیواری به هنرجویان کمک میکند تا دوره تعمیرات پکیج دیواری را در کارگاه های مجهز با جدید ترین ابزار توسط اساتید مجرب به طور عملی فرا گیرند.

کارآموزانی که در آموزشگاه کاف ثبت نام میکنند و در کلاس های آن شرکت میکنند با آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری و بعد از سپری کردن این دوره ، میتوانند علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای، مهارت لازم برای تعمیرات انواع پکیج را به دست آورده و وارد بازارکار این حوزه شوند.

مزایای دوره آموزشی تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه کاف عبارتند از:

بنابراین دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات پکیج دیواری در تبریز، این فرصت را به هر کارآموزی می‌دهد که بنا بر نیاز فضای بازار در یک کارگاه مجهز، توانایی تعمیرات پکیج دیواری را بدست آورند. پس اگر علاقمند به این حوزه هستید با ثبت نام در آموزشگاه کاف میتوانید مهارت لازم را به دست آورده و از مزایای این دوره ها بهره مند شوید.

  • دوره آموزشی تعمیرات پکیج کاملا به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شوند.
  • آموزش های مورد نظر جهت پکیج دیواری و دیگر پکیج ها توسط اساتید مجرب و با تجربه ارائه می شوند.
  • تمام نکات لازم مانند برندهای موجود در بازار، خرابی ها و مشکلات پکیج ها، نحوه عیب یابی و تعمیر آن ها در این دوره به صورت کامل تدریس می شوند.
  • تسلط کامل به نصب، باز و بسته کردن پکیج دیواری را در این دوره آموزش داده میشود.
  • قطعات مختلف پکیج با عملکرد و وظیفه آن معرفی و بررسی میشود.
  • توانایی تسلط کامل بر اجزاء و تعمیرات پکیج های زمینی و آبگرمکن دیواری ارائه میشود.
  • آموزش تعمیر برد پکیج به صورت اختصاصی و حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای دوره تعمیر پکیج برای همه کارآموزان

پس اگر میخواهید برای شروع کار خود در تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید و بتوانید گواهی و مدرکی در این زمینه کسب کنید پیشنهاد میشود تا در آموزشگاه کاف ثبت نام کنید چون این آموزشگاه تمامی آموزش های خود را برای تعمیرات پکیج زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای ارائه میدهد و در پایان گواهینامه ای را برای این کار ارائه میدهد که با اخذ این مدرک افراد میتوانند از مزایای گفته شده بهره مند شوند.

پرسش و پاسخ دوره تعمیرات پکیج دیواری


آیا دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به صورت عملی برگزار میگردد یا تئوری برگزار می شود؟

این کلاس در آموزشگاه کاف به صورت عملی و تئوری برگزار می شود ولی قسمت اصلی این دوره در کارگاه به صورت عملی برگزار میشود.


آیا آموزش تعمیرات پکیج در تبریز فقط شامل نصب پکیج می باشد یا شامل موضوعات تعمیر پکیج نیز می باشد؟

نه خیر دوره شامل نصب و تعمیر و عیب یابی است.


در آموزش تعمیر پکیج کارآموز چه مقدار کار عملی انجام میدهد؟

معمولا بیشترین قسمت آموزش های آموزشگاه کاف به صورت عملی برگزار میشود زیرا برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و برخی نکات نیاز به کار عملی است.


دوره آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه کاف در کدام شهر برگزار میشود؟

این دوره در شهر تبریز برگزار میشود.


کلاس آموزش پکیج دیواری در تبریز برای چه گروه سنی مناسب می باشد؟

کلاس آموزش پکیج دیواری ،برای تمامی سنین و با هر تحصیلاتی مناسب است ولی معمولا حداقل سن کاراموز 15 سال و حداقل مدرک تحصیلی سیکل است.


آیا برای آموزش تعمیرات پکیج دیواری در تبریز پیش نیاز لازم است ؟

خیر – هیچ پیش زمینه ای برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری نیاز نیست. علاقمندان میتوانند این دوره آموزشی را بدون پیش نیاز آموزش ببینید.


برای شرکت در دوره های آموزشی شرکت بوتان باید چه کرد؟

پس از شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه کاف، افراد میتوان پس از گرفتن مدرک ،جهت دریافت نمایندگی شرکت بوتان در دوره های آموزشی شرکت بوتان شرکت کنند.


بازار کار پس از آموزش تعمیرات پکیج در تبریز چگونه است؟

آموزش فنی حرفه ای تعمیرات و نصب پکیج به علت کاربرد و اهمیت زیاد پکیج در ساختمان و صنعت نیازمند تعمیرکار و نصاب بوده و به همین دلیل برای تعمیرکاران دارای مهارت بالا بازار خوبی را دارد.


پس از آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه کاف چه مدرکی ارائه می شود، ایا اعتبار دارد؟

مدرک ارائه شده از دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز از سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد و معتبرترین مدرک ارائه شده برای اخذ جوا کسب و نمایندگی و ترجمه برای مهاجرت است.

چرا دوره آموزشی تعمیرات پکیج را بگذرانیم؟


امروزه با توجه به افزایش استفاده از انواع مدل های پکیج در کشورمان به جای موتورخانه ها و گرم خانه هایی که در زمان های قدیم در شهرهای بزرگ تر کاربرد داشتند، بنابراین می توان حدس زد که شغل تعمیرات پکیج دارای بازار کار بسیار زیادی و خوبی است. پس برای وارد شدن به این شغل بایستی در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز شرکت کرد.

دوره تعمیرات پکیج  در آموزشگاه کاف ،به صورت یک دوره آموزشی ارائه میشود که تمام مهارت های تعمیرات، نصب، قطعه شناسی، ابزار شناسی، تعویض قطعه و عیب یابی  پکیج را شامل می شود.

در این آموزشگاه ،آموزش تعمیرات پکیج  در یک دوره به متقاضیان به زبان ساده و کاربردی با بهره مندی از کلاس های عملی آموزش داده می شود و از آموزش غیر کاربردی استفاده نمی شود.

همان طور که گفته شد این دوره در آموزشگاه کاف به صورت کارگاهی و با استفاده از ابزارها  پکیج در محیط آموزشگاه برگزار می شود و بخش مهمی از آموزش ها در کنار اساتید متخصص در محیط واقعی کار ارائه میشود

پس برای اینکه بتوان به عنوان تعمیرکار شروع به کار کرد بایستی در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز ثبت نام و شرکت کرد.

زیرا محتوای این دوره کاملا مناسب با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط اساتید متخصص که خود به عنوان تعمیرکار ماهر و با سابقه میباشند ، تدریس می شود

از مهمترین مزایای این آموزشگاه این است  که کارآموزان پس از ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز میتوانند بعد از گذراندن دوره مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای را دریافت می کنند.

توانایی هایی که در دوره تعمیرات پکیج بدست می آورید؟


آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری در تبریز ، به صورتی برگزار میشود که کارآموز بعد از پایان این دوره توانایی نصب و تعمیر تمام انواع مختلف برندهای پکیج دیواری را کسب خواهد کرد.

افرادی که در آموزشگاه کاف، دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را سپری می کنند . خواهند توانست تا انواع ایرادات پکیج های دیواری را عیب‌یابی و تعمیر یا تعویض کند. و به این صورت برای تبدیل شدن به تعمیرکار حرفه ای قدم بر می دارند.

این کار آموزان به عنوان تعمیرکاران حرفه‌ای پکیج دیواری وارد بازار کار می شوند که قادر به عیب‌یابی و تعمیر برد پکیج دیواری هم خواهند بود.زیرا یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج بایستی توانایی داشته باشد تا انواع مشکلات پکیج از جمله افت فشار پکیج، خراب شدن مخزن انبساط، روشن نشدن شعله پکیج، سرد و گرم شدن آب در پکیج و دیگر مشکلات آن را عیب‌یابی و رفع کند.

پس برای تبدیل‌شدن به یک تعمیرکار پکیج دیواری پیش از هر چیز لازم است تا متقاضیان با عیب‌یابی دستگاه آشنا شوید. بعضی وقت ها عیب‌یابی از نوع الکترونیک است و گاهی از اوقات از اجزایی مانند محفظه تخلیه هوای پکیج، مشعل پکیج، لوله‌های ورودی و خروجی، پتانسیومترهای پکیج و کندانسور پکیج ناشی می‌شود.پس افرادی که در آموزشگاه کاف ثبت نام می کنند با تمامی این موارد و توانایی های گفته شده مهارت بدست می آورند.

بنابراین برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای بایستی ابتدا آموزش تعمیرات پکیج دیواری را سپری کنید. در حقیقت آموزش ها باید کاملا عملی و کاربردی باشد.که کارآموزان در آموزشگاه کاف بدست می آورند .

خصوصیات متخصص تعمیر کار پکیج ،جهت یادگیری تعمیرات پکیج دیواری


 در آموزش تعمیرات پکیج در تبریز متقاضیان باید بعد از سپری کردن دوره ها برای تبدیل شدن به تعمیرکار متخصص باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

داشتن دانش و علم کافی در زمینه تعمیرات پکیج

بعضی از افراد تصور می کنند، امروزه نیز، یک تعمیرکار فقط میتوانند بصورت تجربی به کار تعمیر پکیج مشغول شده و تمام موارد مربوط به تعمیرکاری را از تجربه و شاگردی در کنار یک تعمیرکار دیگر فرا بگیرند، ولی این گمان امروزه دیگر پاسخگو نیست.

بنابراین در عصر حاضر، پکیج ها هم مانند دیگر لوازم خانگی به سرعت در حال پیشرفت و توسعه علمی هستند و تازه ترین روش ها و یافته های علمی باید در دستگاه های مربوطه استفاده شوند، پس میتوان گفت فقط بر پایه ی تجربه نمی توان تعمیرات لازم برای چنین دستگاه های پیشرفته ای انجام داد و لازم است که دانش تعمیرکار مطابق با علم روز باشد.

برای اینکه بتوان دانشی با علم روز بدست آورد بهترین راه ثبت نام در آموزشگاه کاف و شرکت در دوره های مربوط به آموزش تعمیرات پکیج است.

تجربه و مهارت کافی

مرحله ی دوم برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار خوب، داشتن مهارت و تجربه کافی است. زیرا علاوه بر علم تئوری هر اندازه تجربه یک تعمیرکار در امور فنی و عملی بیشتر باشد، بهتر می تواند برای انجام تعمیرات پکیج اقدام کند و هر چه سریع تر عیب یابی پکیج را انجام خواهد داد.

آموزشگاه کاف با آموزش کار آموزان کمک میکند تا مهارت و تجربه ی کافی در زمینه تعمیرات پکیج را کسب کنند.

تعمیرکار باشد نه تعویض کار

برای اینکه یک شخص بتواند به عنوان تعمیر کار خوب شناخته شود بایستی بتواند توانایی یافتن عیب پکیج را داشته باشد،به این معنی که باید تعمیر قطعه را در اولویت قرار دهد نه تعویض آن را.

زیرا با همین کار باعث می شود تا از بالاترین رتبه در تعیرکار پکیج به حساب آید. همچنین از سوی دیگر با این کار در هزینه ها صرفه جویی می شود. که به نفع مشتری خواهد بود . در آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به افراد تعمیرات لازم برای قطعات معیوب داده میشود تا تعمیرکاران بتوانند در صورت ایجاد ایرادات به تعمیر آن اقدام کنند.

پس برای اینکه بتوانید به تعمیرکاری تبدیل شوید که این ویژگی ها و خصوصیات را داشته باشد بهتر است در آموزشگاه کاف ثبت نام کنید و دوره های آن را سپری کنید .

نکات مهمی که هر تعمیرکار پکیجی باید در حین آموزش یاد بگیرد.


آموزش تعمیرات پکیج در تبریز دوره ای است که مخصوص افرادی است که به شغل تعمیر کاری و تعمیرات علاقمند هستند که افرادی که می خواهند در این رشته شروع به آموزش میکنند نیازی به تحصیلات بالا ندارند.

با ثبت نام در آموزشگاه کاف ،علاقه مندان بایستی درس های تئوری و عملی مربوط به تعمیرات پکیج را سپری کنند تا بعد از قبولی در آزمون نهایی موفق به کسب مدرک دیپلم در رشته تاسیسات پکیج شوند.

دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز بر اساس سه مرحله آموزش های لازم به تعمیرکاران پکیج ارائه می شود که عبارتند از:

  • مرحله آشنایی با روند نصب و راه اندازی پکیج
  • مرحله آشنایی با قطعات پکیج و نحوه تست آن ها
  • مرحله یادگیری چگونگی عیب یابی و تعمیر پکیج

باید توجه کرد که این سه مرحله گفته شده در قسمت بالا از مراحل اصلی یادگیری سرویس و تعمیر پکیج برای تعمیرکاران است که می توان گفت که این سه مرحله به عنوان پیش نیازهایی برای کسب مهارت محسوب می شود.در حقیقت بدون داشتن مهارت کافی ، یادگیری سرویس و تعمیر پکیج بی معنی است.

مهمترین موارد و توانایی هایی که در دوره های آموزشگاه کاف که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول کار است ، برگزار می شود در زیر آمده است:

دوره های آموزشی مورد نیاز برای یادگیری تعمیر پکیج:

  • توانایی تشخیص عوامل موثر محیط کار
  • توانایی اندازه گیری و خط کشی قطعات کار
  • توانایی برشکاری قطعات کار تاسیساتی
  • توانایی سوهانکاری قطعات کار
  • توانایی سوراخکاری قطعات کار و دیوار
  • توانایی حدیده و قلاویز کاری قطعات
  • توانایی جوشکاری گاز
  • توانایی جوشکاری برق
  • توانایی لوله کشی تاسیسات و خواندن نقشه های پکیج و حرارت مرکزی
  • شناخت پکیج و توانایی نصب و راه اندازی و تشخیص عملکرد دودکش
  • توانایی قطعه شناسی، باز و بسته کردن قطعات و تست عملکرد آن ها
  • توانایی عیب یابی و تعمیر پکیج شوفاژ گازی

از جمله مشکلاتی که یک تعمیرکار پکیج باید برای تعمیر پکیج بداند.


دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز در آموزشگاه کاف، شامل همه مواردی است که برای بازار کار نیاز است.

به عبارت دیگر می توان گفت در این آموزشگاه تعمیرات پکیج های ایرانی مانند بوتان و ایران رادیاتور و همه انواع پکیج های خارجی را که امروزه در کشور ایران استفاده می شوند را آموزش می دهند تا کارآموزان با شرکت در این دوره ها و پس از گذراندن آن بتوانند در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

از جمله مهمترین مواردی که در دوره آموزش تعمیر پکیج در آموزشگاه کاف ارائه می شود می توان به معرفی، عیب یابی و نحوه رفع ارور یا خطاهای پکیج های مختلف، دلایل روشن نشدن پکیج، خرابی برد، خرابی انواع سنسورها، خرابی شیر اطمینان و دیگر قطعات آن ها اشاره کرد که به صورت کاملا عملی در کارگاه عملی به آموزش آن ها می پردازند.

علاوه بر مشکلات و موارد مربوط به پکیج که در این آموزشگاه برگزار میشود، همچنین آموزش تعمیر برد پکیج هم آموزش داده می شود.

از آنجایی که برد، اصلی ترین قطعه در تمامی پکیج ها است، بنابراین در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به شکل تخصصی این قطعه و نحوع عملکرد آن به کارآموزان ارائه می شود و مشکلات مربوط به آن با جزئیات بیشتری بررسی می شود.

پس با ثبت نام و شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه کاف میتوان یک آموزشی عملی منحصر به فرد را تحت نظارت اساتید واجد شرایط تجربه کرد.

با توجه به اینکه نصب پکیج های جدید آسان تر شده است، اما توانایی عیب یابی موثر و تعمیرات پکیج سخت تر است.

پس باید آموزش درست و تخصص را گذراند که با ثبت نام در آموزشگاه کاف و سپری کردن این دوره کارآموزان توانایی تمامی تکنیک های عیب یابی و تعمیر را با درک کاملی از عملکرد پکیج های ترکیبی و سیستمی ، علائم خرابی در پکیجهای مختلف ، نحوه تعویض قطعات طبق دستورالعمل سازنده ، سرویس دهی تمامی اجزای پکیج و …. به به صورت تخصصی و ماهرانه پیدا خواهند کرد.

 میزان سرمایه مورد نیاز برای شروع به کار


برای شروع هر شغلی و فعالیت و راه اندازی آن احتیاج به سرمایه اولیه به منظور خرید تجهیزات و زیرساخت و غیره دارد.

پس برای اینکه بتوان در شغل نصب و تعمیر انواع پکیج هم به فعالیت شروع کرد لازم است تا در آغاز کار مبلغی را جهت آموختن مهارت های مورد نیاز صرف کرد؛ یعنی اولین قدم برای وارد شدن به شغل تعمیرات پکیج این است که مبلغی را برای آموزش تعمیرات پکیج در تبریز کنار گذاشت.

برای شرکت در دوره های آموزشی پکیج ، آموزشگاه کاف شهریه ای را در نظر گرفته که علاقمندان در این حوزه میتوانند با صرف این هزینه سرمایه ی اولیه برای شروع به کار خود را خرج کنند.

علاوه بر هزینه آموزش امکان دارد ، بسیاری از افراد که دوره های آموزش تعمیرات پکیج در تبریز را سپری کردند ، بخواهند اقدام به راه اندازی مغازه ای برای خود کرده و مشتریان به منظور انجام امور تعمیرات به آنها مراجعه می کنند. پس باید سرمایه ی وهزینه اجاره یا رهن مغازه را داشته باشند.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا همانطور که گفتیم ،سرمایه لازم برای شغل نصب پکیج در ابتدا علاوه بر هزینه آموزش تعمیرات پکیج در تبریز و همچنین در صورت راه اندازی مغازه هزینه رهن یا اجاره ی مغازه لازم است تا نسبت به تهیه کیف ابزار که شامل مواردی مانند آچار فرانسه، انبردست، سیم چین، دم باریک و … می باشد اقدام کرد و بعد از آن لوازم جانبی دیگر مانند گیج فشار هوا، تلمبه، کابل تست برق، مولتی متر و غیره را خریداری کرد.

یک دریل قوی، دستگاه اتو لوله، تراز، آلن 8 و 12، سیم سیار، چکش، متر و غیره از ابزارهای مورد نیاز جهت نصب پکیج می باشند. این وسایل را می توان با هزینه ای نه چندان زیاد تهیه کرد و به عنوان سرمایه ی اولیه ی شروع کار در نظر گرفت و فعالیت خود را در حوزه نصب انواع پکیج آغاز کرد.

عملکرد هر یک از قطعات داخلی


شناخت اجزای پکیج و ترتیب عملکرد قطعات پکیج برای درک نحوه کارکرد این دستگاه پیچیده و تشخیص مشکلات آن ضروری است.

پس در آموزش تعمیرات پکیج در تبریز یکی از مهمترین دوره ها آموزش قطعات داخلی پکیج و عملکرد آنها است.آموزشگاه کاف به کار آموزان این قطعات و کاربرد آنها را آموزش می دهد.

قطعات داخلی پکیج و عملکرد آنها به شرح زیر است:

مشعل

یکی از قطعات پکیج مشعل است ، که حرارت لازم برای گرم شدن آب را تامین می کند. در مشعل پکیج، ابتدا هوا توسط یک نازل به داخل مکیده شده و با گاز مخلوط می شود.

این کار باعث بیشتر شدن احتراق و حرارت بیشتر میشود. بنابراین با ایجاد جرقه در انتهای مشعل آتش شعله ور شده و حرارت مورد نیاز جهت گرم شدن آب پکیج را تعمین می شود.

پمپ سیرکولاتور

از دیگر قطعات داخلی پکیج پمپ سیرکولاتور آن است. وظیفه پمپ سیرکولاتور، گردش و چرخش آب در لوله ها می باشد که این پمپ در مدار آب گرمایش جهت سیرکوله آب قرار می‌گیرد و در فشار آب مصرفی تاثیری ندارد.

منبع انبساط

یکی دیگر از قطعات پکیج ،منبع انبساط است که وظیفه ثابت نگه داشتن فشار آب داخل سیستم گرمایش در پکیج است که در دو نوع گرد و مستطیلی تولید می شوند. با توجه به اینکه با بالا رفتن دمای آب ،حجم آب بیشتر شده و باعث به بالا رفتن فشار در پکیج می شود.

مبدل های اولیه و ثانویه

قطعه ای دیگر در قطعات داخلی پکیج ، مبدل های اولیه و ثانویه است .محفظه بالای مشعل که آب در آنجا با شعله گرم می شود را مبدل می گویند و ارتباط مستقیم با شعله مشعل دارد. دو نوع سیستم مبدل حرارتی در پکیج ها وجود دارد. پکیج های تک مبدل و دو مبدل.

برد الکترونیکی پکیج

یکی دیگر از قطعات پکیج که در بین پکیج های جدید از آن استفاده شده ، برد است که کار آن کنترل عملکرد های مختلف دستگاه می باشد و یک قطعه الکترونیکی است و تعداد آن ممکن است یک یا چند عدد باشد.

برد الکترونیکی پکیج

شیر سه راهی یکی دیگر از قطعات پکیج است.

شیر سه راهی یا شیر سه طرفه هنگامی که شیر آب گرم باز می شود در پکیج های گرمایشی با دریافت فرمان از فلوسوئیچ و برد کنترل جریان آب گرم رادیاتورها را به طور موقت قطع کرده و آب گرم مصرفی را به سمت لوله های خروجی هدایت می کنند و سپس با بسته شدن آب گرم مصرفی و قطع شدن فلوسوئیچ این شیر به حالت اول بر می گردد و آب گرم تولیدی را در مدار رادیاتورها قرار می دهد.

این قطعات در آموزش تعمیرات پکیج در تبریز ، در آموزشگاه کاف به کار آموزان ارائه میشود تا بتوانند هنگام انجام تعمیرات از آن استفاده کنند.

آموزش های مورد نیاز برای تبدیل شدن به تعمیرکار پکیج


از آنجایی که شغل تعمیرات پکیج یکی از مشاغل پردرآمد و تخصصی در زمینه تعمیرات و تاسیسات است.

پس فردی که به عنوان تعمیرکار پکیج دیواری مشغول کار میشود بایستی دانش و تخصص کافی در نصب انواع مدل‌های پکیج دیواری را داشته و با انواع مشکلات پکیج و طریقه عیب یابی و تعمیر آن ها و همچنین با ابزارهای تعمیرات پکیج و نحوه کار با آن ها آشنا باشد.

بنابراین برای اینکه بتوان در بازار کار این شغل وارد شد لازم است تا قبل از هر کاری مهارت‌های کافی این شغل را بدست آورد.

با توجه به این موضوع که پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری از حساسیت زیادی برخوردار است که بی احتیاطی در نصب و تعمیرات آن امکان دارد باعث بروز خسارات جانی و مالی زیادی شود.

بنابراین به همین دلیل می‌توان گفت نصب صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات پکیج دیواری فقط از عهده تعمیرکاران حرفه ای پکیج که از دانش و مهارت‌های تخصصی این حرفه برخوردار هستند، بر می آید.

پس برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج و ورود موفق به شغل تعمیرات پکیج می توان با ثبت نام و گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز شروع به کار کرد .

آموزشگاه کاف یکی از آموزشگاه هایی است که این دوره ها را برگزار میکند و با ارائه گواهینامه و مدرک مربوطه آن، به کار آموزان کمک میکند تا به سرعت وارد بازار کار شوند.

روش های یادگیری تعمیرات پکیج،یا از طریق شاگردی کردن نزد یک استاد کار حرفه ای پکیج ویا به روش شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج است.

در روش شاگردی کردن، یادگیری مهارت های کافی تعمیرات پکیج، علاوه بر اینکه زمان زیادی لازم دارد همچنین این افراد نمی توانند به صورت کامل و با استانداردهای روز دنیا این مهارت را یاد بگیرند.

ولی به سبب تخصصی بودن این شغل، بهتر است تا برای یادگیری در دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج در یک آموزشگاه معتبر شرکت کرد. آموزشگاه کاف یکی از بهترین آموزشگاه‌های پکیج در تبریز است که افراد علاقمند میتوانند با شرکت در این آموزشگاه مهارت های لازم را کسب کنند.

انواع پکیج


به صورت کلی، پکیج های گرمایشی از لحاظ ابعاد و شرایط فیزیکی در دو دسته طبقه بندی می شوند که پکیج های دیواری و پکیج های زمینی را شامل می شوند.

که پکیج های دیواری از پر کاربرد ترین انواع در مصارف خانگی هستند.پکیج های دیواری هم به دو نوع ترکیبی و مخزن دار تقسیم می شوند.

پکیج های ترکیبی رایج تر هستند که عملکرد آنها به این صورت است که آب به صورت مستقیم توسط مشعل گرم شده و توزیع می شود ولی در پکیج های مخزن دار ،آب گرم در مخزن آن جمع آوری می شود و سپس توزیع می شود.

در انواع پکیج ها دسته بندی های دیگری از لحاظ نحوه عملکرد وجود دارد که بر اساس آن پکیج ها به مدل های فن دار یا بدون فن، یک مبدله یا دو مبدله و… تقسیم می شوند که به شرح زیر است:

پکیج های فن دار:

دودکش پکیج های فن دار ، دارای فنی هستند که به خروج هرچه بهتر دود از دودکش کمک می کند. اغلب پیشنهاد میشود تا در صورتی که پکیج در فضای باز مانند بالکن باشد، یا مسیر دودکش شامل ۳۰ سانتیمتر و بیشتر لوله افقی باشد ویا فاصله عمودی تا خروجی کمتر از ۳ متر باشد، حتما از نوع فن دار استفاده شود.

پکیج های یک مبدله:

این پکیج ها از یک مبدل استفاده می کنند؛ به این شکل که تمامی آبگرم لازم به وسیله ی یک مبدل فراهم می شود. این پکیج ها در مقایسه با پکیج های دو مبدله، سریعتر رسوب می گیرند.

پکیج های دو مبدله:

در این پکیج ها از دو مبدل حرارتی استفاده شده است که یکی از آن ها مسئول تامین آب گرم شوفاژ و دیگری مخصوص فراهم کردن آب گرم مصرفی است. این کار باعث گردش دائمی آب گرم می شود و در نتیجه رسوب گیری در این نوع پکیج ها کمتر است.

به همین دلیل در مناطقی که دارای آب با املاح زیاد و سختی بالا باشند، بهتر است تا از این پکیج ها استفاده شود. همچنین باید گفته شود که این پکیج ها برای متراژ بالای ۱۲۰ متر مناسبترند.

در آموزشگاه کاف ، به کار آموزان انواع پکیج ها معرفی و نحوه تعمیر آنها آموزش داده می شود و آنها خواهند توانست با سپری کردن دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز به عنوان تعمیر کار انواع مختلف پکیج ها را تعمیر و عیب یابی کنند.

ایرادات شایع در پکیج دیواری و نحوه رفع کردن آن


مشکلات پکیج دیواری، مخصوصا در ماه های زمستان می تواند برای استفاده کنندگان بسیار ناراحت کننده باشد. در صورتی که پکیج های دیواری به صورت منظم سرویس نشوند امکان دار د باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی شوند. بسیاری از مشکلات پکیج دیواری به راحتی قابل تشخیص و برطرف کردن هستند.

بنابراین در صورتی که علاقمند باشید تا به عنوان تعمیرکار پکیج مشغول کار شوید و بتوانید مشکلات پکیج را شناسایی و رفع کنید بایستی تعمیر این دستگاه را به صورت حرفه ای یاد بگیرید .پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز در آموزشگاه کاف ثبت نام کنید.

به طور کلی رایج ترین مشکلاتی که برای پکیج بوجود می آیند عبارتند از :

  1. آبریزی و نشتی پکیج دیواری
  2. آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور سرد
  3. افت فشار پکیج دیواری
  4. جوش آوردن پکیج دیواری
  5. یخ زدگی لوله های پکیج دیواری
  6. خرابی ترموستات پکیج دیواری
  7. نبود گرمایش مرکزی و آب گرم پکیج دیواری
  8. علت خاموش شدن پکیج دیواری
  9. سر و صدا پکیج دیواری
  10. مشکل خاموش ماندن شمعک و چراغ پیلوت

پکیج های دیواری امکان دارد با این مشکلات ذکر شده رو برو شوند که بهتر است برای رفع آنها از یک تعمیرکار پکیج دیواری کمک گرفت .

پس به هیج وجه نبایدبرای تعمیرات و تعویض قطعات پکیج خود اقدام به کاری کرد. بنابراین بهتر است این کار را به یک تعمیرکار سپرد. یا اینکه خود بعد از آموزش تعمیرات پکیج در تبریز این مشکلات را رفع کرد.

زیرا در صورتی که با مشکلات پکیج ها به خوبی آشنا بود، می توان به موقع نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را انجام داد و قبل از اینکه مشکل حاد و عمیق شود، آن را برطرف کرد.

پس برای اینکه بتوان این مشکلات ذکر شده را شناسایی و اقدام به رفع آن کرد .بهترین راه شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز است.آموزشگاه کاف آموزش این مشکلات را در کلاس های خود ارائه میدهد.

آموزش های مورد نیاز برای تبدیل شدن به تعمیرکار پکیج دیواری


از آنجایی که شغل تعمیرات پکیج یکی از مشاغل پردرآمد و تخصصی در زمینه تعمیرات و تاسیسات است.

پس فردی که به عنوان تعمیرکار پکیج دیواری مشغول کار میشود بایستی دانش و تخصص کافی در نصب انواع مدل‌های پکیج دیواری را داشته و با انواع مشکلات پکیج و طریقه عیب یابی و تعمیر آن ها و همچنین با ابزارهای تعمیرات پکیج و نحوه کار با آن ها آشنا باشد.

بنابراین برای اینکه بتوان در بازار کار این شغل وارد شد لازم است تا قبل از هر کاری مهارت‌های کافی این شغل را بدست آورد.

با توجه به این موضوع که پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری از حساسیت زیادی برخوردار است که بی احتیاطی در نصب و تعمیرات آن امکان دارد باعث بروز خسارات جانی و مالی زیادی شود.

بنابراین به همین دلیل می‌توان گفت نصب صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات پکیج دیواری فقط از عهده تعمیرکاران حرفه ای پکیج که از دانش و مهارت‌های تخصصی این حرفه برخوردار هستند، بر می آید.

پس برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج و ورود موفق به شغل تعمیرات پکیج می توان با ثبت نام و گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز شروع به کار کرد .

آموزشگاه کاف یکی از آموزشگاه هایی است که این دوره ها را برگزار میکند و با ارائه گواهینامه و مدرک مربوطه آن، به کار آموزان کمک میکند تا به سرعت وارد بازار کار شوند.

روش های یادگیری تعمیرات پکیج،یا از طریق شاگردی کردن نزد یک استاد کار حرفه ای پکیج ویا به روش شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج است.

در روش شاگردی کردن، یادگیری مهارت های کافی تعمیرات پکیج، علاوه بر اینکه زمان زیادی لازم دارد همچنین این افراد نمی توانند به صورت کامل و با استانداردهای روز دنیا این مهارت را یاد بگیرند.

ولی به سبب تخصصی بودن این شغل، بهتر است تا برای یادگیری در دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج در یک آموزشگاه معتبر شرکت کرد. آموزشگاه کاف یکی از بهترین آموزشگاه‌های پکیج در تبریز است که افراد علاقمند میتوانند با شرکت در این آموزشگاه مهارت های لازم را کسب کنند.